Producent: Myszkowskie Zakłady Metalurgiczne Mystal w Myszkowie (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D

Widok na dworzec zza torów stacji.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Dworzec prawdopodobnie jest własnością prywatną, utrzymany jest w dobrym stanie.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Dawny magazyn przy dworcu wygląda na zamieszkały.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Budynek dworca od strony podjazdu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Czemu postanowiono o przywróceniu tutaj ruchu kolejowego? Jest tutaj Zespół Szkół Rolniczych, do którego przyjeżdża dużo uczniów nie wspominając o kilku zakładach pracy, a droga Wolsztyn Powodowo jest zakorkowana.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Obecnie przystanek na pewno wygląda inaczej gdyż wrócił tu ruch pasażerski, ale w 2021 roku i tak było tutaj bardzo ładnie.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Stacja na szczęści nie zdziczała, duża zasługa lokalnych mieszkańców.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Na nieczynnym od lat przystanku kolejowym (stacji kolejowej) jest dobrze zachowana tablica z nazwą stacji.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Wymalowany napis z nazwą stacji na elewacji budynku dworca.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Rozjazd na dawną bocznicę, nieczynny.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Widok w kierunku Wolsztyna, tory są przejezdne w 2021 roku nic tu nie jeździło, ale obecnie jeżdżą pociągi osobowe relacji Powodowo - Wolsztyn.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

W stronę Sulechowa tory są nieprzejezdne.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Od lat nieużywana bocznica zarosła.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Dawna rampa ładunkowa, tu kiedyś była stacja kolejowa.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Oznaczenie: SA108-002
Rok produkcji: 2003
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 030-6 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Po przesileniu się pasażerów SA108 rusza w dalszą drogę.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Oznaczenie: SA108-002
Rok produkcji: 2003
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 029-8 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Mała jednostka spalinowa zbliża się do peronu stacji Poniec.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Górna kondygnacja dworca jest zamieszkała dolna, kolejowa niestety jest opuszczona.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Widok na dworzec kolejowy w miejscowości Poniec od strony zachodniej.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Widok na budynek dworca kolejowego od strony miasta.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Nieczynny dawny szalet kolejowy.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Słupek identyfikujący peron i tory oraz tablica z nazwą stacji to jedyne elementy małej architektury na tym peronie.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

W niewielkiej odległości od peronów są przejazdy drogowe. Maszynista powinien użyć sygnału baczność.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Krawędź peronowa przy trzecim peronie stacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Główne tory linii numer 14. Linia ta od Krotoszyna do Leszna jest dwutorowa i niezelektryfikowana. Tak prawdę powiedziawszy linia jest niezelektryfikowana od Krotoszyna do samego jej końca.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Peron drugi w środkowej części stacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Widok na zachodnie zakończenie peronów 1 i 2.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Oznaczenie peronów i torów na pojedynczych słupkach.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Peron 1 widok w kierunku zachodnim.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Szeroki pierwszy peron.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Wiata przystankowa przy pierwszym peronie.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Przy pierwszym peronie stacji nie zatrzymują się pociągi osobowe.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Zakończenie peronów 1 i 2 we wschodnim kierunku.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Peron trzeci i tablica z nazwą stacji po wschodniej stronie.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Pierwszy peron, tablica z nazwą stacji po stronie zachodniej licząc od budynku dworca.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie stacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Perony 2 i 3 są peronami typu ziemnego. Podobnie jak peron numer 1.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Metalowa tablica z nazwą stacji zawieszona na budynku dworca kolejowego.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Drugie przejście przez tory łączy wszystkie perony.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Przejście łączy perony 2 i 3 stacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Za wiatą peronowa PKP PLK umieściła stojaki na rowery.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Tablica kierunkowa wskazuje daw główne kierunki jazdy pociągów na Krotoszyn i Leszno.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Widok w stronę Leszna.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Na stacji są trzy perony, peron numer 3 jest najdłużej wysuniętą platformą w stronę wschodnią.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Od strony Krotoszyna nadjeżdża pociąg osobowy relacji Ostrów Wielkopolski - Leszno.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Ten tor ułatwiał wyładowanie wagonu bezpośrednio do magazynu dworcowego.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Dawny plac ładunkowy na stacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 30 marca 2025 |

Między Lesznem, a Ostrowem Wielkopolskim jeżdżą tylko Koleje Wielkopolskie.
Uploaded | 30 marca 2025 |

Oznaczenie: Matisa Machine n° 212
Rok produkcji: 1990
Producent: Matisa (Szwajcaria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: SKPL - Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych
------------------------------------------
Na maszynie nie ma żadnych oznaczeń jedyna informacja co to za maszyna pochodzi z tej tabliczki znamionowej.
Uploaded | 25 marca 2025 |

Oznaczenie: Matisa Machine n° 212
Rok produkcji: 1990
Producent: Matisa (Szwajcaria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: SKPL - Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych
------------------------------------------
Podbijarka firmy Matisa.
Taken | 1 czerwca 2024 |
Uploaded | 25 marca 2025 |

Oznaczenie: Matisa Machine n° 212
Rok produkcji: 1990
Producent: Matisa (Szwajcaria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: SKPL - Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych
------------------------------------------
Podbijarka szwajcarskiej firmy Matisa służy SKPL do samodzielnego wykonywania prac przy podbijaniu torów.
Taken | 1 czerwca 2024 |
Uploaded | 25 marca 2025 |