Przewoźnicy działający w Polsce chcieliby używać maszyn wyprodukowanych w Polsce. Jednak nie zawsze jest im to dane.
PKP IC i PKP Cargo to główni posiadacze Polskich lokomotyw takich jak EU07 i ET22. Wyeksploatowane lokomotywy tego typu wolą zezłomować niż sprzedać prywatnemu podmiotowi. Skoro niemożna kupić polskich lokomotyw sięga się po stare lokomotywy z innych krajów, tak jak seria lokomotyw 182 (w większości z 1965 roku), nowe lokomotywy powoli wkraczają na tory, ale powoli.

Oznaczenie: 182 107-3 (Nr fabryczny: 4625)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 645-2 PL-KC
Przewoźnik: CD Cargo Poland
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Tu prawdopodobnie lokomotywa pracująca dla Lotos Kolej ciągnie skład z kwasem siarkowym.
Taken | 25 listopada 2019 |
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: 182 107-3 (Nr fabryczny: 4625)
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 645-2 PL-KC
Przewoźnik: CD Cargo Poland
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Skład z ropą lub benzyną ciągnie czeska lokomotywa w służbie dla Lotos Kolej.
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: 182 101-6
Rok produkcji: 1964
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 745-0 PL-CTLL
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Na biegu stację mija pociąg CTL. Czeska skoda ciągnie też w składzie na zimno inną lokomotywę serii 182.
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: 182 075-2 (Nr fabryczny: 5033)
Rok produkcji: 1964
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 675-9 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Czeska lokomotywa pracuje dla spółki CTL, właściciel tej lokomotywy w każdym momencie może przekazać innej firmie.
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: 182 028-1 (Nr fabryczny: 4784)
Rok produkcji: 1963
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 012-5 PL-ZOS
Przewoźnik: ZOS Zvolen
Przewoźnik: Olavion Sp. z o.o.
------------------------------------------
Wynajęta dla przewoźnika działającego pod nazwą Olavion słowacka lokomotywa wykonuje kursy z ropą.
Taken | 22 maja 2020 |
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: 182 028-1 (Nr fabryczny: 4784)
Rok produkcji: 1963
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 012-5 PL-ZOS
Przewoźnik: ZOS Zvolen
------------------------------------------
Luzak po naprawie głównej jedzie do Karsznic w celu przeglądu.
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: 182 007-5
Rok produkcji: 1963
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 742-7 PL-CTLL
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Portret lokomotywy należącej do CTL.
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: 182 007-5
Rok produkcji: 1963
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 742-7 PL-CTLL
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Talboty CTL-u ciągnie maszyna o dziwo należąca do tego przewoźnika.
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: EU07-1520 ex EU07-504
Rok produkcji: 1988
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 032-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Zmodernizowana EU07 ciągnie skład węglarek.
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: EU07-538
Rok produkcji: 1991
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 039-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociąg PKP Cargo ciągnie jedna z młodszych siódemek.
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: EU07-536 (Nr fabryczny: 436)
Rok produkcji: 1990
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 173-3 PL-ORION
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Duet prywatnych siódemek ciągnie węglarki należące do EP Cargo.
Taken | 3 sierpnia 2020 |
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: EU07-523
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 002-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
"Młoda" siódemka ciągnie kontenery do granicy.
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: EU07-515
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 3 140 033-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Puste platformy na południe ciągnie EU07.
Taken | 22 maja 2020 |
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: EU07-512
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 165-9 PL-PCCC
Przewoźnik: PCC Intermodal
------------------------------------------
Długi skład kontenerów pod Kutno do Starej Wsi ciągnie ta siódemka.
Uploaded | 14 lutego 2021 |

Oznaczenie: EU07-484
Rok produkcji: 1988
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 153-5 PL-PCCC
Przewoźnik: PCC Intermodal
------------------------------------------
Od momentu powrotu do służby bardzo często spotykam tą maszynę, co świadczy o tym że jest bardzo intensywnie używana.
Uploaded | 14 lutego 2021 |