Test
Kadr w kierunku końca peronu.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Obok są zabudowania jednak wyglądają one na opuszczone.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Na peronie jest nagłośnienie ale czy jest ono sprawne tego nie wiem, nie udało mi się sprawdzić.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Tablica z nazwą przystanku przy peronie.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Dalsza część peronu, nie ma tam już żadnych ławek dla pasażerów.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Schody jako wyjście/wejście na peron w środkowej części od strony zabudowań.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Tablica kierunkowa wskazuje główne kierunki jazdy na Białystok oraz na Sokółkę.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Wiata przystankowa na peronie.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Elementy małej architektury na peronie.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Ławka oraz gablota z informacjami dla podróżnych.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Wejście na peron.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Peron od wejścia na peron w kierunku jego zakończenia.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Cały peron od końca w kierunku do wyjścia z peronu.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Zdjęcie lotnicze przedstawia drogę dojazdową do przystanku oraz linie kolejowe 6 i 57 ciągnące się w stronę granicy z Białorusią.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Zakończenie peronu (wejście na peron) w kierunku Sokółki.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Zdjęcie w kierunku Sokółki.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Koniec peronu po stronie białostockiej.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Ujęcie w kierunku Białegostoku z powietrza, po prawej stronie wyremontowany tor szeroki na linii 57.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Kadr w kierunku Białegostoku.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Droga dojazdowa do przystanku osobowego, w środku kadru widać znacznik W4 dla pociągów zatrzymujących się jadąc w stronę Sokółki.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Kadr na budynek dworca oraz nastawni od strony torów.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Zdjęcie z góry na połączony budynek dworca oraz nastawni kolejowej w Dąbrowie Białostockiej od góry.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Do dworca można wejść przez drzwi na peron można zejść schodami po zadaszeniem.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Choć budynek dworca jest otwarty dla podróżnych "Kasa Biletowo-Bagażowa" jest zamknięta na głucho.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Wnętrze dworca jest bardzo przestrzenne, nie jest to ciasna klitka.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji na końcu peronu.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Na tym zdjęciu można zobaczyć dawne nieużywane obecnie tory przy bocznicy kolejowej.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Ujęcie w kierunku wyjścia z peronu (jest tylko jedno przy budynku dworca).
| Uploaded | 7 października 2025 |
Tu kiedyś była stacja z bocznicą kolejową, na ujęcie pozostałości po rampie załadunkowej.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Peron na całej długości jest oświetlony, to współczesny wymóg aby nocą oświetlać perony.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Im dalej od wejścia tym mniej elementów dla pasażerów (kadr w kierunku końca peronu).
| Uploaded | 7 października 2025 |
Dąbrowa Białostocka, długa nazwa stacji w małej wersji została zamocowana na jednym słupku, czyli da się to zrobić.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji, ujęcie w kierunku wyjścia z peronu.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Peron jest dość długi stąd duża liczba oznaczeń, tu powtarza się numeracja torów 1 i 3, nie ma oznaczeń peronu bo jest tylko jeden.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Wiata dla osób oczekujących na pociąg przy torze numer 1.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Podwójne wiaty, ta dla osób czekających na pociąg przy torze numer 3.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Pierwsza od wejścia gablota zawiera najważniejszą rzecz z punktu widzenia pasażera czyli rozkład jazdy pociągów.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Gabloty z informacjami dla pasażerów.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Dąbrowa Białostocka to klasyczna mijanka z dwoma torami oznaczonymi 1 tor główny i 3 tor dodatkowy.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Wejście na peron.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Zdjęcie z drona na peron oraz dojście do niego, są schody (nie widoczne na zdjęciu) oraz kręte dojście dla osób z niepełnosprawnościami.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Semafory wyjazdowe w kierunku Augustowa oraz Suwałk.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Zdjęcie lotnicze na linię 40 w stronę Augustowa oraz Suwałk.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Dalej już w 2025 roku nie pojechałem, ale z czasem i dojadę do Suwałk.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Znaczniki zatrzymania czoła pociągu w kierunku na Sokółkę.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Zdjęcie lotnicze w kierunku Sokółki.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Ujęcie w kierunku początku linii numer 40 czyli stacji Sokółka.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Plac przed budynkiem dworca kolejowego w miejscowości Dąbrowa Białostocka.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Oznaczenie: EN57ALd-2213 ex EN57-1746
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 535-9 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Gdzie z przystanku Czuprynowo można dojechać najdalej odpowiedź jest jedna do Ełku, haczyk jest jeden jest jedno popołudniowe połączenie pociągiem Polregio 15224/5.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Duża i jedyna tablica z nazwą stacji w obrębie peronów.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Peron jest na tyle długi że spokojnie mogą się tu zatrzymać co najmniej dwie jednostki EN57.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Gdzie można stąd dojechać głównie do Kuźnicy Białostockiej (najbliżej) oraz do Białegostoku.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Mała wiata chroni pasażerów czekających na pociąg podczas złych warunków atmosferycznych.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Peron przystanku osobowego.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Na peronie jest oczywiście gablota z rozkładem jazdy, stojaki na rowery, tabliczka kierunkowa oraz mała wiata.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Przy tym peronie są dwie ławki dla pasażerów oczekujących na pociąg.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Peron używany jest tylko we fragmencie, dalsza, wyłączona z użytku część peronu jest oddzielona płotkiem.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Koniec peronu w Czuprynowie od początku linii jest tutaj dokładnie 230,2 kilometrów kolejowych.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Ujęcie w kierunku Kuźnicy. Zelektryfikowana linia to linia normalnotorowa numer 6 obok biegnie linia szerokotorowa bez trakcji elektrycznej o numer 57.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Kadr w kierunku Sokółki, w tamtą stronę znajduje się "Terminal – Czuprynowo" obsługujący pociągi towarowe jadące z Białorusi po linii 57 przeładowywać je na tory normalne po linii 6.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Zejście z peronu do ulicy.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Wejście od ulicy na peron przystanku.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych, do i z Kuźnicy Białostockiej nie jeżdżą żadne pociągi pospieszne.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Ujęcie z końca peronu w stronę wyjścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Za wiatą przystankową są już tylko ławki na świeżym powietrzu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Nowa wiata przystankowa na odnowionym peronie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Odnowiony peron w Wyszkowie Śląskim widok od wejścia na cały peron.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Gabloty z informacjami dla pasażerów od wejścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Wejście na peron od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Przystanek osobowy od wejścia.
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie z drona na cały peron, przystanku osobowego od końca w stronę wyjścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Koniec peronu, ujęcie w stronę Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie z peronu na maksymalnym zoomie w kierunku południowym (na Nysę).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Kadr z powietrza na Nysę.
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie z końca peronu w kierunku północnym.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie w kierunku Opola z powietrza.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Przejazd drogowy przy którym jest położony przystanek, można byłoby zainwestować w bezpieczeństwo, choć widoczność jest całkiem niezła.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Rozkład jazdy, pociągi od mojej ostatniej wizyty znów się tu zatrzymują.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Dworzec kolejowy zza torów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Odnowiony budynek dworca kolejowego od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie z kierunku końca peronu, sam peron ma około 200-250 metrów (na oko).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Estetyczny peron jest niski, ciekawe czy z planowaną elektryfikacją peron również zostanie zmodernizowany na peron wysoki, ułatwi to wsiadanie do niezmodernizowanych EN57 (sarkazm).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Mała tablica z nazwą stacji, nazwa stacji od mojej ostatniej wizyty została zmieniona, obok stojaki na rowery zamontowane przez PKP PLK, jak widać również w użyciu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Wiata peronowa na wyremontowanym peronie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Zadaszona wiata dla rowerów, jak widać ma duże wykorzystanie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Odnowione budynki stacyjne oraz informacja o dojściu do muzeum ceramiki w Tułowicach.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Gabloty z informacjami dla pasażerów na wejściu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Wejście na peron.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Jako pomnik przy stacji znajduje się odnowiona drezyna ręczna.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Przejazd, dojście do peronu oraz sam peron w całej swojej długości.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie na budynek dworca kolejowego w Tułowicach od strony podjazdu.
| Uploaded | 16 września 2025 |
ujęcie na peron przystanku w Tułowicach "od końca" w stronę przejazdu do DW 405.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Zdjęcie z powietrza na linię 287 w kierunku południowym.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Południowy koniec peronu na przystanku Tułowice z dużą tablicą z nazwą stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie w stronę Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Kadr z powietrza w kierunku stacji Szydłów oraz dalej na Opole.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie w stronę Szydłowa i Opola.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |


