Test
Bardzo ładny budynek dworca od strony torów.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Ten mały budynek wygląda jak ustęp oraz magazyn, takie daw w jednym.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Stara pompa, nie działa.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zabudowania stacyjne jak widać stan budynku nie powala ale jest on używany zgodnie z przeznaczeniem, jako budynek mieszkalny.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Nowe gabloty informacyjno rozkładowe przy dojściu do peronów.
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zegar wskazuję godzinę 12:53, spóźniłem się na planowy pociąg.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Pod dawną nastawnią tu mógł być trzeci peron.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Drugi peron choć nie używany ma nowszą nawierzchnię.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Perony i przejścia przez tory je łączące.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Po co to takie duże tego nie wiem ale główny peron to peron pierwszy.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Gigantyczne oznaczenia peronów i tablice kierunkowe.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Wskaźnik W4 na końcu pierwszego peronu w stronę Tucholi w dalszej perspektywie widać drugi wskaźnik przy peronie drugim.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Stojaki na rowery czekają na lepsze czasy.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w jej północnej części.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok w kierunku wyjścia do dawnej ładowni stamtąd można wyjechać do drogi dojazdowej.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Kiedyś były tu nawet i trzy perony dziś są dwa ale pociągi odjeżdżają tylko z peronu numer 1.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Nazwa stacji na budynku mieszkalnym.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Do peronów jest jeszcze około 50 metrów dojścia.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Krawędź dawnej ładowni z torem, widok w stronę dworca.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok na wylot w stronę Chojnic.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Sama dawna ładownia jest w niezłym stanie choć nie używana zgodnie z przeznaczeniem stanowi drogę dojazdową do zabudowań stacyjnych.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Tory bocznicy dawno zarosły trawą.
Taken | 2 czerwca 2021 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Na tej linii rządzi Arriva i tylko ona tu jeździ.
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Budowana ulica która ułatwi przejazd między wschodnią, a zachodnią stroną miasta.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Gablota informacyjno-rozkładowa.
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Podwieszana tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Przeszklona część chroni przed zacinającymi opadami i silnym wiatrem.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Na tej stacji mamy jeden z najczytelniejszych systemów informacji pasażerskiej jakie spotkałem.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zakończenie zadaszonej części peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok z peronu w stronę Redy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok w kierunku Gdyni z poziomu kładki nad torami.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok w kierunku Gdyni z poziomu peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Poziom peronu i wejścia na górę, po środku dojście do windy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zejście na tor 502 w kierunku na Gdańsk.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zejście na tor 501 w kierunku Wejherowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok z kładki na peron zadaszenie peronu ciągnie się prawie przez całą długość.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Tablica unijna mówiąca o dofinansowaniu kolejnego wyimaginowanego projektu (Parafraza słów Andrzeja Dudy).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok od zachodniej strony kładki nad torami w stronę wschodnią, po lewo zejście na peron.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zejście z kładki nad torami po stronie zachodniej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Od strony zachodniej jest jeden wielki plac budowy, w momencie wykonania zdjęć trwały jeszcze prace nad nową drogą ułatwiającą przejazd w relacji wschód-zachód.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Przy zejściu na peron jest zamontowany biletomat SKK Trójmiasto.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Widok z kładki na zachodnią stronę.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Budowane zejście do nowej ulicy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Zejście z przejścia nad torami w stronę wschodnią.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Do peronu prowadzi przejście nad torami z zejściami po obu stronach torów, tu wejście od strony ulicy Kolejowej.
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Dojście do stacji od części mieszkalnej miasta.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Na tym przystanku zatrzymują się jedynie pociągi SKM Trójmiasto, ale żadnego tu nie spotkałem.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-365 ex EU07-365 (Nr fabryczny: 265)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 069-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Okolicznościowa tablica na boku lokomotywy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-365 ex EU07-365 (Nr fabryczny: 265)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 069-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Naklejona tabliczka znamionowa na pudło lokomotywy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EP07-365 ex EU07-365 (Nr fabryczny: 265)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 069-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Skład PKP IC wjechał na tor przy peronie pierwszym po krótkim postoju ruszył dalej w drodze do Szczecina Głównego.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA133-005
Rok produkcji: 2007
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA133
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Skład osobowy Polregio jedzie na Hel.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA133-004
Rok produkcji: 2007
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA133
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Nie wiedzieć czemu spółka Polregio na Hel puszcza dwa szynobusy, może wystarczyła by lokomotywa i wagony choćby i piętrowe, ale trzeba je mieć.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA137-007
Rok produkcji: 2013
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA137
EVN i VKM: 95 51 2 720 077-7 PL-PREG B
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Dwuczłonowa jednostka spalinowa od Newagu typu SA137 wjechała właśnie na pierwszy peron stacji w Rumi.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA137-006
Rok produkcji: 2013
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA137
EVN i VKM: 95 51 2 720 075-1 PL-PREG B
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pociąg ze stacji Hel do stacji Gdynia Główna właśnie opuszcza stację Rumia.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57-1758
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Pociąg S2 do Wejherowa wjechał właśnie na tor przy peronie drugim, po szybkim załadunku pasażerów ruszy w dalszą drogę.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN71-038 ex EN57-1123
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Jednostki EN57 i EN71 są ze sobą w stu procentach kompatybilne stąd też mogą jeździć ze sobą w trakcji ukrotnej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dworzec w Rumi od strony torów (strona północna).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dworzec w Rumi od strony torów (strona południowa).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dworzec w Rumi od strony parkingu (strona północna).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Wąskie korytarze wewnątrz budynku dworca.
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Elektroniczny system informacji pasażerskiej w holu dworca (przy zejściu do podziemnego przejścia).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Przy peronie pierwszym są "tyły" budynków handlowych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Widok na główną część drugiego peronu z perspektywy pierwszej platformy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Północna część drugiego peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Ławka i kosz na drugim peronie stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Gablota z informacjami dla podróżnych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Dwie gabloty z rozkładami jedna SKM Trójmiasto druga PKP PLK.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Zarządcą tego peronu jest PKP PLK choć zatrzymują się tu też pociągi SKM Trójmiasto. Stąd na drugim peronie wiata podwójna w standardach narodowego zarządcy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Szeroki drugi peron stacji, ale sama nawierzchnia peronu wymaga już wymiany.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Duża tablica z oznaczeniem peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Zejście do podziemia z drugiego peronu stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Wyjście po drugiej stronie miasta czyli od ulicy Towarowej w Rumi.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Przejście pod torami umożliwia dojście do drugiego peronu, na drugą stronę miasta oraz wyjście do budynku dworca.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Drugi peron stacji i duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Kolejne stojaki na rowery tym razem po północnej stronie dworca.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Pierwszy peron po północnej stronie stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Stojaków na rowery jest tu bardzo dużo i zapotrzebowanie też jest chyba całkiem duże bo na tak wczesną porę kilka jest w użyciu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Z parkingu przy stacji można od razu wejść na pierwszy peron stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Peron pierwszy widok w kierunku południowym na Gdynię.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 20 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA133-027
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA133
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Poranny pociąg wraca z Helu jadą w składzie aż dwa szynobusy drugi to SA133-027.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Oznaczenie: SA133-026
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA133
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
W ekspresowym tempie pociągi z Helu zameldowały się na przystanku i równie szybko z niego odjechały.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Tablica kierunkowa dość precyzyjnie informuje pasażerów gdzie mogą dojechać z tego peronu.
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Peron jest dość spory, pociągi pospieszne się tu nie zatrzymują, przejeżdżają przez ten przystanek z prędkością 100-120 km/h.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Bezpośrednio za torami jest droga a, w zasadzie to Aleja.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Widok z peronu w kierunku wyjścia.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Pusty peron, widok na północy zachód.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Najważniejszy element każdej stacji czyli rozkład umieszczony jest w tej przeszklonej gablocie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Gablota z informacjami dla podróżnych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Zadaszona wiata dla podróżnych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Proste ławki dla podróżnych ale ludzie nie czekają tu zbyt długo na pociąg bo ruch jest tu całkiem spory.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Główne elementy pasażerskie na peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Parking przy stacji, taki nieformalny.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Wejście od dzikiego parkingu, po północno wschodniej stronie peronu.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Początkowa część peronu, widok w kierunku zejścia z platformy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |
Zatrzymanie czoła pociągu czyli znacznik W4 w kierunku na główną stację w Redzie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 lutego 2024 |