Test
Byłem mały kiedy tędy jechałem (2-4 razy) pamiętam ten przystanek jako położony w śród charakterystycznych drzew ale to było jakieś 25-30 lat temu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Peron tego przystanku położony jest na mały łuku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
O coś innego, ławka, słup oświetleniowy, kosz, ławka. Mam różnicę :).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Za dwoma ławkami nie ma już nic do siedzenia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zmodernizowane przystanki na odcinku od Słosinka do Ustki Uroczyska to gra w znajdź różnicę. Stacje i przystanki nie różnią się praktycznie niczym duży minus.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok z peronu w stronę wyjazdu na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Znacznik zatrzymania czoła składu w kierunku Korzybia (na południe).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Dwie główne gabloty na stacji zawierają przede wszystkim rozkład jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Peron od wejścia jest tu trochę dawnego klimatu, ten klimat budują dawne słupy z liniami komunikacyjnymi.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zejście z peronu jest dostosowane na potrzeby osób z niepełnosprawnościami to plus ale reszta to już tragedia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Północna część peronu i mała tabliczka z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w dużym formacie od wejścia z południowej strony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą przystanku w północnym końcu peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok w stronę Korzybia, Miastka i Szczecinka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Przejazd przez polną drogę, jak jedzie pociąg płoszy jenoty, kuny i inne takie stworki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Nowy peron w szczerym polu. bez dojazdu pozostawię to bez większego komentarza.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jeszcze jakieś 5 minut i dojdę do celu ... ale jeszcze muszę wrócić do samochodu, cała taka wycieczka trwała około 40 minut.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jestem na szczycie :), widać stację :) idę w dobrym kierunku :).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Dalej nic pole pole łyse pole.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
No to idziemy pod górę, niewielka ale dojść trzeba.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Do stacji tam :). Z buta 12 minut.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Nie wiem czy szło się te 12 minut ale samochodem dojechać tam nie polecam.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jestem we wsi Wrząca ale gdzie ta stacja. Tam jakieś 1,3 km.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Rozkład jazdy nie za bogaty ale coś jeździ, szkoda że na odnowionej linii pociągów jest tak mało.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Ten budynek prawdopodobnie kiedyś dworcem, dziś prywatne mieszkania i trochę miejsca żeby zaparkować.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Automatyka przejazdowa produkcji Bombardiera jest zamontowana w tym kontenerze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Tablica kierunkowa pokazuje dwa główne kierunki jazdy Słupsk i Miastko.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Mała wiata przystankowa dla podróżnych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok w stronę wyjścia, w razie deszczu jest zamontowana wiata peronowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
W oczekiwaniu na pociąg pasażerowie mogą skorzystać z ławek.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Pierwsze moje spotkanie z takim układem ławka, kosz, ławka. Wszystkie stacje i przystanki są zrobione według jednego schematu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Pusta część peronu, zdjęcie zrobione wcześnie rano.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Dwie gabloty informacyjne na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Mała gablota z informacjami dla pasażerów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Główna gablota z rozkładami jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zejście z platformy do poziomu ulicy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wejście na peron jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Na wejściu do peronu zamontowane są stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Duża tablica na północnym końcu peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji od strony wejścia na platformę.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok w stronę Słupska, jest wcześnie rano.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok na południe w stronę Miastka i Szczecinka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Po prawo wejście na peron przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Droga dojazdowa do przystanku, widok w stronę wyjazdu do miejscowości Widzino i Kobylnica.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Rozkład jazdy, pociągi jeżdżą tu dość sporadycznie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57ALd-2233 ex EN57-1774
Rok produkcji: 1990
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 562-3 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka pracująca jako wahadło skończyła bieg w Ustce Uroczysko, nawet nie wiem gdzie dokładnie mnie wyprzedziła.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jednostka stoi prawie na równie ze zwężoną częścią peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok w stronę wyjścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jedynym elementem w tej części peronu jest skrzynka z piaskiem do "Akcji Zima".
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wąska część, nie ma tu już elementów małej architektury.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Za peronem jest lasek, w którym można pospacerować, choć nie miałem czasu żeby to sprawdzić.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zwężenie peronu, czyli peron tam jest i awaryjnie może być wykorzystany.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Szeroka część peronu jest tak długa że spokojnie mogą się tu zmieścić dwie jednostki, a wykorzystując wąską część peronu wejdą nawet i trzy jednostki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Kosz, ławka, kosz, ławka i tak do znudzenia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Kolejny układ ławka, kosz, ławka tak do znudzenia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Ławka, kosz, ławka schemat się powtarza co zmodernizowaną stację.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wiata przystankowa na peronie.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Gablota z rozkładem jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jedna z kilku małych tablic z nazwą stacji.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok od końca peronu w stronę wyjścia, sam peron jest dość długi.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji dalej peron jest już zwężony.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Przystanek końcowy leży na linii 405 formalnie Piła Główna - Ustka, ja stosuję zapis Piła Główna - Ustka Uroczysko z uwagi na to że jest tu jeszcze numeracja od Piły Głównej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Stojaki na rowery puste, obok jest osiedle bloków, można dojść pieszo.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zejście z platformy do poziomu chodnika.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok na cały peron od strony wejścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wejście na peron jest dostosowane na potrzeby osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok na wyjazd w stronę stacji Ustka i dalej na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Tam już pociągi nie jeżdżą, przynajmniej te pasażerskie. Dalej tory prowadzą już tylko do jednostki wojskowej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Dojście do peronu od strony ulicy Kościelniaka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Nowa stacja końcowa w Ustce, tu pociągi jeżdżą jedynie w kierunku Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jeszcze chwila i dworzec w Ustce zostanie otwarty dla pasażerów ... może się tu znów wybiorę :).
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Dworzec jeszcze zamknięty, zasadnicze prace się już zakończyły trwają papierowe odbiory budynku.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Niestety mój termin przyjazdu do Ustki był z góry ustalony niestety nie dało się tego zmienić stąd wizyta była przed oficjalnym otwarciem dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Nowy peron w Ustce już służy pasażerom.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Oznaczenie wagonu: Gags-t
EVN i VKM: -
Właściciel: Federacja Związków Zawodowych Pracowników Automatyki i Telekomunikacji PKP (?)
Kraj: Polska
Stacja: Ustka :)
------------------------------------------
Przerobiony na mieszkalny wagon typu Gags-t, atrakcja wczasy wagonowe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Tor numer 4 widok na południe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Tor numer 2 widok w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Ławki, kosz, ławki zmodernizowana stacja jest taka sama jak wszystkie inne w województwie pomorskim na linii 405 (z wyłączeniem Słupska).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Semafory wyjazdowe w kierunku Ustki Uroczyska, kiedyś Ustka była stacją końcową z wyjazdem do jednostki wojskowej.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Tablica z rozkładem jazdy pociągów, osobowe jadą jeszcze dalej natomiast pociągi dalekobieżne kończą bieg i startują z tej stacji.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Odnowiona bardzo charakterystyczna wiata na drugim peronie drugim w Ustce (od strony wejścia).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Odnowiona wiata od południowej strony peronu 2.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Peron pierwszy jeszcze nie jest czynny jednak są już ustawione tablice z nazwą stacji.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Jeszcze pusta gablota na pierwszym peronie, kończą się tam prace ale jeszcze trochę kostki do ułożenia zostało.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
W tym miejscu zostanie ułożona kostka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Wejście na pierwszy peron jeszcze jest niedostępne.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Zejście z peronu i wyjście do góry na ulicę Dworcową (jest to jeszcze DK21).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok z przejazdu na perony stacji (peron pierwszy jeszcze w budowie).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Stojaki na rowery za stojakami stojaki poganiają.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Pismo Braille stanowi ułatwienie do poruszania się osobą niewidomym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Rozkład stacji dla osób niewidomych.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Winda jeszcze zamknięta za stalową barierką.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Ustka jest jeszcze w remoncie (podczas wykonywania zdjęć). Widok na nową windę do poziomu ulicy.
Uploaded | 27 lutego 2024 |