Test
W części kolejowej mieści się nastawnia oraz mała poczekalnia.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Mały dworzec dzieli się na część kolejową i mieszkalną, ujęcie od strony podjazdu.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Peron pierwszy widok na północ.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Środkowa część drugiego peronu, widok na północ.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Widok z południowego końca peronu numer 2 na północ.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Przejście między torami łączące perony stacyjne.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Peron pierwszy, widok na północ.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Gablota oraz ławka na pierwszej platformie odjazdowej.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Widok na południowy koniec peronu numer 2.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Tor przy dawnej rampie ładunkowej.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Jest szansa że bocznica "odżyje" gdy zacznie się budowa dróg S10 i S11, może właśnie do Starej Łubianki będą zwożone materiały budowlane.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Tory na bocznicach jeszcze istnieją choć nie są wykorzystywane.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Dojazd do stacji ciągnie się przed dawną ładownię.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Bramka sieci trakcyjnej ma swoje lata.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Na budynku małego dworca znajduje się nazwa stacji z Dywiz ("-").
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Tablica z nazwą stacji na drugim wąskim peronie.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Widok w stronę Piły.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Widok w stronę Szczecinka.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych zatrzymujących się tutaj.
| Uploaded | 5 maja 2025 |
Zamknięta na głucho część kolejowa dworca od strony torów.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Mały dworzec w Ptuszy od strony podjazdu.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Tarcza sygnały Z 1 "Stój" oznacza koniec toru bocznego.
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Rozjazd prowadzący na boczny tor.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Dawna bocznica, obecnie nieużywana.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Część peronu bez infrastruktury dla pasażerów.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
W zbliżeniu widać ubytki w torze.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Z perspektywy tego zdjęcia ten tor prezentuje się dobrze.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Peron drugi jest głównym peronem do obsługi pasażerów, przy platformie pierwszej pociągi się nie zatrzymują.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Ławka oraz duża tablica z nazwą stacji.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Dzięki tej konstrukcji mogłem nieco się "osuszyć", podczas sesji zdjęciowej padał deszcz.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Wiata peronowa na drugim peronie.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Znacznik W4 na peronie drugim.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Tablica z nazwą stacji.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Magazyn, obecnie nieużywany.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Peron pierwszy, widok na południe.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Gablota z rozkładem jazdy na pierwszej platformie.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Stacja w Ptuszy ... w zasadzie przystanek tory są dwa ale czynny tylko główny. O torach bocznych nie wspominając.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Numeracja peronó1 1 i 2, większość pociągów zatrzymuje się przy drugim peronie stacji.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
To dojście umożliwia przejście między peronami 1 i 2.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Brama i furtka prowadzą na perony stacji.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Mały plac przed budynkiem dworca obok ruchliwa droga krajowa numer 11.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Widok na tor zasadniczy w kierunku Szczecinka (na północ).
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Widok na wyjazd w kierunku południowym (na Piłę).
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Tablica kierunkowa wskazuje dwie stacje węzłowe, na północ do Szczecinka i na południe do Piły.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Ze stacji Ptusza można dojechać do Poznania i Kołobrzegu.
| Taken | 21 sierpnia 2022 |
| Uploaded | 28 kwietnia 2025 |
Oznaczenie: SA136-011
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
EVN i VKM: 96 51 2 820 099-0 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Wyłączony szynobus po kursie ze Szczecina czeka przy peronie numer 4 na godzinę rozpoczęcia kursu powrotnego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: EN57AL-2118 ex EN57-1345
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 079-8 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Po zakończonym kursie jednostka EN57AL została przestawiona na tor postojowy.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 299
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Tor przy trzecim peronie jest w chwili wykonywania zdjęcia modernizowany przez spółkę PKP Energetyka.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SU4210-008 ex SU42-1008 ex SM42-563
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 5 630 092-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Spalinowa lokomotywa będzie ciągła pociąg pospieszny do Gorzowa Wielkopolskiego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SU4210-004 ex SU42-1004 ex SM42-574
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 5 630 088-3 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny z Gorzowa Wielkopolskiego wjeżdża na stację w Pile tu nastąpi zmiana lokomotywy na elektryczną.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SM31-103
Rok produkcji: 1980
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM31 (Fablok Chrzanów)
Typ: SM31
EVN i VKM: 98 51 8 620 046-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Spalinowa "trumna" przewoźnika towarowego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Oznaczenie: SA108-005
Rok produkcji: 2004
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 035-5 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Jednostka ma malowanie Kolei Wielkopolskich, a używa jej Przewozy Regionalne. Tu chodzi o statut właścicielski gdyż właścicielem jest Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, który sam z siebie nie jest przewoźnikiem, a organizatorem przewozów. Do tego urzędu należą Koleje Wielkopolskie, niektóre pojazdy tego właściciela trafiają do innego przewoźnika w celu realizacji przewozów.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Budynek dworca w Pile widok na część reprezentacyjną dworca kolejowego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Widna do przejścia pod torami.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Ławki wewnątrz poczekalni.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Wnętrze dworca kolejowego w Pile i informacja elektroniczna dla podróżnych.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Małe rondo przed budynkiem dworca kolejowego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Kolejny budynek przy stacji, wygląda źle ale jest używany przez kolejarzy.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Ten budynek jest na pozór opuszczony.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Budynek przy dworcu.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Widok w kierunku perony i do wyjścia.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Dojście do okrąglaka.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Dojście do okrąglaka.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Pilski okrąglak widać że dach jest wymieniony. Tu chyba był zakład naprawy parowozów Interlok ale niestety zakład ten upadł.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Tereny dawnego zakładu naprawy taboru kolejowego w Pile. Na pierwszym planie wyniesiona oś kolejowa.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Święta Katarzyna Aleksandryjska patronka kolejarzy.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Mały skwer między peronami 1 i 5.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Tablica opisująca zabytkowy dworzec w Pile.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Przy czwartym peronie jest jednoosobowy schron z dawnych czasów.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Semafory świetlne w kierunku wyjazdu (na północ).
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Pusty peron numer 4, widok w kierunku przejścia pod torami, które umożliwia opuszczenie tej platformy.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Na słupie jest oznaczenie 92 53 jest to kilometraż na linii 354 z Poznania Głównego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Przy peronie numer 4 czeka na odjazd jednostka województwa zachodniopomorskiego, sama jednostka pojedzie docelowo do Szczecina przez wałcz po niezelektryfikowanej linii numer 403: Piła Północ – Ulikowo.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Widok na budynek dworca kolejowego w Pile od południowej strony.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Zamknięte choć raczej zlikwidowane przejście w poziomie torów.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Widok na remontowany peron numer 3 (z perspektywy peronu numer 4).
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Krawędź peronowa przy pierwszym peronie stacji.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Pusta część drugiego peronu stacji.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Peron drugi jest przed remontem, peron sąsiedni (numer 3) jest już w trakcie remontu peron zostanie podniesiony do wysokości 76 centymetrów ułatwi to wsiadanie i wysiadanie do i z pociągów.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Na drugim peronie jest dużo ławek dla pasażerów.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Peron drugi, pasażerowie czekają na pociąg pospieszny, który jedzie od strony Gorzowa Wielkopolskiego.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Od Kutna w województwie łódzkim do Piły w województwie wielkopolskim jest 247 kilometrów. Piła Główna jest stacją końcową dla linii 18.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Od Tczewa do Piły po linii 203 jest prawie 180 kilometrów.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Znacznik W4 przy piątym peronie.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Dawny typ stojaków rowerowych.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Nieużywany tor odstawczy wyłania się z końca szóstego peronu.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Po peronie numer 5 właśnie przejechał samochód.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Drugi tor przy peronie numer 6 jest niezelektryfikowany.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Peron numer 6 krawędź peronowa przy torze numer 13.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Duża przestrzeń pod wiatą.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Peron numer 5 jest używany przez samochody, uprzywilejowane.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Widok na całe zadaszenie na peronie numer 5.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Nazwa stacji na jednym z budynków dworcowych.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Tablica z rozkładem jazdy pod budynkiem dworca kolejowego w Pile.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Zbliżone ujęcie na tablicę z nazwą stacji.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Koniec peronu numer 6 (w kierunku na Chojnice), tu zarządca zostawił tablicę z nazwą stacji starego typu.
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Inne ujęcie na tablicę z nazwą stacji (podwieszaną z nazwą stacji).
| Uploaded | 17 marca 2025 |
Tablica podwieszana z nazwą stacji na piątym peronie stacji.
| Uploaded | 17 marca 2025 |

