ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...

Oznaczenie: X4EC-057
Rok produkcji: 2014
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: Siemens Vectron
Typ: X4EC (5 170)
EVN i VKM: 91 51 5 170 057-1 PL-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Vectron DB w końcu się doczekał i ruszył w stronę Głogowa.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Oznaczenie: EP07-1048 ex EU07-016
Rok produkcji: 1967
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 137-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Z Głogowa do Wrocławia ruszył pociąg pospieszny PKP IC.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Oznaczenie: EN57-2046 ex EN57-1151
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka mnie dogoniła, w Głogowie po przyjeździe czekała na wolny tor do Krzepowa.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Dworzec od strony peronu.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Dworzec na stacji widok od strony podjazdu.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Dawny budynek przy bocznicy.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Peron pierwszy widok w stronę Głogowa.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Pierwsza od wejścia na peron wiata przystankowa.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Druga wiata przystankowa na peronie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Tablica informacyjna na peronie przy drugim torze.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

W tej tablicy zarządca zamieścił informacje rozkładzie jazdy i regulamin korzystania z peronu.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Pusta tablica informacyjna na peronie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Tablica z numeracją torów.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Tablica z nazwą stacji, widok od północnej strony na południe.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Tablica z nazwą stacji po północnej stronie peronu.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Tor numer 2 w kierunku na Wrocław.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Południowa część peronu wraz z wyjściem do ulicy.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Dawne przejście do peronu, czemu tego nie zlikwidowano nie wiem.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Plac przed budynkiem dworca.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Dojście od placu dworcowego do peronu pierwszego.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Dawna bocznica z rampą załadunkową.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Stojaki rowerowe w liczbie 2 sztuki nieużywane stoją przy dawnym pierwszym peronie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Tablica kierunkowa na peronie wskazuje na miasta Wrocław i Głogów.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Koniec nowego peronu po północnej stronie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Widok w stronę Głogowa.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Widok w stronę Wrocławia, od stacji Krzepów do stacji Głogów pociągi jeżdżą po jednym torze stąd pociąg towarowy musi czekać na zwolnienie toru.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Rozkład jazdy jest dość obszerny, najwięcej pociągów jest do Głogowa, ale można dojechać i do Wrocławia Głównego czy Zielonej Góry Głównej.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 czerwca 2023 |

Droga dojazdowa do stacji.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Rozpadający się budynek przy stacji.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Wiata przystankowa wydaje się duża i zgodna ze standardami.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Tu chyba zapomniano o usunięciu starego słupa trakcyjnego, a może celowo zostawiono na poligonie :).
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 kwietnia 2023 |

Środkowa część peronu, widok na wprost na drogę dojazdową do Huty w Głogowie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Nowa nawierzchnia peronowa na drugim peronie, czy jest już gotowa do badań, tego nie wiem.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Poligon badawczy PKP PLK, nie wiedziałem że w ogóle istnieje coś takiego jako poligon badawczy. PKP PLK testuje tutaj nową nawierzchnię peronową.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Duża tablica z nową nazwą jeszcze leży na ziemi nie ustawiona w docelowym miejscu.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Mała tablica z nazwą stacji, zmieniono tu szyk, dawna nazwa to Wróblin Głogowski. Co ciekawe podczas planowania wycieczki również miałem tą stację jako właśnie wspomniany Wróblin Głogowski.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Widok z góry (z drogi) ma peron drugi.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Widok z góry na perony przystanku, peron pierwszy jeszcze jest w budowie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Wskaźnik zatrzymania czoła pociągu.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Stacja Wróblin Głogowski to docelowa stacja dla pociągów wiozących urobek do Huty Głogów.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Widok na wschód w stronę części towarowej stacji.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Widok w stronę końca linii.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Zejście z ulicy na peron przystanku.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Dojście na peron od strony drogi dojazdowej do stacji.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Skład tłucznia potrzebnego przy rewitalizacji linii.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

W momencie wykonywania zdjęć trwał tu remont i wszystkie pociągi zatrzymywały się przy drugim peronie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Oznaczenie: EN57AL-2120 ex EN57-1307
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 54 2 122 015-2 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
0 Pasażerów wsiadło i 0 wysiadło.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |

Oznaczenie: EN57AL-2120 ex EN57-1307
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 54 2 122 013-7 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
EN57AL o numerze 2120 jeździ jako wahadło Wrocław Główny - Zielona Góra - Wrocław Główny.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |