Remontowana stacja: Kaliska Kujawskie
Tą stację odwiedziłem już w 2013 roku wtedy stacja wyglądała zwyczajnie jak jedna ze stacji z lat 70-tych XX wieku. W 2018 roku Kaliska Kujawskie przechodziły gruntowny remont, zdjęcia z tego remontu prezentuję poniżej.

Oznaczenie: SM42-222 (Nr fabryczny: 7924)
Rok produkcji: 1969
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 152-0 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Mało czytelna tabliczka znamionowa lokomotywy pracującej dla PKP Energetyka.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Oznaczenie: SM42-222 (Nr fabryczny: 7924)
Rok produkcji: 1969
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 152-0 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Spalinowa SM42 w żółtym malowaniu PKP Energetyki.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Oznaczenie: EDK 80/2 Nr 246
Nr rej.: 73DC-84
Rok produkcji: nieznany
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
EVN i VKM: 99 51 9 419 021-2 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Kolejowy Dźwig serii EDK 80/2 w służbie dla PKP Energetyka.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Oznaczenie: EP07-383 ex EU07-383
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 079-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Przejeżdżający z dużą prędkością pociąg PKP IC, prowadzony przez EP07.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Pobojowisko zwane peron 1.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Dworzec od strony peronu drugiego.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Budynek dworca kolejowego od strony drogi.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Szutrowa droga dojazdowa do dworca.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Dawny magazyn kolejowy, obecnie jego przeznaczenie jest nieznane.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Tablica z nazwą stacji w środkowej części peronu trzeciego.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Widok z końca peronu trzeciego na południe.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Pusty peron trzeci, doszedłem do końca.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Przez stację przejeżdża się z prędkością 40 km/h, ale to chyba coś nowego bo spotkałem tu pociąg, który jechał dużo szybciej.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Peron trzeci jest "sklecony" na szybko, pociągi się tu zatrzymują ale nie ma jeszcze w pełni oddanej małej architektury na tymże peronie.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Peron trzeci i tablica informacyjna.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Tymczasowe dojście do trzeciego peronu stacji Kaliska Kujawskie.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Tymczasowa informacja dla podróżnego, czynny jest tylko peron numer 3.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Po lewej stronie powstanie barierka ochronna, pociągi będą zatrzymywać się po prawej stronie.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Widok na nowo powstający peron, w głębi zdjęcia otwarty peron trzeci.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Szykowany do obsługi pasażerskiej peron numer 2 (przedłużeniem tego peronu jest peron numer 3.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Zdjęcie z czynnego peronu numer 3, tor do pierwszego peronu już ułożony, ale nie podbity.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Widok na nową bramkę dla sieci trakcyjnej, oraz szykowany peron numer 2.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

W tym miejscu będą dwa tory.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Resztki starego peronu pierwszego i tablica informacyjna, szykowana jest do usunięcia.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Praca wre, mimo to pociągi jeżdżą tu normalnie.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Modernizowany peron pierwszy, tory już są położone, peron wymaga jeszcze pracy.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Widok na głowicę południową stacji.
Uploaded | 18 listopada 2020 |

Widok na wylot w stronę Włocławka.
Uploaded | 18 listopada 2020 |