Linia 0093: Trzebinia – Zebrzydowice [Petrovice u Karviné CZE]
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron 2 i 1 widok na południe (w stronę Oświęcimia).
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa oraz koniec peronu płytowego (1).
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa na peronie drugim i widok na północ.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Szutrowa część peronu 2.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wejście od ulicy na perony stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Rozkład jazdy pociągów obowiązujący w okresie od 12.03.2017 roku do 10.06.2017. Najdłuższa trasa w Polsce - Kraków Główny 43 km.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Class66-66178
Rok produkcji: 1999
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 178-9 GB-DBSUK
Przewoźnik: DB Schenker Rail (UK) Ltd
------------------------------------------
Po oplocie skład talbotów jedzie w kierunku Chrzanowa konkretnie do kopalni w Libiążu.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Class66-66009
Rok produkcji: 2006
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 51 3 650 010-3 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Class po postoju w Chrzanowie przyjechał do Trzebini gdzie wykona oplot i pojedzie w stronę Jaworzna Szczakowej.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ED72-012
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Z Krzeszowic do Oświęcimia jedzie pociąg osobowy.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ED72-009
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Wyłączona jednostka PolRegio w malowaniu o nazwie tygrys czeka na pracę.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-1127
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 080-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączony byk czeka na torach postojowych.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 352
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 164-1 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Przez tor numer 4 jedzie drezyna typu WM-15A.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WŻA-10 Nr 577
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 297-7 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna czeka na pracę.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 411S Nr 112
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
EVN i VKM: 99 51 9 592 036-9 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Przygotowany do akcji zima pług odśnieżny czeka na bocznym torze.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Mały semafor karzełkowaty.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec kolejowy z kładki nad torami w odległości mniej więcej trzeciego peronu stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec w całej okazałości (strona zachodnia dworca) z peronu trzeciego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec w Trzebnicy z perspektywy drogi dojazdowej do stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kasa automatyczna, gdy nie można utrzymać punktu normalnie takie rozwiązanie wydaje się całkiem dobrym pomysłem. Szkoda tylko tej niepowtarzalnej atmosfery.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Czynna poczekalnia jednak kasa biletowa zamknięta jest tu na głucho.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzebnicka kolejowa wieża ciśnień niszczeje za torami.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie peronu 3 i torów 9 i 13.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Ławki z czasów PRL-u pod wiatą peronową.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron trzeci, używana część peronu.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzeci nieczynny peron trzebnickiej stacji kolejowej, widok z kładki nad torami.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron drugi widok od strony wschodniej na zachodnią.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa z perspektywy peronu drugiego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Zadaszenie na peronie drugim z perspektywy przejścia nadziemnego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym w jego wschodniej części.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim pod wiatą peronową.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Nazwa stacji napisana czcionką typu gotyk wraz z wypisanymi innymi miejscowościami do który można było dojechać z Trzebini. Podróż do Paryża 1243km to najdłuższa trasa jaką można było pokonać. Dziś najdłuższa relacja to pociąg bezpośredni do Świnoujścia 756km i około 12 godzin jazdy.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Restauracja kolejowa pod wiatą, niestety w momencie wykonywania zdjęć obiekt był nieczynny.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok na małą wiatę peronową przy peronie pierwszym.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzebinia peron 1 widok na zachód.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
"zakratowany" budynek Poczty Polskiej w Trzebini, widok z kładki przejścia nadziemnego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Prawdopodobnie jest to budynek należący do PKP PLK wykorzystywany obecnie jako magazyn.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nadziemnego widok na północ.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nadziemnego widok na południe.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Krzeszowic i dalej na Kraków.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Jaworzna Szczakowej i (w lewo na południe) w stronę Oświęcimia.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Jaworzna Szczakowej oraz bocznicy Euronaftu - Rafineria Trzebinia.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: UCS-40.00 Nr 04
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
Przewoźnik: Skanska
------------------------------------------
Firma Skanska znana z budowy dróg czasem wykonuje remonty torowe, tu odnawia stację Libiąż. Jej park kolejowy stanowi pojazd typu UCS czyli Uniwersalny Ciągnik Szynowy wyprodukowany przez ZPS Stargard.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
W czasie remontu stacji dworzec był wykorzystywany między innymi przez PKP Cargo oraz Skanskę.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok na dworzec kolejowy z kładki nad torami.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Budynek dworca kolejowego w Libiążu od strony drogi doazdowej.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok na wyjście do kładki nad torami z peronu stacyjnego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Szeroki peron na stacji w Libiążu, widok na tablicę z nazwą stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa dla podróżnych jadących w stronę Oświęcimia.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Linie kolejowe