W 2018 roku miała miejsce moja ostatnia wizyta w tym mieście.
Z dwudniowej wizyty w województwie lubelskim musiałem niestety zrezygnować. Deszcz skutecznie zmoczył mnie i podjąłem decyzję o powrocie do domu. Przejechałem jednego dnia około 600 km.

Lubelski dworzec od strony placu dworcowego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Korzystając z braku peronów 2 i 3 można zrobić zdjęcie dworca w Lublinie od strony torów.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Ta wiata mało chroni podróżnych podczas opadów deszczu.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Mała wiata peronowa na tym peronie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Deszczowy dzień i ławka na peronie, podróżni i tak weszli już do pociągu.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Tablica z nazwą stacji na tymczasowym peronie numer 4 obok jednostka EN57 w relacji do Chełma.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Wejście główne na peron czwarty, swoją drogą nie wiem czy obecnie jeszcze funkcjonuje ten peron. Miał być tymczasowy jednak może został na stałe.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Wejście dla osób z dysfunkcją układu ruchowego (lub też dla niepełnosprawnych) na peron numer 4 ... tymczasowy peron.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Zamknięte wejście na lubelski dworzec od strony skweru Chrostowskiej.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Tory do szopy również są modernizowane.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Mural w Lublinie na jednym z budynków nieopodal dworca kolejowego. To coś to chłopaszek stojący na czymś co przypomina EN57.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Lubelskim
Kolejarzom
w dowód wdzięczności
za ratowanie
Dzieci Zamojszczyzny
wywożonych
w czasie II Wojny Światowej
do obozów III Rzeszy
Stowarzyszenie
Dzieci Zamojszczyzny
W Biłgoraju
1995.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

W rocznicę zorganizowania
Pierwszej dyrekcji okręgowej kolei
Państwowych
W wyzwolonej ojczyźnie
Kolejarze lubelscy.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

W pierwszą rocznicę
Objęcia kolei
z rąk zaborców.
przez
kolejarzy lubelskich.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Peron pierwszy i widok na czynne tory, dzięki temu że jest płotek podróżni nie przechodzą przez tory.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Widok z peronu pierwszego na pozostałości po peronie drugim, ten skrawek był użytkowany w czasie gdy obok budowano peron 2 i 3.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Stacja w Lublinie jest dość duża i musi jakoś funkcjonować z tego względu zostawiono małą część drugiego peronu do wykorzystania w ruchu osobowym.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Przejście podziemne jest również remontowane tu widok na szalunki przy budowie nowego peronu numer 2.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Mega długie przejście podziemne, zamknięte z uwagi na remont dworca, po lewej stronie biletomat. Wyjście tylko jedno na peron pierwszy.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Tablica rozkładowa, już zapewne jej nie ma i jest zastąpiona monitorem LCD.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Wejście w podziemie czyli początek przejścia poziemnego od strony placu dworcowego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Przejście do nikąd czyli widok na nowobudowane perony 2 i 3.
Uploaded | 5 lipca 2020 |

Taki widok można ujrzeć jedynie na większych stacjach i dworcach ... czyli czynny kiosk.
Uploaded | 5 lipca 2020 |