Na linii numer 14 spore zmiany …
Na łódzkim odcinku linii numer 14 trwa remont, wymieniane są tory, sieć trakcyjna, powstają nowe perony w miejsce starych. Taki właśnie remont “dopadł” przystanek Chechło. Powstał tu nowy peron wraz z całkowicie nową infrastrukturą. W momencie wykonywania zdjęć czynny był tyko jeden z dwóch nowych peronów. Na drugi czynny peron wybiorę się w przyszłości póki co zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Przejazd przy przystanku w Chechle.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Budka dróżnika przy przystanku, gabarytami przypomina nastawnię lub posterunek ostępowy.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Peron numer 2 jeszcze ciągle w budowie.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Widok w stronę przystanku Dobroń.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Ze starymi słupami do sieci elektrycznej się nie patyczkowano.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Nowe słupy do sieci trakcyjnej już czekają, na razie w krzakach ale wkrótce zostaną ustawione na pozycji roboczej.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Peron numer 1 jest gotowy i oddany do użytku, zaczynamy od wejścia z pobliskiej drogi.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Wejście na peron jest dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Kosz, tablice i mała wiata, takich elementów wcześniej tu nie było ... nie licząc tablic z rozkładami.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Peron 1 tor 1 już gotowe, po tym torze jeżdżą pociągi w obydwu kierunkach tor numer 2 jest szykowany, tu słupy sieci trakcyjnej są już ustawione na cokołach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Na peronie pierwszym jest sporo ławek.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Mała tabliczka z nazwą stacji, takie tabliczki to obecnie robi się powoli standard.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Druga wiata w końcu peronu numer 1, zapewne po czasie będzie robić jako ławka dla pijaczków.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Widok z końca peronu w stronę wyjścia.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Na nowym peronie jest estetycznie to trzeba przyznać, ciekawe jak długo to potrwa.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Wyjście z pierwszego peronu, tablica sugeruje którędy można dojść do pierwszego peronu.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: ED160-013
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: ED160
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Już byłem w samochodzie gdy usłyszałem że rogatki przejazdu zaczynają bić na alarm. Udało mi się zrobić zdjęcie pociągu jadącego w kierunku Pabianic, docelowo do IC7320 jedzie do Krakowa Głównego.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |