Większość krajowych przewoźników jeździ po linii 131.
Robiąc zdjęcia lokomotywą, jednostką bardzo lubię ich różnorodność. Wolę sfotografować lokomotywę serii TEM2 niż kolejny raz ET22. Bardzo fajnie że po węglówce jeździ tylu różnych przewoźników, choć zawsze fajnie by było gdyby pojawili się kolejni ze swoimi lokomotywami.

Oznaczenie: E483 253
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 014-2 PL-Rpool
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Kiedyś dla Lotosu dziś dla Orlenu, lokomotywa E483 dalej wozi paliwa.
Taken | 16 maja 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: E186 530-2 ex 186 530-2
Rok produkcji: 2019
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E186
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Skład z ropą do Płocka ciągnie E186.
Taken | 26 stycznia 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: E186 242-4
Rok produkcji: 2009
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E186
EVN i VKM: 91 80 6 186 242-4 D-ATLU
Przewoźnik: Alpha Trains
Przewoźnik: PCC Intermodal
------------------------------------------
Lokomotywa pracująca dla PCC Intermodal jedzie ze składem w kolorze niebieskim.
Taken | 14 marca 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: E186 242-4
Rok produkcji: 2009
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E186
EVN i VKM: 91 80 6 186 242-4 D-ATLU
Przewoźnik: Alpha Trains
Przewoźnik: PCC Intermodal
------------------------------------------
Lokomotywa pracująca dla PCC Intermodal jedzie ze składem w kolorze pomarańczowym.
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: 181 104-1 (Nr fabryczny: 4238)
Rok produkcji: 1962
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 703-9 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Lokomotywa Industrial Division w malowaniu firmowym ciągnie skład Lotos Kolej.
Taken | 25 kwietnia 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: 181 027-4 (Nr fabryczny: 4261)
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 724-5 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: CIECH Cargo
Przewoźnik: STK Wrocław
------------------------------------------
Ciech Cargo wypożycza lokomotywy od Kolei Czeskich, wcześniej ta lokomotywa jeździła dla obecnie już nieistniejącej spółki STK Wrocław.
Taken | 1 maja 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: 163 046-6
Rok produkcji: 1986
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
EVN i VKM: 91 54 7 163 046-6 CZ-ČDC
Przewoźnik: ČD Cargo a.s.
Uwaga: Lokomotywa posiada imię "Kasia"
------------------------------------------
Kasia cały czas jest Kasią i jeździ do Czech.
Taken | 6 czerwca 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: 163 043-3
Rok produkcji: 1986
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
EVN i VKM: 91 54 7 163 043-3 CZ-ČDC
Przewoźnik: ČD Cargo a.s.
------------------------------------------
Czeska lokomotywa jedzie na południe.
Taken | 16 maja 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: 163 042-5
Rok produkcji: 1986
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
EVN i VKM: 91 54 7 163 042-5 CZ-ČDC
Przewoźnik: ČD Cargo a.s.
------------------------------------------
Po naprawie ta lokomotywa nie jest już Mariolą, a zwykła lokomotywą serii 163.
Taken | 24 sierpnia 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: 163 034-2
Rok produkcji: 1985
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
EVN i VKM: 91 54 7 163 034-2 CZ-ČDC
Przewoźnik: ČD Cargo a.s.
------------------------------------------
Czeska lokomotywa wraca z ruskim węglem do siebie (do Czech).
Taken | 23 maja 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: TEM2-225
Rok produkcji: 1983
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 98 51 8 620 617-5 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Rosyjska myśl techniczna w służbie amerykańskiej firmie, świat staje na głowie.
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: TEM2-225
Rok produkcji: 1983
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 98 51 8 620 617-5 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Wygaszona tamara na bocznicy spółki Cargotabor podejmie pracę manewrową od poniedziałku.
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: TEM2-223
Rok produkcji: 1983
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 8 621 200-5 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Tablica znamionowa jeszcze jeszcze oryginalna Сделано в СССР.
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: TEM2-223
Rok produkcji: 1983
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 8 621 200-5 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Wyłączona TEM2 społki Rail Polska.
Uploaded | 3 lutego 2021 |

Oznaczenie: TEM2-223
Rok produkcji: 1983
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 8 621 200-5 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Wyłączona lokomotywa.
Uploaded | 3 lutego 2021 |