Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
Wiata przystankowa z nazwą stacji WKD.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widoka na peron w stronę wschodnią.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Parking zorganizowany przez WKD w soboty bywa pusty.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron przystanku WKD.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę końca linii czyli stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Przejazd kolejowy przy przystanku na linii WKD.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-001
Rok produkcji: 2011
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Pierwszy z czternastu składów EN97 jedzie na stacje Grodzisk Mazowiecki Radońska.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wiata peronowa.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron WKD.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Monitoring na stacji.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron na przystanku osobowym.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Biletomat
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę końca linii.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-012
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Ławeczka obok nowoczesnego taboru.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-003
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
EN97 przyjechał właśnie z Warszawy.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec WKD.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron numer 1.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Z Grodziska Mazowieckiego do Warszawy to stała trasa EN97.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Semafor świetlny na peronie WKD.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kozły oporowe oznaczające zakończenie linii.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Izba tradycji wstęp do niej jest możliwy od strony peronów stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica pamiątkowa przedstawiająca w skrócie historię WKD.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1928
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Środkowa jednostka to EN57-1928.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1927
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 120 699-5 PL-KMKOL rb
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Ta jednostka uciekła mi podczas sesji na dworcu Warszawa Wschodnia.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1923
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
EN57x3 rozpoczyna jednostka o numerze 1923.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EU07-121
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 203-8 PL-ZPNT
Przewoźnik: Zakłady Produkcyjno-Naprawcze Taboru Maszyn i Urządzeń TABOR
------------------------------------------
Kiedyś ta lokomotywa była w barwach PKP dziś już jeździ pod prywatną banderą.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EP09-042
Rok produkcji: 1996
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
EVN i VKM: 91 51 1 150 041-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po torach dalekobieżnych w stronę CMK jedzie pociąg pospieszny prowadzony przez EP09.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 45WE-007
Rok produkcji: 2015
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: 45WE
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Impuls od Newagu z Nowego Sącza to w najszybszy obecnie pociąg w Polsce. Szybszy niż przereklamowane Pendolino.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 45WE-003
Rok produkcji: 2015
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: 45WE
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Nowoczesny tabor na polskich torach to coraz częstszy widok.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec od wschodu.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec od strony zachodniej.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wejście główne do dworca od strony miasta. Jeszcze zamknięte remont trwa wewnątrz.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kolejarzom mieszkańcy gminy Grodzisk Mazowiecki 1845-2015.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Pomnik kolejarza w Grodzisku Mazowieckim.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Czynna kasa biletowa wewnątrz odnawianego dworca kolejowego.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica pamiątkowa na froncie dworca.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron numer 1 tor 4.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Przejście nad ziemne na stacji.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec od strony torów.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Odnowiona wiata na peronie 2.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Ławeczki pod wiatą.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron numer 2 tory 3 i ... 14.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dawna wiata peronowa, czeka na wyburzenie i w tym miejscu powstanie nowa wiata.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kasa biletowa Kolei Mazowieckich na peronie 1.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Grodzisk Mazowiecki oraz logo wykonawcy peronów.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji kolejowej na jej wschodniej części.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |