Oznaczenie: GAF 100 R/H Nr 73.1.234
Rok produkcji: 2002
Producent: GBM Gleisbaumechanik Brandenburg/H. GmbH
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Ciężko zidentyfikować tą drezynę gdyż jest tylko jedna tabliczka znamionowa z boku pojazdu.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: GAF 100 R/H Nr 73.1.234
Rok produkcji: 2002
Producent: GBM Gleisbaumechanik Brandenburg/H. GmbH
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
GAF firmy GBM Gleisbaumechanik Brandenburg pracuje dla grupy ZUE która odkupiła tą drezynę od niemieckiego odpowiednika PKP PLK.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: PS-00.M Nr 41
Rok produkcji: 2010
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 108-1 PL-ZUE
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Za pomocą tej maszyny pracownicy grupy ZUE będą wymieniać sieć trakcyjną na stacji.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: SM42-2126
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 368-2 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
SM42 wraca do Zduńskiej Woli po służbie przy terminalu w Piotrkowie Trybunalskim.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 514
Rok produkcji: 1991
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Drezyna z koszem wysięgnikowym na wysokość jedenastu metrów, ten typ powinien być oznaczony WM-15P jednak właściciel tego pojazdu stosuje uniwersalne oznaczenie dla tych drezyn.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Łódź Lublinek, większość pociągów będzie zatrzymywać się przy wejściu na peron stąd nagromadzenie elementów małej architektury na początku peronu.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Widok ogólny na szeroką bramkę sieci trakcyjnej.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Widok ogólny na peron numer 1, widok w kierunku centrum Łodzi.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Baza materiałowa przy czwartym torze stacji.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Peron numer 2 będzie likwidowany, zastąpi go szeroki dwukrawędziowy peron.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Stare musi odjeść, czyli pozostałości po starej bramce sieci trakcyjnej, będzie skasowane.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Nowoczesna i estetyczna wiata przystankowa jedna z dwóch na tym peronie.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Widok ogólny na zmodernizowany pierwszy peron stacji.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Tabliczka kierunkowa wskazuje jedyny słuszny kierunek Łódź :).
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Nowa wiata peronowa oraz tablica na nowym pierwszym peronie stacji.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Widok w stronę Łodzi, następny przystanek Łódź Retkinia ... no jak będzie funkcjonować.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Widok z peron w stronę Pabianic.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Tablica z nazwą stacji na końcu peron numer 1 (od strony Łodzi Retkini).
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Mała ale nowa tablica z nową nazwą stacji Łódź Lublinek.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Lublinek to już Łódź Lublinek w końcu po latach PKP PLK zmienia nazwę stacji w zachodniej części miasta Włókniarzy.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Zmodernizowany tor numer 4 będzie służyć tylko dla pociągów towarowych, peron pierwszy jest oddzielony od tego toru siatką.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Nowy tor 4 po podbiciu.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Widok na wyjście do ulicy Sanitariuszek.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Dojście do peronu zyskało nową nawierzchnię w miejscu starych płyt chodnikowych.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Budynek zachodniej nastawni jest remontowany.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Kolejowy budynek mieszkalny, widok z dawnego peronu 2.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Powstaje nowy tor oraz nowy peron.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Podkłady rozstawione czekają na nowe szyny.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Praca wre, za kilka miesięcy od wykonania tego zdjęcia będzie tu nie do poznania.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Wąski peron szerokość trzech płyt chodnikowych.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Tor numer jeden, widok w kierunku na Pabianice. Obok powstaje nowy peron i nowy tor.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Dojście do peronu (tymczasowe) wiedzie po likwidowanym torze.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Dojście do peronu zamienia się w przejście przez tory skąd można wejść na jedyny czynny peron.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Dojście do peronu (tymczasowe) wiedzie po likwidowanym torze.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Tymczasowe dojście do peronu drugiego, na czas remontu wszystkie pociągi osobowe zatrzymywały się przy nim.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Tablice informacyjno-rozkładowe zasłaniają budynek dworca.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Zamknięty przejazd zmora kierowców, jadąc na zdjęcia nie wiedziałem o tym, skręciłem sobie zaparkować w drogę wiodącą do mostu na Nerze i co ciekawe paru kierowców skręciło za mną sądząc że znam objazd ... znam trzeba jechać przez Łaskowice.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Rozkład jazdy na bogato można stąd dojechać do Poznania czy Wrocławia.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: PS-00.M Nr 41
Rok produkcji: 2010
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 108-1 PL-ZUE
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Pojazd sieciowy używany przez grupę ZUE do prac z siecią trakcyjną.
Taken | 10 maja 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: L-4268-018 po modernizacji LM-4268-008
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 377-4 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Mroźny dzień, i pociąg o numerze Ł11462 z Sieradza do Łodzi Kaliskiej zatrzymał się na stacji Lublinek.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: 311D-02
Rok produkcji: 2007
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Spalinowozy Typu: 311D; ST40s (Grupa Newag)
Typ: 311D
EVN i VKM: 92 51 3 640 048-6 PL-CRP
Przewoźnik: Colas Rail Polska
------------------------------------------
Na dojście do Zduńskiej Woli czeka skład prowadzony lokomotywą 311D czyli zmodernizowanym ST44.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: EU07-193
Rok produkcji: 1972
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 072-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na torze trzeci do odjazdu szykuje się lokomotywa PKP Cargo.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: TEM2-286
Rok produkcji: 1989
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
Przewoźnik: ZIK Sandomierz
Przewoźnik: PKP Cargo Service
------------------------------------------
Tablica znamionowa rosyjskiego producenta maszyny.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: TEM2-286
Rok produkcji: 1989
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
Przewoźnik: ZIK Sandomierz
Przewoźnik: PKP Cargo Service
------------------------------------------
Lokomotywa TEM2 pracuje dla prywatnej wersji PKP Cargo.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: TEM2-196
Rok produkcji: 1982
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 3 620 270-0 PL-CTLMB
Przewoźnik: CTL Maczki – Bór Spółka z o.o.
------------------------------------------
W blasku listopadowego słońca na bocznym torze na wolną drogę czeka TEM2 należąca do CTL-u.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: TEM2-016
Rok produkcji: 1975
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 3 620 428-4 PL-TTL
Przewoźnik: Tracktec Logistics
------------------------------------------
Ta lokomotywa najprawdopodobniej pracuje dla PKP Cargo Service ale nie mam 100% pewności.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: SM42-2581 (Nr fabryczny: 10348)
Rok produkcji: 1981
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 146-4 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Tabor Dębica często wykonuje naprawy maszyn i lokomotyw dla grupy ZUE, co ciekawe zakłada na naprawiane maszyny zastępcze tabliczki znamionowe.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: SM42-2581 (Nr fabryczny: 10348)
Rok produkcji: 1981
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 146-4 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Czekająca na odjazd lokomotywa grupy ZUE.
Taken | 10 maja 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 514
Rok produkcji: 1991
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Drezyna z koszem wysięgnikowym na wysokość jedenastu metrów, ten typ powinien być oznaczony WM-15P jednak właściciel tego pojazdu stosuje uniwersalne oznaczenie dla tych drezyn.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 514
Rok produkcji: 1991
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Drezyna z koszem wysięgnikowym na wysokość jedenastu metrów, ten typ powinien być oznaczony WM-15P jednak właściciel tego pojazdu stosuje uniwersalne oznaczenie dla tych drezyn.
Taken | 10 maja 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |
Rok produkcji: 2009 | Rok produkcji: 2011 |