Zmodernizowany peron numer 1 na łódzkim Lublinku to można powiedzieć ulga dla podróżnych.
Nowy peron zmienił dawny Lublinek w nowoczesną stację, peron numer 2 również został odmieniony (ale to już inne zdjęcia). Sama stacja zatraciła swój klimat ale cóż coś za coś, nie ma co narzekać.

Oznaczenie: GAF 100 R/H Nr 73.1.234
Rok produkcji: 2002
Producent: GBM Gleisbaumechanik Brandenburg/H. GmbH
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Ciężko zidentyfikować tą drezynę gdyż jest tylko jedna tabliczka znamionowa z boku pojazdu.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Oznaczenie: GAF 100 R/H Nr 73.1.234
Rok produkcji: 2002
Producent: GBM Gleisbaumechanik Brandenburg/H. GmbH
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
GAF firmy GBM Gleisbaumechanik Brandenburg pracuje dla grupy ZUE która odkupiła tą drezynę od niemieckiego odpowiednika PKP PLK.
Taken | 23 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Oznaczenie: PS-00.M Nr 41
Rok produkcji: 2010
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 108-1 PL-ZUE
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Za pomocą tej maszyny pracownicy grupy ZUE będą wymieniać sieć trakcyjną na stacji.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Oznaczenie: SM42-2126
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 368-2 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
SM42 wraca do Zduńskiej Woli po służbie przy terminalu w Piotrkowie Trybunalskim.
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Oznaczenie: WM-15A Nr 514
Rok produkcji: 1991
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Drezyna z koszem wysięgnikowym na wysokość jedenastu metrów, ten typ powinien być oznaczony WM-15P jednak właściciel tego pojazdu stosuje uniwersalne oznaczenie dla tych drezyn.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Łódź Lublinek, większość pociągów będzie zatrzymywać się przy wejściu na peron stąd nagromadzenie elementów małej architektury na początku peronu.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Widok ogólny na szeroką bramkę sieci trakcyjnej.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Widok ogólny na peron numer 1, widok w kierunku centrum Łodzi.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Baza materiałowa przy czwartym torze stacji.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Peron numer 2 będzie likwidowany, zastąpi go szeroki dwukrawędziowy peron.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Stare musi odjeść, czyli pozostałości po starej bramce sieci trakcyjnej, będzie skasowane.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Nowoczesna i estetyczna wiata przystankowa jedna z dwóch na tym peronie.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Widok ogólny na zmodernizowany pierwszy peron stacji.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Tabliczka kierunkowa wskazuje jedyny słuszny kierunek Łódź :).
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Nowa wiata peronowa oraz tablica na nowym pierwszym peronie stacji.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |

Widok w stronę Łodzi, następny przystanek Łódź Retkinia ... no jak będzie funkcjonować.
Taken | 3 października 2020 |
Uploaded | 11 kwietnia 2021 |