Zduńska Wola zmieniła się kompletnie z czterech małych peronów zrobiono 2 … ale jakie.
Często jestem na karsznicach, do samej stacji Zduńska Wola zaglądam niezmiernie rzadko. Tu jednak pojechałem gdyż w końcu skończyły się remontu i stacja nabrała finalnego wyglądu zmieniła się niemal wszystko zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Oznaczenie: L-4268-020
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 382-4 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Na biegu stację mija służbowy flirt do Sieradza.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Dojście do dworca od strony miasta.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Nieczynne obiekty usługowe przy stacji.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Peron numer 2 jest dość szeroki i co za tym idzie bezpieczny dla pasażerów.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Dwie wiaty w sektorze B nie osłonięte.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Peron 2 tor 1 i tablica kierunkowa (tu można jechać na Sieradz).
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Mała Zduńska Wola na peronie numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Sektor C, B i A w skrócie CBA zdjęcie robione z sektora D.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Widok z zachodu na wschód.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Ostatni sektor peronu jest oznaczony jako sektor D i jest w samym końcu (po wschodniej stronie) peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Powoli zbliżam się do sektora C peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Sektor B peronu numer 2 i tablica kierunkowa wskazująca Łódź i Sieradz.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Dawny kolejowy magazyn przejęty przez prywatną firmę.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Peron 2 i widok na tor numer 2 (kierunek jazdy na Łódź).
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Mała Zduńska Wola przy sektorze B peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Wiaty nie zostały jeszcze wykończone co widać na zdjęciu. Tu kolejna wiata drugiego peronu w formie szkieletu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Szkielet wiaty peronowej na drugim peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Peron numer 2 został podzielony na sektory, to rozwiązanie ułatwi pasażerom wsiadanie do pociągów dalekobieżnych.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Peron numer 2 i tablica rozkładowa bez założonej górnej części.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Peron 1 we wschodniej części, będzie to najważniejsza część tego peronu gdyż znajduje się ona przy budynku stacyjny.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Tabliczka kierunkowa na pierwszym peronie wskazuje tylko na Łódź co może sugerować że nie będzie uruchomionych żadnych pociągów do Częstochowy/Tarnowskich Gór czy Inoweocławia.
Uploaded | 3 października 2021 |

Peron numer 1 widok od zachodu na wschód.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Mała architektura w ostatniej (zachodniej) części peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Szkielet wiaty przystankowej na pierwszym peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Peron pierwszy nie jest podzielony na sektory, jednak jest on dość długi.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Mała Zduńska Wola na pierwszym peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Peron numer 1 widok na zachodnią stronę z pod budynku dworca.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Widok na szyb windy oraz wyjście na peron numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Zejście od stacji do podziemi.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Nowość, podziemny labirynt łączący dwie części miasta i przy okazji umożliwia dojście na nowy peron wyspowy numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Winda na drugim peronie, w momencie wykonywania zdjęć była nieczynna.
Uploaded | 3 października 2021 |

Wejście na stację od ulicy Torowej tego nie było to nowość na duży plus.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Wejście do labiryntu z poziomu pierwszego peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |

Zdjęcie z końca peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |