Po modernizacji peron w Pabianicach wygląda dobrze. Szkoda że kolej staje się oklepana …
Takie małe narzekania, cóż powoli wszystkie stacje stają się do siebie dość podobne i schematyczne. Mam nadzieje że może kiedyś się to zmieni, na ten moment mamy nowe Pabianice i należy się z tego cieszyć.

Oznaczenie: ED161-010
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: ED161 (PESA Bydgoszcz S.A. Dart 43WE)
Typ: ED161
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Dart zatrzymał się w Pabianicach przy nowym peronie.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: ED161-001
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: ED161 (PESA Bydgoszcz S.A. Dart 43WE)
Typ: ED161
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Do Warszawy Wschodniej jedzie ED161 które zatrzymało się w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: 09-32 CSM Nr 2.638
Rok produkcji: 1993
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 80 9 421 001-5 D-HFW
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Flagowa podbijarka Leonhard Weiss Group wykonuje swoją pracę w Pabianicach.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: DGS 62N Nr 293
Rok produkcji: 1990
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 74 9 226 293-3 S-LWZ
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Stabilizator toru po wykonaniu swojej pracy sprawi że pociągi będą mogły jeździć z projektowaną prędkością szlakową.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: DGS 62N Nr 293
Rok produkcji: 1990
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 74 9 226 293-3 S-LWZ
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Stabilizator toru po wykonaniu swojej pracy sprawi że pociągi będą mogły jeździć z projektowaną prędkością szlakową.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: SSP 110 SW Nr 475
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 86 9 225 553-7
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Profilarka tłucznia czeka na rozpoczęcie prac.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: SSP 110 SW Nr 475
Rok produkcji: 1992
Producent: Plasser & Theurer (Austria)
Lokomotywy: Maszyny torowe
EVN i VKM: 99 86 9 225 553-7
Przewoźnik: Leonhard Weiss Group
------------------------------------------
Potężna maszyna służy do układania tłucznia w odpowiedniej formie na torach.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: ET41-197
Rok produkcji: 1983
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 288-9 PL-PKPC ET41-197-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Jeden z ostatnich seryjnych jamników zjeżdża na tor numer 3 stacji w Pabianicach.
Taken | 31 maja 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: SM42-2303
Rok produkcji: 1975
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Lokomotywa Orionu też w pewnym stopniu była wykorzystana przy modernizacji linii numer 14. Woziła tłuczeń dla Grupy ZUE.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: SM42-2249
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: Orion Kolej
------------------------------------------
Wyładunek tłucznia na pabianickiej bocznicy obsługuje SM42-2249 należąca do Orion Kolej.
Taken | 30 sierpnia 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: EN57FPS-1678 ex EN57-1678
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57FPS
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka EN57 została zmodernizowana przez Fabrykę Pojazdów Szynowych z Poznania (spadkobierca zakładów Cegielskiego), stąd skrót w modernizacji FPS.
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Oznaczenie: EU07E-083 ex EU07-083
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 260-8 PL-MKT
Przewoźnik: Majkoltrans Sp. z o.o.
------------------------------------------
Na ostatni moment przed burzą wymieniła się ekipa mechaników i pojechała w stronę Łodzi.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Winda do podziemnego labiryntu od strony ulicy Olszynowej w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Tu jeszcze praca nie została skończona, będzie zamontowane oświetlenie.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Wyjście i winda po północnej stronie stacji, już działają.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Wejście po schodach do podziemi od strony ulicy Olszyńskiej w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Labirynt czyli przejście podziemne pod torami, czegoś takiego jeszcze nie było w Pabianicach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |

Główne wejście do peronu numer 2 od strony dworca, dość małe.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 29 lipca 2021 |