Widok w stronę stacji Kraków Mydlniki i Kraków Główny.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok z peronu w stronę wyjazdu na Kraków Nowa Huta i Miechów.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dalej peron drugi jest nieczynny dla pasażerów.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok ogólny na czynną część peronu drugiego.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Koniec peronu drugiego. Właśnie wstało słońce i zgasły lampy.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Wiaty peronowe dla podróżnych oczekujących na pociąg. Długo czekać nie trzeba bo ruch kolejowy jest tu spory.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica kierunkowa, mało precyzyjna ale jest. Nie wiem po co są montowane takie tablice większego sensu one według mnie nie mają.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Nowa tablica z nazwą stacji na peronie drugim.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Niekonsekwencja PKP PLK czyli na drugim peronie jest nowa tablica, a na sporadycznie używanym peronie pierwszym pozostała stara tablica. Nazwa ta sama ale estetyka inna.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Peron pierwszy, widok w stronę centrum.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Budynek dworca kolejowego Kraków Batowice od strony drogi dojazdowej do stacji. Droga nazywała się Szmaragdowa ale dojazd do niej drogami o nazwach B4, A11 przypominał nieco grę w statki.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec z perspektywy peronu drugiego, niestety PKP PLK nie wykorzystuje togo budynku.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Zimny marcowy poranek i takim to sposobem tablicę rozkładową pokrył szron.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN64-002
Rok produkcji: 2014
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN64; EN99 (40WE; 40WEa; 41WE Pesa Acatus Plus)
Typ: EN64
Przewoźnik: Koleje Małopolskie S.A.
------------------------------------------
Pociąg osobowy z Sędziszowa do Krakowa Głównego wjeżdża na przedostatnią stację na trasie.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN64-006
Rok produkcji: 2014
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN64; EN99 (40WE; 40WEa; 41WE Pesa Acatus Plus)
Typ: EN64
Przewoźnik: Koleje Małopolskie S.A.
------------------------------------------
Trójczłonowa jednostka serii EN64 kursuje na trasie Sędziszów - Kraków Główny.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN63A-021
Rok produkcji: 2015
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN63A
EVN i VKM: 94 51 2 140 531-6 PL-PREG C
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Świętokrzyski z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej
------------------------------------------
Impuls z Newagu jedzie jako R32310/1 do Ostrowca Świętokrzyskiego. Cała trasa przed tą jednostką to jeszcze 215 km i prawie 4 godziny jazdy.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EU07-368
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Niegdyś często widziałem tą lokomotywę w Łodzi, teraz zmierza do Krakowa Głównego.
Taken | 31 marca 2017 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |