ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
Widok ogólny z miejsca gdzie zaparkowałem samochód na czynny peron stacji.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Nieformalne wyjście z peronu w stronę miejscowości.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Wiata peronowa, pod wiatą ktoś zostawił sobie rower.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Na dojściu do peronu zarządca postawił stojaki na rowery, mało kto z nich korzysta. Nikt nie chce żeby ich rower mógł zmoknąć. (Zdjęcia były wykonywane podczas opadów deszczu).
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Co ciekawe wiata przystankowa znajduje się za znacznikiem W4, czyli do pociągu trzeba kawałek dojść.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Ławka na peronie.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Druga tablica z nazwą stacji zamontowana jest bliżej pozostałych elementów małej architektury (bliżej wyjścia z peronu).
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Od początku linii czyli stacji Tczew jest tutaj dokładnie 161,5 km.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Widok z końca peronu w stronę wyjścia do pobliskiego przejazdu.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Peron posiada dwie pełnowymiarowe tablice z nazwą stacji ta znajduje się przy południowym końcu peronu.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Peron na tym przystanku jest szutrowy, dobrze że zaznaczona jest choć sama krawędź peronu.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Były tu kiedyś dwa czynne tory i dwa perony, dziś jest już używany tylko jeden tor i jeden peron.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Południowe zakończenie peronu (w kierunku na Piłę).
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Widok w kierunku Piły.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Widok w kierunku północnym, na Złotów i dalej do Chojnic.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Tablica kierunkowa wskazuje daw główne kierunki jazdy, na północ do Chojnic na południe do Piły.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Lokalna droga w kierunku na miejscowość Wysoka.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Rozkład jazdy, niby OK ale jest duża dziura pomiędzy godziną 10, a 14.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 7 grudnia 2024 |
Oznaczenie: SU45-079 ex SP45-079
Rok produkcji: 1973
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Spalinowozy Typu: SU45; SP45 i ST45 (301D)
Typ: SU45
EVN i VKM: 92 51 5 630 064-0 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Marlboro jedzie w relacji Chojnice-Piła z bardzo długim składem.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dworzec zza torów od strony Chojnic.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dworzec w Krajence od strony miasteczka.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dworzec od strony Piły.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Peron numer 1 wyłożony kostką brukową.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji w jej północnej części.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Szutrowy peron numer 2.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
W4 w stronę Piły.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Magazyny.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Przejście między peronami.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Tablica PKP PLK.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dodatkowy tor numer 3.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Widok w stronę Piły.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Widok w stronę Chojnic.
Taken | 14 września 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |