Test
Tory zasadnicze od lewej tor numer 2 dla pociągów jadących w stronę Bydgoszczy dalej tor numer 1 dla pociągów jadących w stronę Tczewa.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron drugi jest wąski niebezpieczny szczególnie gdy sąsiednim torem przejeżdża jakiś pociąg bez zatrzymania.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Przejście między peronem 1 i 2 na drugim peronie jest duża tablica z numeracją peronu i mniejsza z oznaczeniem toru. Zarządca mógłby zamontować barierki przy drugim torze sam drugi peron jest dość niebezpieczny.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Południowa część pierwszego peronu została wykorzystana jako miejsce zamontowania stojaków na rowery i chyba jest to dobre miejsce choć mogłoby być zadaszone.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wychodząc z poczekalni dworcowej mamy małe zadaszenie.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wiata przystankowa w zagłębieniu między budynkami.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Magazyn kolejowy przy pierwszym peronie, dziś opuszczony budynek wykorzystywany jest w minimalnym zakresie.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron pierwszy nie ma może za wiele elementów małej infrastruktury ale są one schowane w zagłębieniu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na bocznicy odstawiony wagon do przewozu zboża, powód wykruszona wstawka hamulcowa.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na drugim peronie stacji nie ma praktycznie żadnych elementów dla pasażerów poza ogromną tablicą z nazwą peronu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na dalszą część peronu nie powinno się wchodzi gdyż jest ona wyłączona z użytkowania.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wejście na nastawnię od strony pierwszego peronu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w środkowej części peronu pierwszego.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w nieużywanej części pierwszej platformy.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Nazwa stacji na elewacji dworca.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dwa główne kierunki jazdy czyli Bydgoszcz na południe i Tczew na północ.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Linia 131 w odcinku od Bydgoszczy do Tczewa jest bardzo obciążona ruchem dalej od Tczewa do Gdańska jest jeszcze gorzej. Pociągów jest tu dość dużo.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dawny dworzec kolejowy od strony torów, nie jest to przyjemny widok.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zamknięty budynek dworca od strony drogi dojazdowej do stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
W dawnym dworcu zabito dechami okna i drzwi dobrze że choć odmalowano budynek, straszy trochę mniej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny za torami, utrzymany jest on w kolorystyce dawnego dworca, zapewne powstał w czasach budowy linii na Hel.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Takie jeszcze jedno ujęcie z sentymentu tu kiedyś fotografowałem lokomotywę SM42.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dawny plac, który był używany do remontu linii dziś niewykorzystywany.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Szersze ujęcie na dawną bocznicę stacyjną.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wiatę z perspektywy dawnej ładowni, dziś już nie używana, a kiedyś można było tu wjechać składem wagonowym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wiata dla pasażerów na peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji po północnej stronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zejście i wejście na peron stacji jest możliwe zarówno od północnej jak i południowej strony. Tu zejście z peronu po północnej stronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji, widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron jest wyposażony w ławki i wiaty dla podróżnych nie zapomniano też od gablotach z rozkładami i koszach na śmieci.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tor oznaczony jako 1 jest torem zasadniczym czyli takim po którym, jadą pociągi nie muszące czekać na pociąg z naprzeciwka.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tor drugi jest wykorzystywany do mijania się składów, jest to w sumie jedyna mijanka na odcinku od Redy do Pucka.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok z peronu w stronę wyjścia.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na peronie mamy oznaczenie torów są dwa 1 i 2.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pociągi pospieszne zatrzymują się w Pucku i Władysławowie tu nie stają, na biegu przejeżdżają przez tą mijankę z prędkością do 90 km/h.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Nowe stojaki ale nie wiadomo po co są, lepiej użyć znanego płota :).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wyjazd z mijanki w stronę Redy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok w stronę Władysławowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pociągów jest tu dużo szczególnie w okresie wakacyjnym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Od strony torów nie widać zbyt dobrze budynku dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dworzec w Miastku od strony małego placu dworcowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na tory w kierunku Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na krótkie zadaszenia peronów 1 i 2.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron jest tak samo długi jak pierwsza platforma, kiedyś były dwie krawędzie obecnie jest tylko jedna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron drugi pod dachem i podwójne oznaczenie tej platformy.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Odkryta część pierwszego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na zejście z pierwszego peronu, po lewo schody na wprost dojście do windy.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Gablota informacyjno rozkładowa na pierwszym peronie.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pod wiatą na peronie pierwszym kiedyś też i przy pierwszym torze.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Całe zadaszenie na peronie drugim.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Małe zadaszenie na pierwszym peronie stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wylot ze stacji w stronę południową.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wyjście z peronów na zachodnią część miasta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na potrzeby osób niewidomych schemat stacji jest zamieszczony w języku braille.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zejście z drugiego peronu do przejścia pod torami.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Odnowione przejście pod torami, zamontowano nawet windy dla osób niepełnosprawnych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Odnowione przejście z budynku dworca do przejścia pod torami.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Za budynkiem jest mała wieża ciśnień współcześnie nieużywana.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wylot w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wylot w stronę Szczecinka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Po modernizacji linii nadal pociągów jest jak na lekarstwo.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Drewniany parowóz ogrodowy, z wagonami.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Budynek dworca zza torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tył dworca od wschodniej strony, dziś mieści się w nim chyba świetlica wiejska oraz sala bankietowa.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Bryła dworca na oko z lat siedemdziesiątych XX wieku.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny przy stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zlikwidowana bocznica.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na peronie nie ma żadnych ławek dla pasażerów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Drugi peron jest nieużywany, a wydaje się on nieco szerszy niż obecnie używany.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Gabloty z informacjami dla podróżnych są pod budynkiem dworca jak i na samym wąskim peronie.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Przejścia na drugi tor nie ma, jest jedynie wyjście z pod dworca na peron.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji kolejowej.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Spory plac dworcowy do załadunku towarów, choć miejscowość ma potencjał (z uwagi na zakłady porcelany) został on zmarnowany.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Bocznica dalej pozostaje bez toru, w ulicy przybyło kilka dziur.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Od mojej ostatniej wizyty nic się tu nie zmieniło.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Jako dodatkowy element w stosunku do roku 2017 zarządca dostawił znak mówiący o zakazie przechodzenia przez tory.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na wschód pojedziemy do Kościerzyny.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok z końca peronu w kierunku zachodnim na Lipusz i Chojnice.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Za dużo od mojej ostatniej wizyty się tu nie zmieniło widok na wylot w stronę zachodnią pozostał bez znacznych zmian.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Powróciłem do Łubiany kilka lat później ... bo talerzyki się wybiły. Ale rozkład jazdy się stanowczo nie zmienił dalej jeżdżą dwie pary pociągów.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Budynek dworca w Łubianie, dziś tam jest jakaś sala balowa.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
To już nowsza bryła architektoniczna, która mogła pełnić rolę dworca.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Ujęcie "czyste" na budynek mieszkalny przy stacji.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Poza tablicą z nazwą stacji na tym budynku jest również namalowana farbą nazwa stacji.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny z tablicą z nazwą stacji, być może pełnił on kiedyś funkcję dworca.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Trochę nowoczesności nikomu nie potrzebnej czyli stojaki na rowery.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na peronie zamontowane jest również oświetlenie, a sam peron jest dość wąski.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron pierwszy i drugi widok w stronę zachodnią (na Lipusz i Chojnice).
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron pierwszy nie różni się jakoś znacznie od drugiego jedyna większa różnica to wymalowana żółta linia bezpieczeństwa.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron przy którym dziennie zatrzymują się cztery pociągi osobowe.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Bezpośrednio przy placu ładunkowym była bocznica, dziś tylko widać pozostałości po tym torze.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Jeden z kilku torów bocznych, od lat nic po nim nie jeździ nie mam pewności czy w ogóle można wjechać na ten tor.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Po dawnym torze pozostały już tylko gdzieniegdzie podkłady drewniane.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Drugi peron i pusta przestrzeń po torze. 59,4 km od Chojnic.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Są tu dwa perony i było kilka torów bocznych dziś używany jest tylko tor zasadniczy.
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wylot w stronę Kościerzyny.
Uploaded | 17 lutego 2024 |