Test
Oznaczenie: EN57ALd-2233 ex EN57-1774
Rok produkcji: 1990
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 562-3 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka pracująca jako wahadło skończyła bieg w Ustce Uroczysko, nawet nie wiem gdzie dokładnie mnie wyprzedziła.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jednostka stoi prawie na równie ze zwężoną częścią peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok w stronę wyjścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jedynym elementem w tej części peronu jest skrzynka z piaskiem do "Akcji Zima".
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wąska część, nie ma tu już elementów małej architektury.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Za peronem jest lasek, w którym można pospacerować, choć nie miałem czasu żeby to sprawdzić.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zwężenie peronu, czyli peron tam jest i awaryjnie może być wykorzystany.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Szeroka część peronu jest tak długa że spokojnie mogą się tu zmieścić dwie jednostki, a wykorzystując wąską część peronu wejdą nawet i trzy jednostki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Kosz, ławka, kosz, ławka i tak do znudzenia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Kolejny układ ławka, kosz, ławka tak do znudzenia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Ławka, kosz, ławka schemat się powtarza co zmodernizowaną stację.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wiata przystankowa na peronie.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Gablota z rozkładem jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jedna z kilku małych tablic z nazwą stacji.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok od końca peronu w stronę wyjścia, sam peron jest dość długi.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji dalej peron jest już zwężony.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Przystanek końcowy leży na linii 405 formalnie Piła Główna - Ustka, ja stosuję zapis Piła Główna - Ustka Uroczysko z uwagi na to że jest tu jeszcze numeracja od Piły Głównej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Stojaki na rowery puste, obok jest osiedle bloków, można dojść pieszo.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zejście z platformy do poziomu chodnika.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok na cały peron od strony wejścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wejście na peron jest dostosowane na potrzeby osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok na wyjazd w stronę stacji Ustka i dalej na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Tam już pociągi nie jeżdżą, przynajmniej te pasażerskie. Dalej tory prowadzą już tylko do jednostki wojskowej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Dojście do peronu od strony ulicy Kościelniaka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |