Test
Zamknięty semafor w kierunku na Krośniewice.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Jeden z torów pokryty jest dodatkowo grubą warstwą liści.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Peron i dwa ośnieżone tory.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Wejście na zaśnieżone perony dawnego przystanku.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Widok na koniec linii.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Peron stacji widok w stronę północną.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wąskotorowa stacji w całej okazałości.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Ktoś o tą stację dba to widać po peronie, jednak jak długo jeszcze.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Pozostałość po znaku W4 zatrzymanie czoła pociągu.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Rozjazd w stronę północną.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wyjazd z Ozorkowa w stronę Krośniewic, widok na charakterystyczny semafor.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wąskie tory w Ozorkowie.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Linia wąskotorowa od strony kozła oporowego do stacji wąskotorowej w Ozorkowie.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Zakończenie linii kozłem oporowym.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Dawny peron obok stacji normalnotorowej.
Uploaded | 13 listopada 2019 |
Widok ogólny na stację.
Uploaded | 13 listopada 2019 |
Tor główny, tor dodatkowy i peron, całość stacji wąskotorowej.
Uploaded | 13 listopada 2019 |
Wyjazd z dawnej stacji Ozorków Wąskotorowy w stronę Krośniewic, do początku linii się nie dojedzie.
Uploaded | 13 listopada 2019 |
W stronę Stacji.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
Wyjazd na Krośniewice i nieczynny semafor.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
Koniec.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
Ten sam widok na Krośniewice wersja Wrzesień 2011.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |