Test
Oznaczenie: ED160-006
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: ED160
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny zatrzymuje się na stacji.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED250-015
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
ED250 leci do Warszawy.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED250-012
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Kiedyś już w tym miejscu fotografowałem tą jednostkę ED250 i po latach znów udało mi się ją tu "upolować".
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED250-010
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pendolino w całej okazałości, leci na Warszawę.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED250-004
Rok produkcji: 2013
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Na biegu stację Opoczno Południe mija jednostka ED250.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Stara wiata peronowa na drugim peronie stacji, wiata pełni dalej swoją podstawową funkcję.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim, widok z perskektywy peronu pierwszego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim, po jej południowej stronie.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Peron numer 2 i widok w stronę północną.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Peron numer 2 i widok na południe.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Ta tabliczka kierunkowa pochodzi z czasów kiedy peron obecny numer 2 był jedynym peronem tej stacji.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablica z nazwą stacji na południowej części peronu numer 1.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablica z nazwą stacji na północnej części peronu numer 1.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Koniec peronów i widok na semafory.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablica informacyjno-rozkładowa na pierwszym peronie.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Widok na wiatę peronową na peronie pierwszym z perspektywy drugiego peronu.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Druga wiata przystankowa, ta jest bardziej oblegana bo jest przy wejściu na peron.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Peron numer 1 został wyposażony w wiaty peronowe.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Sektor B peronu numer 1.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Widok od wejścia na peron numer 1 na południową stronę.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Nowy peron numer 1 i widok na północ.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Widok na północ, tam można wyjechać na Warszawę, Tomaszów Mazowiecki czy Radom.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Peron pierwszy i widok na południe, następna stacja pasażerska to Włoszczowa Północ.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
W miejscu tamtej barierki było kiedyś przejście podziemne łączące dwie części stacji.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Nawrót i już wspinam się do drugiego peronu stacji.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Wychodzę na poziom parkingu samochodowego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Wyjście z przejścia pod torami do peronu drugiego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
W tym miejscu było kiedyś przejście łączące dwie części stacji. Obecnie zostało zasypane.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Nieoświetlone nowe przejście pod torami łączy wschodnią i zachodnią stronę.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablice kierunkowe przy skręcie w przejściu. Idę dalej do peronu drugiego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Dalsza część dojścia, tam można dojść do peronu drugiego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Widok od wyjścia z peronu drugiego (od wschodniej strony), tu możemy wejść po schodach do peronu pierwszego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Do peronu numer 1 można dojść na dwa sposoby, pierwszy to ten który, przedstawiłem na zdjęciach, drugi to widoczne schody.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Powoli dochodzę do nowego peronu. Dojście zajmuje około 2-3 minut.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Idziemy do peronu pierwszego, w momencie zbliżania się do platformy peronowej dojście unosi się nieco mocnej do góry.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
W połowie dojścia mija się pierwszą tablicę i tu też można iść do peronu pierwszego (tu jadąc do Katowic/Krakowa i drugiego jadąc do Warszawy). Jest to zmiana w stosunku do tego co było bo peron pierwszy obsługiwał obydwa kierunki.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Dojście do obydwu peronów od strony zachodniej linii numer 4.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Wiata peronowa dla czekających na pociąg pasażerów.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Z uwagi na remont czynne były tylko dwa tory.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Peron przystanku Opoczno Południe.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Tam powstaje peron wschodni, są nawet ze dwie koparki.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Tam powstaje peron wschodni.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Tablica kierunkowa patrząc z południa na północ, do Warszawy.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Kierunek Kraków, Katowice patrząc z północy na południe.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Przepust wodny, który stał się przejściem podziemnym łączącym parking po wschodniej stronie stacji z peronem po zachodniej stronie linii kolejowej numer 4.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Dojście do jedynego peronu stacji Opoczno Północne. W 2020 roku ma tu powstać drugi peron.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Oznaczenie: ED250-012
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Moje pierwsze zdjęcie jednostki ED250
Taken | 11 kwietnia 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Ławka stacyjna.
Taken | 11 kwietnia 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Wiata peronowa.
Taken | 11 kwietnia 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Peron stacji Opoczno Południe.
Taken | 11 kwietnia 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Parking po zachodniej stronie stacji.
Taken | 11 kwietnia 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Przejście pod torami.
Taken | 11 kwietnia 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Dojście do stacji od strony wschodniej.
Taken | 11 kwietnia 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji na peronie (póki co jedynym).
Taken | 11 kwietnia 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |