Test
Oznaczenie: TEM2-295
Rok produkcji: 1989
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 3 620 258-5 PL-CTLMB
Przewoźnik: CTL Maczki – Bór Spółka z o.o.
------------------------------------------
Wyłączona lokomotywa TEM2 spółki CTL.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SA109-005
Rok produkcji: 2004
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
SZT Typu: SA107; SA109 (Kolzam Regiovan)
Typ: SA109
EVN i VKM: 95 51 2 710 011-8 PL-KSL
Przewoźnik: Koleje Śląskie
------------------------------------------
Regiovan Kolei Śląskich jedzie do Oświęcimia bez zatrzymania na przystanku.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Pozostałości po budynku dworca na stacji Brzeszcze.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wiata peronowa na drugim peronie przystanku.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron drugi i widok na wiaty peronowe.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Semafory stacyjne zlokalizowane na peronach.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Przejazd przy stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na część towarową stacji Brzeszcze oraz w stronę Czechowic-Dziedzic.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Oświęcimia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Opuszczony budynek dworca kolejowego.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica w której można zamieszczać rozkłady jazdy, niestety żaden przewoźnik nie jest zainteresowany uruchomieniem tu pociągów osobowych.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji oraz tablica PKP PLK, w początkowej części peronu 2.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Środkowa część peronu dalsza część nie jest już przez PKP PLK utrzymywana i to niestety widać.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na wiaty peronowe z perspektywy peronu pierwszego.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron pierwszy przystanku osobowego.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Przejazd drogowy przy przystanku osobowym.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Czechowic-Dziedzic, w głębi zdjęcia skład platform ciągnięty przez Vectrona spółki DB Cargo.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Oświęcimia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Nieaktualny w momencie wykonywania rozkład jazdy pociągów osobowych zatrzymujących się na przystanku. Najdłuższa relacja Katowice (przez Oświęcim - Mysłowice).
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony peronu drugiego.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec zza drogi dojazdowej.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok z kładki przejścia nadziemnego na końcówkę peronu pierwszego (w stronę Oświęcimia).
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wiata peronowa na drugim peronie.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na peron drugi stacji.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dość szerokie przejście nad torami.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Przejście nad torami łączy perony 1 i 2 z drugą częścią miejscowości.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na wyjazd w stronę Oświęcimia.
Taken | 30 kwietnia 2016 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |