Test
Duża tablica z nazwą stacji zdążyła już zarosnąć trawą.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok w stronę Miastka.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Nie wiem czy to dobrze że już jest postawiona mała tablica, a nie jest zrobiony finalny płot, ale ja się z tym "nie będę bujać".
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Duża tablica za płotem.
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Rozkład jazdy pociągów.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wskaźnik W4 z północnego końca peronu.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok z północnej części peronu na południe w stronę wyjścia.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Szerokiej części peronu jest tak naprawdę bardzo mało.
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Dwie ławki na peronie.
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wiata na peronie.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Południowy kraniec stacji nie jest jeszcze gotowy, sam przystanek choć czynny wymaga jeszcze dokończenia prac wykończeniowych.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Słupek hektometrowy wskazujący na odległość od stacji, początku linii w tym wypadku jest to 108,7 km.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wyjście z peronu do ulicy, jeszcze ogrodzone siatką techniczną.
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Stojaki na rowery są ale parkingu dla samochodów już nie ma :|, ale na szczęście dało się zaparkować.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Od nowego wejścia główne elementy czy dwie gabloty informacyjne kosz i tablice kierunkowe.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wejście na peron, przystanek jest ulokowany w nowym miejscu.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Widok na południe (czynna jest linia 405 na Szczecinek, do Człuchowa od tej strony się już nie dojedzie), tam dalej był kiedyś przystanek dawnej stacji Słosinko. niestety z braku czasu już tam nie podjechałem.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Wiata na peronie ujęcie drugie.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Peron za ławkami zostanie zwężony, nie ma jeszcze ogrodzenie finalnego jest siatka techniczna.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Na tej linii jeżdżą gównie małe jednostki SA103/SA109. Choć tak jak mi rodzina mówi jeżdżą też dłuższe składy EN63H czyli zachodniopomorskie składy hybrydowe w relacji Miastko - Runowo Pomorskie jako R 88262 / R 88263. Ciekawe czy mieszczą się na takim peronie.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Zwężona północna część peronu.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Ławka, ... , ławka czego jeszcze brakuje ... odpowiedź kosz.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 24 lutego 2024 |
Od strony torów nie widać zbyt dobrze budynku dworca.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dworzec w Miastku od strony małego placu dworcowego.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na tory w kierunku Słupska.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na krótkie zadaszenia peronów 1 i 2.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron jest tak samo długi jak pierwsza platforma, kiedyś były dwie krawędzie obecnie jest tylko jedna.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron drugi pod dachem i podwójne oznaczenie tej platformy.
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Odkryta część pierwszego peronu.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na zejście z pierwszego peronu, po lewo schody na wprost dojście do windy.
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Gablota informacyjno rozkładowa na pierwszym peronie.
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pod wiatą na peronie pierwszym kiedyś też i przy pierwszym torze.
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Całe zadaszenie na peronie drugim.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Małe zadaszenie na pierwszym peronie stacji.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wylot ze stacji w stronę południową.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wyjście z peronów na zachodnią część miasta.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na potrzeby osób niewidomych schemat stacji jest zamieszczony w języku braille.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zejście z drugiego peronu do przejścia pod torami.
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Odnowione przejście pod torami, zamontowano nawet windy dla osób niepełnosprawnych.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Odnowione przejście z budynku dworca do przejścia pod torami.
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Za budynkiem jest mała wieża ciśnień współcześnie nieużywana.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wylot w stronę Słupska.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wylot w stronę Szczecinka.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Po modernizacji linii nadal pociągów jest jak na lekarstwo.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zdjęcie na dworzec od strony torów, w tym miejscu przed remontem były jeszcze perony.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony placu dworcowego.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny przy stacji, parter chyba nieużywany ale piętra już raczej zamieszkałe.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Gablota z rozkładem jazdy przy wejściu/wyjściu z peronu.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Pod drugiej stronie gabloty zamieszczone są informacje dla pasażerów.
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Wiata przystankowa.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Ławek jest w sumie więcej niż kursów pociągów :).
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Na północ jedzie się do stacji węzłowej Słupsk na południe do stacji nie węzłowej Miastko. Na całym odcinku linii 405 od Szczecinka do Słupska nie ma już żadnych odgałęzień, a były, w Słosinku do Człuchowa, w Miastku do Bytowa i w końcu w Korzybiu do Sławna i Bytowa.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Charakterystyczny układ ławek dla zmodernizowanej od Słosinka do Ustki Uroczyska linii (nie wliczając stacji Słupsk).
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Bliżej wyjścia z peronu zaczynają pojawiać się ławki.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Środkowa część peronu, wszystkie elementy małej architektury są zlokalizowane jedynie przy wejściu na peron po jego północnej stronie.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Na ten tor mogą zjeżdżać pociągi, które mogą się tu mijać, jednak po mimo tego że składy mogą się tu minąć ... zamawiający przewozy czyli urząd województwa pomorskiego (i po części zachodniopomorskiego) nie zamawiają wystarczającej ilości przewozów żeby w pełni wykorzystać obecny potencjał tej linii.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Tor zasadniczy widok z południa na północ.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Jedyna pełnowymiarowa tablica z nazwą stacji ulokowana jest w południowej części peronu.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Pełnowymiarowa tablica z nazwą stacji w północnej części peronu (przy wyjściu).
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Kolejna mała tabliczka z nazwą stacji na dwu krawędziowym peronie.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Współczesna mała tabliczka z nazwą stacji na jedynym peronie stacji.
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Na budynku mieszkalnym znajduje się stary napis z nazwą stacji, ile lat widnieje ten napis nie wiem (lata 70-te XX wieku) ale napis jest cały czas czytelny.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Zejście z peronu.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
W części gdzie był zlokalizowany pierwszy peron obecnie jest wykorzystany jedynie fragment, umieszczono w tym miejscu stojaki na rowery.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Peron jest już tylko jeden, wyspowy, żeby się do niego dostać należy przejść przez ten labirynt.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Wyjście z peronów na plac dworcowy i resztę wsi Kawcze.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Wejście na perony od strony placu dworcowego, wejście zlokalizowane jest pomiędzy budynkiem mieszkalnym a, budynkiem dworca.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Plac dworcowy przed stacją, plac jest dość duży, pamiętam że kiedyś odbywały się tu rynki ale czy tak jest obecnie, nie mam pewności.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok na plac ładunkowy, dziś już nikt z tego placu nie korzysta w sensie ładowania towarów, sama stacja jest jedynie mijanką.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok w kierunku wylotu na Korzybie i dalej na Słupsk.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
W tym miejscu były kiedyś perony stacyjne.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Większe zbliżenie na wylot w stronę Miastka.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok na wylot w kierunku Miastka.
| Taken | 4 czerwca 2021 |
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Rozkład jazdy na stacji Kawcze, marny.
| Uploaded | 1 lutego 2024 |
Plac towarowy dziś już nieużywany.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Dawna bocznica i zdewastowany kozioł oporowy.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Dawny magazyn kolejowy.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Dworzec kolejowy od strony wsi.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Przejście na peron 2 i tor 2.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Kawcze przy peronie 1.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Pierwszy peron.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Żółta linia wyznacza odległość na jaką należy odsunąć się od skrajni toru przy jadącym pociągu. W teorii.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Widok w stronę Miastka oraz Szczecinka.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Peron w Kawczu w stronę Miastka.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Dawna nastawnia kolejowa.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Kawcze w całej okazałości.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Widok w stronę Korzybia oraz Słupska.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Peron 2 stacji.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Dawna rampa rozładunkowa.
| Taken | 10 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 6 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Widok z peron numer 2 na dawną dworcową toaletę.
| Taken | 6 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji po północnej stronie.
| Taken | 6 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Widok w stronę Miastka i Słupska.
| Taken | 6 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Perony stacji w Słosinku.
| Taken | 6 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Dworzec w Słosinku.
| Taken | 6 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Widok w stronę Szczecinka oraz kiedyś w stronę Człuchowa.
| Taken | 6 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Peron numer 1 dawno już nieużywany.
| Taken | 6 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Kozioł oporowy przy dawnej bocznicy.
| Taken | 6 września 2014 |
| Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Oznaczenie: S200-268
Rok produkcji: 1983
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: S200; T669 (ČKD Czechosłowacka)
Typ: S200
EVN i VKM: 92 51 3 620 524-0 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
------------------------------------------
Po odstawieniu partii wagonów S200 czeka na wolną drogę aby wrócić do Szczecinka.
| Uploaded | 9 grudnia 2018 |

