Test
Oznaczenie: EN57ALd-2233 ex EN57-1774
Rok produkcji: 1990
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 562-3 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka pracująca jako wahadło skończyła bieg w Ustce Uroczysko, nawet nie wiem gdzie dokładnie mnie wyprzedziła.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jednostka stoi prawie na równie ze zwężoną częścią peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok w stronę wyjścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jedynym elementem w tej części peronu jest skrzynka z piaskiem do "Akcji Zima".
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wąska część, nie ma tu już elementów małej architektury.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Za peronem jest lasek, w którym można pospacerować, choć nie miałem czasu żeby to sprawdzić.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zwężenie peronu, czyli peron tam jest i awaryjnie może być wykorzystany.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Szeroka część peronu jest tak długa że spokojnie mogą się tu zmieścić dwie jednostki, a wykorzystując wąską część peronu wejdą nawet i trzy jednostki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Kosz, ławka, kosz, ławka i tak do znudzenia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Kolejny układ ławka, kosz, ławka tak do znudzenia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Ławka, kosz, ławka schemat się powtarza co zmodernizowaną stację.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wiata przystankowa na peronie.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Gablota z rozkładem jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jedna z kilku małych tablic z nazwą stacji.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok od końca peronu w stronę wyjścia, sam peron jest dość długi.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji dalej peron jest już zwężony.
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Przystanek końcowy leży na linii 405 formalnie Piła Główna - Ustka, ja stosuję zapis Piła Główna - Ustka Uroczysko z uwagi na to że jest tu jeszcze numeracja od Piły Głównej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Stojaki na rowery puste, obok jest osiedle bloków, można dojść pieszo.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Zejście z platformy do poziomu chodnika.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok na cały peron od strony wejścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Wejście na peron jest dostosowane na potrzeby osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Widok na wyjazd w stronę stacji Ustka i dalej na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Tam już pociągi nie jeżdżą, przynajmniej te pasażerskie. Dalej tory prowadzą już tylko do jednostki wojskowej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Dojście do peronu od strony ulicy Kościelniaka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Nowa stacja końcowa w Ustce, tu pociągi jeżdżą jedynie w kierunku Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2024 |
Jeszcze chwila i dworzec w Ustce zostanie otwarty dla pasażerów ... może się tu znów wybiorę :).
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Dworzec jeszcze zamknięty, zasadnicze prace się już zakończyły trwają papierowe odbiory budynku.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Niestety mój termin przyjazdu do Ustki był z góry ustalony niestety nie dało się tego zmienić stąd wizyta była przed oficjalnym otwarciem dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Nowy peron w Ustce już służy pasażerom.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Oznaczenie wagonu: Gags-t
EVN i VKM: -
Właściciel: Federacja Związków Zawodowych Pracowników Automatyki i Telekomunikacji PKP (?)
Kraj: Polska
Stacja: Ustka :)
------------------------------------------
Przerobiony na mieszkalny wagon typu Gags-t, atrakcja wczasy wagonowe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Tor numer 4 widok na południe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Tor numer 2 widok w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Ławki, kosz, ławki zmodernizowana stacja jest taka sama jak wszystkie inne w województwie pomorskim na linii 405 (z wyłączeniem Słupska).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Semafory wyjazdowe w kierunku Ustki Uroczyska, kiedyś Ustka była stacją końcową z wyjazdem do jednostki wojskowej.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Tablica z rozkładem jazdy pociągów, osobowe jadą jeszcze dalej natomiast pociągi dalekobieżne kończą bieg i startują z tej stacji.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Odnowiona bardzo charakterystyczna wiata na drugim peronie drugim w Ustce (od strony wejścia).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Odnowiona wiata od południowej strony peronu 2.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Peron pierwszy jeszcze nie jest czynny jednak są już ustawione tablice z nazwą stacji.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Jeszcze pusta gablota na pierwszym peronie, kończą się tam prace ale jeszcze trochę kostki do ułożenia zostało.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
W tym miejscu zostanie ułożona kostka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Wejście na pierwszy peron jeszcze jest niedostępne.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Zejście z peronu i wyjście do góry na ulicę Dworcową (jest to jeszcze DK21).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok z przejazdu na perony stacji (peron pierwszy jeszcze w budowie).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Stojaki na rowery za stojakami stojaki poganiają.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Pismo Braille stanowi ułatwienie do poruszania się osobą niewidomym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Rozkład stacji dla osób niewidomych.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Winda jeszcze zamknięta za stalową barierką.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Ustka jest jeszcze w remoncie (podczas wykonywania zdjęć). Widok na nową windę do poziomu ulicy.
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Przejście pomiędzy peronami a, budynkiem dworca kolejowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Peron drugi widok w stronę wylotu na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Widok w kierunku Ustki Uroczysko (końcowego przystanku).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Podczas mojej ostatniej wizyty w tamtą stronę były jedynie tory do jednostki wojskowej. Obecnie w kierunku północno wschodnim zrobiono jeszcze jeden przystanek, Ustka Uroczysko.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Ustka jest stacją końcową dla pociągów PKP Intercity ale nie ma ich aż tak dużo jakby można się tego było spodziewać.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 27 lutego 2024 |
Budynek dworca nie pełni już funkcji kolejowych, jest częściowo zamieszkały, widać to po nowych oknach.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wiaty peronowa dla podróżnych czekających na pociągi w różnych kierunkach jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wiata skierowana w kierunku słupskim.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Ławki zamontowane na peronie stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Zakaz palenia, oraz informacja gdzie można dojechać z tego peronu.
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Podwójna wiata przystankowa na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Gablota z informacjami dla pasażerów na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Pierwsza od wejścia gablota zawiera rozkłady jazdy pociągów (obecny i przyszły).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wiata podwójna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Podwójne ławki dla pasażerów, zamontowane tego jakby były tu duże potoki pasażerów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Widok z południa na północ.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Koniec peronu po południowej stronie i duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wejście na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Przy wejściu na peron znajduje się gablota z informacjami dla podróżnych, choć chyba mało kto je czyta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wejście na peron przez labirynt.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Przy wejściu na perony PKP PLK zamontował stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Dojście od ulicy do stacji, auto zostawiłem przy głównej drodze i dalej szedłem przez ten gąszcz w nieznane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Semafory wyjazdowe na północnej głowicy stacji (w kierunku na Ustkę).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Widok w stronę końca linii 405 czyli w stronę Ustki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Widok na semafory wyjazdowe w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Dalej linia 405 leci w stronę Słupską, Szczecinka i Piły.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Nowy rozkład jazdy tu już są pociągi tylko do Ustki i Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Do tej wsi można dojechać z Wrocławia ale do Wrocławia się już nie dojedzie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wiata peronowa na stacji w Ustce. Wręcz zabytek.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Widok z peronów.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Widok na wyjazd w stronę Słupska.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Zarośnięty nieużywany tor na stacji.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Przejście miedzy peronami nadziemne i przez tory.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Wstęp na peron numer 2 jest ... wzbroniony ... wszyscy tego przestrzegają.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Koniec linii, formalnie, linia biegnie jeszcze do jednostki wojskowej.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
W4 w stronę ... morza czyli końca linii.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Peron numer 1 na stacji w Ustce.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Ustka nieczynny dworzec kolejowy widok z kładki przejścia nadziemnego.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Chodniczek na ulicy Dworcowej (DK21), stąd można zejść na perony.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |
Widok na perony stacyjne.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 13 grudnia 2018 |