Test
Oznaczenie: EP09-036
Rok produkcji: 1994
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
EVN i VKM: 91 51 1 150 037-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny zatrzymał się na stacji.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: 111Eo-012
Rok produkcji: 2023
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Elektrowozy Typu: Gama - Marathon (PESA Bydgoszcz)
Typ: 111Eo
EVN i VKM: 91 51 5 170 179-3 PL-RCP
Przewoźnik: Rail Capital Partners sp. z o.o.
Przewoźnik: Alza Cargo
------------------------------------------
Na bocznicy stoi lokomotywa elektryczna serii 111Eo.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: 6Dh-1 Nr 013 ex SM42-765
Rok produkcji: 1975 (2022)
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: 6Dh-1
EVN i VKM: 92 51 3 620 641-2 PL-ZPNT
Przewoźnik: TABOR RAIL Sp. Z o.o.
Przewoźnik: Alza Cargo
------------------------------------------
6Dh-1 czyli modernizacja SM42 wykonana przez spółkę Tabor Dębica pracuje dla przewoźnika Alza Cargo.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: X4EC-057
Rok produkcji: 2014
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: Siemens Vectron
Typ: X4EC (5 170)
EVN i VKM: 91 51 5 170 057-1 PL-DBSRP
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Pierwsze Vectrony w Polsce trafiły do niemieckiej spółki DB Cargo.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: 182 023-2
Rok produkcji: 1963
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 512-4 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Wyłączona lokomotywa pracująca dla Rail Polska w malowaniu firmy Industrial Division obecnie Cargounit.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: SM42-2214
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 611-8 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Lokomotywa spalinowa pracuje dla Rail Polska.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: SM42-1250 ex SM42-1026 (Nr fabryczny: 10058)
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 149-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42 czeka na pracę po wschodniej stronie stacji.
Taken | 24 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: SM42-1211 ex SM42-1134 (Nr fabryczny: 10520)
Rok produkcji: 1990
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 061-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42 czeka na obsadę na stacji Zduńska Wola.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: EU07-145
Rok produkcji: 1971
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 01 51 5 140 210-3 PL-ECCOR
Przewoźnik: Ecco Rail Sp. z o.o.
------------------------------------------
Opuszczona siódemka, na co dzień tacha składy dla Ecco Rail.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 283
Rok produkcji: 1987
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 064-3 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna na bocznym torze.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: EN76-041
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
EVN i VKM: 94 51 2 140 326-1 PL-PLKW d
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Ten pociąg Kolej Wielkopolskich w województwie łódzkim jechać może tylko do Poznania.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-004
Rok produkcji: 2018
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 067-0 PL-LKA A
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg ŁKA Ł 11448 do Łodzi Widzewa.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: L-4268-007
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 356-8 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg Ł11401 do Sieradza wjeżdża na pierwszy peron.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie: ET22-163 (Nr fabryczny: 201E-164)
Rok produkcji: 1975
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 492-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na stacji Zduńska Wola jest opuszczony pociąg PKP Cargo z węglarkami nisko burtowymi.
Taken | 18 czerwca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Oznaczenie wagonu: Eacs
EVN i VKM: 33 51 5 442 318-0 PL-RAIL
Właściciel: Rail Polska Sp. z o.o.
Kraj: Polska
Stacja: Dwory-Monowice
------------------------------------------
Węglarka spółki Rail Polska czeka wpięta w skład na odjazd ze stacji.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok na remontowany dworzec z powietrza.
Uploaded | 4 października 2024 |
Długi 200 metrowy peron numer 2, widok od wschodniej strony.
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok z powietrza na drugi peron stacji.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok na cały pierwszy peron.
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok na zachód.
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok na wschód z drona.
Uploaded | 4 października 2024 |
Nastawnia ZW11 (zachodnia strona stacji).
Taken | 9 września 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
W czasie remontu dworzec jest niedostępny dla podróżnych.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Dworzec jest w remoncie, obecnie trwają prace wykończeniowe.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Peron drugi, przy tym torze zatrzymują się pociągi jadące w stronę Łodzi.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok na peron drugi od przejścia pod torami.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Widok ogólny z peronu pierwszego na drugą platformę.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Peron pierwszy, tu od czasu do czasu odjeżdżają pociągi regionalne.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Wejście z pod dworca (z pod peronu 1) do podziemnego labiryntu.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Przejście pod torami zostało pobazgrane przez wandali.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Wejście od Torowej na perony, jednocześnie można przejść na drugą stronę do Placu Żelaznego.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
IC 61102 Dąbrowska
Wrocław Główny - Białystok
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 4 października 2024 |
Pusty peron, widok w kierunku wyjścia.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Przy tej platformie zatrzymują się pociągi jadące w stronę Sieradza, Zduńskiej Woli i Łodzi (o Łasku i Pabianicach nie wspominając).
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Niski peron, przy tym peronie zatrzymują się głównie wysokie EN57, wsiąść do nich nie jest łatwo z takiego peronu.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Ta wiata ma logotyp zarządcy puki co jest to jedyna wiata z takim logiem na jaką natrafiłem.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Gabloty z informacjami dla pasażerów na drugim peronie.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Wejście na drugą platformę.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Wszystkie ważne dla pasażerów elementy znajdują się na początku platformy. Im dalej tym mniej elementów dla pasażerów.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Peron pierwszy.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Klika koszy na pierwszym peronie, do sortowania odpadów.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Ziemny, miski peron, na linii kolejowej numer 14 jest całkiem sporo takich peronów, choć powoli znikają.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Pod tą wiatą pasażerowie czekają na pociągi jadące na zachód w stronę Kalisza czy Ostrowa Wielkopolskiego.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Od Łodzi Kaliskiej jest tu 83,2 km.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Perony są tu dwa, oba są ziemne.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Tablica z nazwą stacji na drugiej platformie odjazdowej.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Stojaki na rowery, ale jakoś nikt z nich nie korzysta.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Widok w stronę Kalisza.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Przejazd w miejscowości, prosto tą drogą dojedziemy do Krowicy Zawodniej, a dalej już do DK12.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Rozkład jazdy na ostatnim lub pierwszym przystanku w województwie łódzkim.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Oznaczenie: ED78-022
Rok produkcji: 2017
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: ED78
EVN i VKM: 94 51 2 140 974-8 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Nowa jednostka Polregio zatrzymała się na przystanku jedzie z Poznania Głównego do Warszawy Głównej.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Oznaczenie: ED161-012
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: ED161 (PESA Bydgoszcz S.A. Dart 43WE)
Typ: ED161
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pospieszny na biegu minął stację, zatrzyma się dopiero w Zduńskiej Woli.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Miał być przelot nad peronami, ale spadł deszcz i nici z przelotu, może kiedyś się jeszcze jakoś wybiorę do Sieradza Męki.
Uploaded | 30 września 2024 |
Mała wiata przystankowa jedyny zadaszony element na stacji.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Tablice kierunkowe wskazują dwa główne kierunki jazdy (Ostrów Wielkopolski i Zduńską Wolę).
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Ławka dla pasażerów na drugiej platformie, z tego miejsca odjeżdżają pociągi do Łodzi.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Perony są na wysokim nasypie, pierwszy peron jest oddzielony roślinnością, drugi z kolei jest oddzielony siatką.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Po zachodniej stronie drugiego peronu również znajduje się zakaz przechodzenia przez tory.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Międzytorze pomiędzy pierwszym, a drugim peronem.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Po zachodniej stronie pierwszej platformy jest wymowny zakaz przechodzenia przez tory.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Peron pierwszy od przejścia przez tory.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Przejście łączące perony 1 i 2 po wschodniej stronie.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Starałem się powtórzyć ujęcie z tablicą i kościołem, wyszło średnio.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Tablica (duża) z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Perony przystanku osobowego Sieradz Męka.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Ujęcie w stronę centrum Sieradza i dalej na zachód.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Widok w stronę Zduńskiej Woli.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych zatrzymujących się tu.
Taken | 1 kwietnia 2023 |
Uploaded | 30 września 2024 |
Widok na budynek dworca od strony trzeciego peronu.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Dworzec jest opuszczony, stan jest przykry.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Napis z nazwą stacji na budynku dworca.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Plac dworcowy przed budynkiem dworca.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Perony mają zaznaczone dwie krawędzie, ale podczas wjazdu pociągu lepiej i tak stanąć jak najdalej, ale i tak trzeba uważać.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Przy tym peronie zatrzymują się pociągi jadące w stronę Ostrowa Wielkopolskiego.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Na trzecim peronie są postawione lamy oświetleniowe, sam peron jest bardzo wąski.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Peron drugi jest najdłuższy na tej stacji.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Przy tym peronie zatrzymują się pociągi jadące do Łodzi.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Peron numer 2 z zaznaczoną krawędzią peronową.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Wszystkie pociągi osobowe odjeżdżają to z drugiego to z trzeciego peronu, pierwszy peron ... taki awaryjny.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Przy tym peronie są również ławki oraz gabloty informacyjno-rozkładowe.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Na pierwszym peronie zarządca postawił wiatę dla pasażerów.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Zachodni koniec peronu pierwszego i duża tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 29 września 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie we wschodnim końcu.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Mały parking pod budynkiem dworca.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Przejście umożliwiające dojście do peronów.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok w stronę Kalisza.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Widok w stronę Sieradza.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Tablica kierunkowa, można stąd dojechać do Zduńskiej Woli i do Ostrowa Wielkopolskiego.
Uploaded | 29 września 2024 |
Budynek, prawdopodobnie po wadze opuszczony od lat.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Wykolejnica założona na skrajnym torze ładwoni.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych, choć jeździ tędy ŁKA i Koleje Wielkopolskie staje tutaj jedynie Polregio.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Plac ładunkowy.
Taken | 21 sierpnia 2022 |
Uploaded | 29 września 2024 |
Oznaczenie: E483 225 (Nr fabryczny: VL 8482)
Rok produkcji: 2016
Producent: Bombardier Transportation (Włochy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 064-7 PL-AKIEM
Przewoźnik: Akiem
Przewoźnik: DB Cargo Polska
------------------------------------------
Lokomotywa z pool-u taborowego Akiem jeździ już dla DB Cargo Polska.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Oznaczenie: EP07-1044 ex EU07-507
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 155-9 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pierwsze od prawie dziesięciu lat zdjęcie lokomotywy EP07-1044 wykonałem na nowo powstałym przystanku w Pabianicach.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Zarządca wybudował mały parking, od którego można dostać się na pierwszy peron. Stamtąd też operuję dronem.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Perony od zachodniej strony.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Od strony południowej dojście do ulicy Partyzanckiej jest "krótkie", z kolei od północy zarządca zdecydował się na budowę dojścia północnego od strony szutrowego dojazdu do ulicy Karsznickiej.
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |
Widok od wschodniej strony na przystanek osobowy.
Taken | 31 grudnia 2023 |
Uploaded | 26 sierpnia 2024 |