Test
Oznaczenie: EN57-2046 ex EN57-1151
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka z Zielonej Góry jedzie do Wrocławia Głównego.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: ED72Ac-104 ex ED72-015
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72Ac
EVN i VKM: 94 51 2 141 010-0 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka Polregio jeździła poprzednio w łódzkim oddziale, stąd okleina 10 połączeń dziennie między Warszawą a Łodzią. Tu w Głogowie raczej nie chwyta.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: ED72Ac-104 ex ED72-015
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72Ac
EVN i VKM: 94 51 2 141 007-6 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pociąg R 67401 z Wrocławia Głównego do Zielonej Góry zatrzymał się na chwilę w Głogowie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: ET41-006
Rok produkcji: 1977
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 083-4 PL-PKPC ET41-006-A
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociąg towarowy który mijał mnie w Bytomiu Odrzańskim zatrzymał się w Głogowie żeby przepuścić pociągi osobowe.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: ST44-1218 ex ST44-1014
Rok produkcji: 1980
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: ST44
EVN i VKM: 92 51 3 630 082-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączony gagarn czeka na przydział.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: ET22-801
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 393-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączony byk czeka na podjęcie pracy przewozowej.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: ET22-063
Rok produkcji: 1973
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 505-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa lokomotywy.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: ET22-063
Rok produkcji: 1973
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 505-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Bardzo stara lokomotywa, która przeszła gruntowną renowację do standardu ET22-12xx.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: EU44-006 SIEMENS 5 370 006 1251
Rok produkcji: 2010
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E189; 189 i EU44 (Siemens EuroSprinter ES64)
Typ: EU44 (5 370)
EVN i VKM: 91 51 5 370 006-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg międzynarodowy ciągnięty jest przez nasz kraj lokomotywą EU44.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: EP07-1014 ex EU07-315
Rok produkcji: 1984
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 039-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg PKP Intercity leci z Wrocławia Głównego do Szczecina Głównego.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: EP07-382 ex EU07-382
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 078-3 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Z Głogowa wystartował właśnie pociąg PKP IC w kierunku Zielonej Góry.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: BR232 693-2
Rok produkcji: 1981
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: BR231 i BR232
Typ: BR232
Przewoźnik: ELL Germany GmbH
Przewoźnik: Colas Rail Polska
------------------------------------------
W momencie wykonania zdjęcia ten spalinowóz jeździł dla Colas Rail Rolska.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Dworzec w Głogowie, widok zza drogi, wtedy jeszcze nie miałem obiektywu szerokokątnego.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Widok na główną część dworca (od strony miasta).
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Wewnątrz dworca znajduje się tablica z elektronicznym rozkładem jazdy.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Hol dworca i widok w stronę dojścia do peronów.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Widok na elektroniczne tablice z informacją o pociągach przyjeżdżających i odjeżdżających z Głogowa, pod tablicą znajduje się kolekcja zdjęć z miasta.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Drzwi zewnętrzne prowadzące do poczekalni dworcowej.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Widok na miasto, z pod budynku dworca.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Nastawnia Głogów Gw1.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Dawna nastawnia, obecnie nieczynna.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Widok na wieżę oświetleniową oraz na zlikwidowane przejście przez tory.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Podwójna wiata przystankowa, wiata typowa dla małych przystanków.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Odświeżony peron numer 4.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Krawędź peronowa przy torze numer 7.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Peron czwarty tiry 5 i 7, peron ten został odświeżony na potrzeby pociągów osobowych jeżdżących tu w relacji Głogów - Leszno.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Peron trzeci i jego krawędź peronowa, widok na zachód.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Peron trzeci wygląda na nieużywany od lat, tor również wygląda jakby był nieczynny.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Tor przy peronie drugim wiedzie w stronę Leszna.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Peron drugi (formalnie) i krawędź peronowa przy nieczynnym i niezelektryfikowanym torze.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Peron drugi widok na wschodnią stronę.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Widok na budynek opisany jako posterunek zwrotniczowski.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Widok na peron pierwszy od zachodniej strony (widok w kierunku wschodnim).
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Peron pierwszy po zachodniej stronie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Widok z pierwszego peronu na kładkę nad torami łączącą dworzec z peronami.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Koniec wiaty na pierwszym peronie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Peron pierwszy pod wiata i tory od prawej 16 i 18.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Na budynku dworca znajduje się tablica z historyczną fotografią. Ciężko jednoznacznie powiedzieć co to ma być czy tablica pamiątkowa czy tablica informacyjna.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Duża tablica na trzecim peronie obok windy.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie stacji (zachodnia część tego peronu).
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Podwieszana tablica z nazwą stacji.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Przejście na peronach obsługujące niezelektryfikowaną część stacji.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Dalej przejście nad torami prowadzi do budynku dworca, tam można wyjść na miasto.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Przejście między peronami jest na górze, na dole są perony.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Widok z windy na trzecim peronie, do czwartego peronu można dostać się idąc na lewo tam w głębi zdjęcia jest widoczne przejście do tego właśnie peronu.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Na peronie czwartym nie ma windy, ostatnia winda jest przy peronie trzecim, do czwartego peronu można dostać się przechodząc przez tory.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Peron czwarty i wejście do holu przejścia nad peronami.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Zejście z góry na peron czwarty, z tego peronu odjeżdżają pociągi w kierunku Leszna.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Puste dojście do budynku dworca od strony peronów.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Do peronu pierwszego można dojechać windą, jest to istotne dla osób z niepełnosprawnością ruchową czy osób starszych.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Zejście na pierwszy peron a, przejście ciągnie się dalej aż do czwartego peronu.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Do peronów jest jakieś 200-300 metrów i w dodatku trzeba zejść lub zjechać windą.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Dworzec w Głogowie ma ciekawą konstrukcję która, umożliwia wyjście do długiego holu łączącego wszystkie perony stacji.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Tablice kierunkowe wskazują na Wrocław i Zieloną Górę.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Wylot w stronę niezelektryfikowanej linii numer 14 na Wschowę i Leszno.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Wylot w stronę Zielonej Góry i dla linii 14 w stronę Żagania.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Widok w stronę początku linii 273, czyli w stronę Wołowa, Ścinawy czy Wrocławia.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: L-4268-020 po modernizacji LM-4268-010
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 382-4 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Na biegu stację mija służbowy flirt do Sieradza.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Dojście do dworca od strony miasta.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Nieczynne obiekty usługowe przy stacji.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 2 jest dość szeroki i co za tym idzie bezpieczny dla pasażerów.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Dwie wiaty w sektorze B nie osłonięte.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron 2 tor 1 i tablica kierunkowa (tu można jechać na Sieradz).
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała Zduńska Wola na peronie numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Sektor C, B i A w skrócie CBA zdjęcie robione z sektora D.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok z zachodu na wschód.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Ostatni sektor peronu jest oznaczony jako sektor D i jest w samym końcu (po wschodniej stronie) peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Powoli zbliżam się do sektora C peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Sektor B peronu numer 2 i tablica kierunkowa wskazująca Łódź i Sieradz.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Dawny kolejowy magazyn przejęty przez prywatną firmę.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron 2 i widok na tor numer 2 (kierunek jazdy na Łódź).
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała Zduńska Wola przy sektorze B peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Wiaty nie zostały jeszcze wykończone co widać na zdjęciu. Tu kolejna wiata drugiego peronu w formie szkieletu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Szkielet wiaty peronowej na drugim peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 2 został podzielony na sektory, to rozwiązanie ułatwi pasażerom wsiadanie do pociągów dalekobieżnych.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 2 i tablica rozkładowa bez założonej górnej części.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron 1 we wschodniej części, będzie to najważniejsza część tego peronu gdyż znajduje się ona przy budynku stacyjny.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Tabliczka kierunkowa na pierwszym peronie wskazuje tylko na Łódź co może sugerować że nie będzie uruchomionych żadnych pociągów do Częstochowy/Tarnowskich Gór czy Inoweocławia.
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 1 widok od zachodu na wschód.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała architektura w ostatniej (zachodniej) części peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Szkielet wiaty przystankowej na pierwszym peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron pierwszy nie jest podzielony na sektory, jednak jest on dość długi.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Mała Zduńska Wola na pierwszym peronie.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Peron numer 1 widok na zachodnią stronę z pod budynku dworca.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok na szyb windy oraz wyjście na peron numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Zejście od stacji do podziemi.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Nowość, podziemny labirynt łączący dwie części miasta i przy okazji umożliwia dojście na nowy peron wyspowy numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Winda na drugim peronie, w momencie wykonywania zdjęć była nieczynna.
Uploaded | 3 października 2021 |
Wejście na stację od ulicy Torowej tego nie było to nowość na duży plus.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Wejście do labiryntu z poziomu pierwszego peronu.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Zdjęcie z końca peronu numer 2.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok w stronę Łasku, estakadą przebiega linia 131.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Widok w stronę Sieradza.
Taken | 3 listopada 2019 |
Uploaded | 3 października 2021 |
Zelektryfikowana linia numer 14 i widok w stronę jej początku, stacji Łódź Kaliska.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Peron z nawierzchnią asfaltową nie jest zbyt równy.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Peron numer 1, peron wymaga renowacji.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |
Widok na peron numer 2.
Taken | 29 grudnia 2019 |
Uploaded | 25 września 2021 |