Test
Nowoczesna Ławka na płytach.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok na cały przystanek, jadąc pociągiem pasażerskim można nawet się nie zorientować że mija się jakiś przystanek.
Uploaded | 20 września 2020 |
Stojaki na rowery, czasem szkoda słów.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą przystanku.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok z peronu w stronę Parczewa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Płytowy przystanek, widok w stronę Lubartowa.
Uploaded | 20 września 2020 |
To zdjęcie zawiera cały przystanek kolejowy.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok w stronę Parczewa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok w stronę Lubartowa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Przejazd kolejowy przy przystanku kolejowym.
Uploaded | 20 września 2020 |
Z Zabiela jedziemy albo do Lublina, albo do Parczewa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Wejście na peron dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji, widok w stronę Lublina.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok na cały przystanek z drogi dojazdowej.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 20 września 2020 |
Wiata peronowa od strony Lubartowa. Co ciekawe przystanek na wsi, dużo ludzi tu nie wsiada a i tak są dwa kosze na śmieci.
Uploaded | 20 września 2020 |
Wiata peronowa od strony Lublina.
Uploaded | 20 września 2020 |
Nowoczesny peron umożliwia bezpieczne wejście do pociągu, dla mnie jest tu nieco gorzej.
Uploaded | 20 września 2020 |
88,5 km Linii numer 30 i przystanek Wandzin.
Uploaded | 20 września 2020 |
Początek nowego peronu, wejście jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Uploaded | 20 września 2020 |
Pod górę jedziemy w stronę Lublina.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok z przystanku w stronę Lubartowa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Przejazd na szutrowej drodze przy przystanku.
Uploaded | 20 września 2020 |
W roku 2017 z tego przystanku można było dojechać do Warszawy bez przesiadek. Dziś jest już to niemożliwe a, pociągi osobowe zatrzymują się tu w relacji Lublin Główny - Parczew Kolejowa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Po lewej stronie widać cel istnienia PKP PLK czyli stojaki na rowery.
Uploaded | 20 września 2020 |
Szeroki peron jednak bez zaznaczonej linii bezpieczeństwa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tu już 100 metrów dalej od poprzedniego zdjęcia.
Uploaded | 20 września 2020 |
72,3km kolejowy od stacji początkowej tej linii czyli Łukowa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą przystanku osobowego.
Uploaded | 20 września 2020 |
Z uwagi na objazdu pociągów z Warszawy zamontowano tu ławkę :).
Uploaded | 20 września 2020 |
"Środkowa" część peronu.
Uploaded | 20 września 2020 |
Peron przystanku od strony wejścia.
Uploaded | 20 września 2020 |
Szeroki peron na przystanku jest obecnie wykorzystywany w skróconej wersji.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok w stronę Parczewa.
Uploaded | 20 września 2020 |
I mi zwiało gdzieś na Tarło.
Uploaded | 20 września 2020 |
Do Lublina 39km do Parczewa 19km. Szkoda że rozkład jazdy taki skromny ale biorąc pod uwagę inne linie to wręcz luksus.
Uploaded | 20 września 2020 |
Stojaki na rowery pośród głuszy.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Drogi S12 i S17 w tym miejscu mogą mieć nawet po trzy pasy ruchu w obydwu kierunkach.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Dawny dworzec kolejowy, obecnie jak widać zabity dechami czeka aż ... się zawali.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Mały zabity dechami dworzec kolejowy.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Widok na wyjście z peronu stacji do drogi asfaltowej. Szkoda że nie pomyślano o tym żeby zrobić dobre dojście.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Tablica z nazwą przystanku kolejowego, widok na południe. Tuż za peronem biegnie trasa S12/S17.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Widok na jedyną ławkę na przystanku z pod wiaty.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Wiata peronowa jest mała ale spełnia swoją rolę.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Widok ogólny na całość, 102,3 to odległość od Łukowa, oczywiście jest to odległość kolejowa.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Estetyczny peron kolejowy na zmodernizowanej trasie.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Po szutrowym dojściu, wejście na przystanek wiedzie przez labirynt, a następnie na sam peron.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Dojście do peronu, jak widać nowoczesne.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Widok z peronu w stronę Lublina.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Lubartowa / Parczewa i Łukowa.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Najdłuższą relacją jaką można pojechać z tego przystanku to stacja Parczew Kolejowa.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Oznaczenie: SU160-004
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Spalinowozy Typu: Gama - Marathon (SU160; 111Db)
Typ: SU160
EVN i VKM: 92 51 5 650 004-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Na stację wjeżdża właśnie spalinowa gamma polskiej produkcji. Dobrze że nie zdefektowała.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok na trzy odnowione tory stacji, tyle wystarczy żeby prowadzić ruch kolejowy. Jednak torów na stacji jest nieco więcej.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Tablica rozkładowa (tu już z rozkładem jazdy) oraz wiata peronowa na szerokim drugim peronie stacji.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok na ładny dworzec w Radzyniu Podlaskim od strony torów. Niestety ta ciekawa konstrukcja popada w ruinę.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Tory i peron zostały odnowione, budynek dworca kolejowego już nie. Dworzec został obstawiony blachą aby do niego nie podchodzić. Tu widok od strony placu dworcowego.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Plac dworcowy przed stacją.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Po chwilowym postoju na stacji pociąg rusza w dalszą trasę.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Od Łukowa już jedzie pociąg do Lublina.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Odnowiony peron drugi stacji ma około 300-stu metrów i jest odpowiedni dla pociągów pospiesznych.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok na dawną rampę służącą zarówno do rozładunku jak i załadunku towarów.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Zarośnięty i nieużywany tor za peronem trzecim stacji.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Zarastający peron trzeci, do którego nie ma dojścia.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Peron trzeci stacji w Radzyniu Podlaskim. Peron ten nie został odnowiony. W głębi na przejazd czeka pociąg towarowy.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Mała tablica z nazwą stacji kolejowej.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Mała architektura na szerokim peronie przystanku osobowego.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Elektroniczny rozkład jazdy pociągów. W czasie objazdu gdy przez tą stacje jeździły wszystkie pociągi z Lublina na Warszawę taki rozkład miał sens. Dziś gdy jeżdżą tu tylko dwie pary pociągów. Większego sensu to nie ma.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Wejście na peron drugi stacji Radzyń Podlaski. Na peronie czeka już grupa podróżnych.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Fragment dawnej krawędzi peronowej przy pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Pusta tablica rozkładowa na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Parczewa.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Łukowa, kiedyś były tam przystanki osobowe. Dziś ciężko je znaleźć i przede wszystkim trudno jest tam dojechać.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Wiata peronowa od tyłu.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Semafor świetlny.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Wiata peronowa na pociąg czeka już grupka osób.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Wskaźnik zatrzymania czoła pociągu przed przejazdem.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Płytowy peron stacji końcowej dla pociągów osobowych jadących z Lublina.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Peron z płyt, ale ważne że jest.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Puste stojaki na rowery przy przystanku.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Przystanek od tyłu.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Łukowa, maksymalna prędkość dla pociągów to 120km/h.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Widok w stronę centralnej stacji w Parczewie.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Przejazd na ulicy Kolejowej, przy którym znajduje się przystanek kolejowy.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Najdłuższa i jedyna trasa to połączenie do Lublina.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Czasem się przydaje, choć ja wolałem zawsze zostawić rowek u kogoś niż podpiąć pod taki stojak.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Drugie przejście przez tory do peronu drugiego z wyjściem na miasto.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Tablica informacyjna o numerze peronu i torów.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Parczewski Dworzec z perspektywy drugiego peronu.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Dworzec kolejowy Parczew zza torów stacji.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Zamknięty na głucho budynek dworca kolejowego, który kiedyś był lecznicą kolejową.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Wiata peronowa na drugim peronie stacji w Parczewie.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Wąski peron trzeci, tu nie jest prowadzona obsługa pasażerska.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Peron drugi i mała architektura stacyjna.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Tablica z nazwą stacji po "lubelskiej" stronie.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Zejście z peronu pierwszego stacji na drugi peron gdzie zatrzymuje się większa część pociągów.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Składowisko zużytych części torów na placu ładunkowym naprzeciw budynku dworca.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |