Test
W tym miejscu był kiedyś dworzec kolejowy, ale został wyburzony.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Kosz i ławka to ostatnie elementy od wejścia na peron, dalej nie ma już niczego.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Gablota z rozkładami i informacjami dla pasażerów.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Wiata przystankowa na peronie.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji kolejowej.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Sieci elektrycznej zawieszonej się nie dotyka, o czym informuje wymowna żółta tabliczka informacyjna.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
wejście na peron.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Wyjście "na miasto" z peronu.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Stojaki na rowery, po co to tu komu (?).
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Tablica kierunkowa wskazuje Kępno, Tarnowskie Góry i Częstochowę (!?).
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Widok z końca peronu w stronę zachodnią (na Kępno).
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Widok w stronę Kępna.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Widok w stronę Wielunia.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Jeżdżą tu tylko pociąg PKP Intercity.
Uploaded | 3 października 2024 |
Dworzec od strony torów.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Na przeciwko dworca (za ulicą) postawiono 26 maja 2022 tablicę pamiątkową oraz skrzydlatą oś. Zdjęcie zrobiłem, publikacja ... kiedyś :).
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Kolejowa wieża ciśnień w obrębie stacji.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Wszystko jak na normalnej stacji, stojaki na rowery, wiata peronowa, gablota ... na rozkład jazdy ... tylko pociągów brak.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Zarządca postawił tu kilka tablic z nazwą stacji, choć nie wiadomo dokładnie dla kogo.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Duża tablica z nazw stacji w miejscu dawnych torów.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Pociągów na LK 181 jest mało, ale może po rewitalizacji odcinka Oleśnica - Kępno i budowie łącznicy Chorzew Siemkowice - Wieluń Dąbrowa coś się ruszy.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Wieruszów i Czastary to dwie mijanki na odcinku Kępno - Wieluń Dąbrowa.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Ciekawe czy ten peron jest utrzymywany przez PKP PLK? Wygląda jakby ktoś go odśnieżył.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Choć są tu dwa perony, pociągi mogą zatrzymywać się tylko przy jednym. Drugi tor jest rozebrany, pociągi pasażerskie się tu i tak nie zatrzymują.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Jeden czynny peron na stacji.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Widok w stronę Kępna.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Zaśnieżone tory, widok w kierunku Wielunia.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Oznaczenie: EN57-636
Rok produkcji: 1967
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 120 975-9 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka oczekuje na godzinę odjazdu.
Taken | 17 marca 2023 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Unikalny dworzec kolejowy od strony torów.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Dworzec znów żyje, choć nie jest to życie kolejowe tylko kulturalne.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Choć może w tej części ktoś mocnej solą posypał.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Chyba przechodzi tu jakaś rura ciepłownicza stąd lekko roztopiona część peronu.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Na drugim peronie też nikogo tu nie było.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Zima i nikogo tu nie ma.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Do drugiego peronu idę chyba tylko ja.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Zaśnieżony peron pierwszy.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Peron pierwszy. Dziś we Wieluniu nie ma pociągów.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Zaśnieżony pierwszy peron stacji.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Tablica z nazwą stacji w małym formacie.
Uploaded | 3 października 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Do Kępna stąd się nie dojedzie, jedynie do Tarnowskich Gór.
Uploaded | 3 października 2024 |
Oznaczenie: 34WEa-004 (Nr fabryczny: E722BNA004)
Rok produkcji: 2018
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN96A; 22WEd (Pesa 21WE)
Typ: 34WEa
EVN i VKM: 94 51 2 140 770-0 PL-KSL
Przewoźnik: Koleje Śląskie
------------------------------------------
Wewnętrzna tabliczka znamionowa w członie A jednostki.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Oznaczenie: 34WEa-004 (Nr fabryczny: E722BNA004)
Rok produkcji: 2018
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN96A; 22WEd (Pesa 21WE)
Typ: 34WEa
EVN i VKM: 94 51 2 140 771-8 PL-KSL
Przewoźnik: Koleje Śląskie
------------------------------------------
Dłuższy postój w Czastarach notuje skład Kolej Śląskich.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Tylu ludzi to dawno tu nie było, stacja kolejowa odżyła choć na jeden dzień w roku.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Stacja kolejowa w Czastarach widok zza torów.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Magazyn przy stacji, współcześnie nie używany.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Nie wiem jak zakwalifikować to zdjęcie jest to miejsce po niepoprawnej zdaniem współczesnych historyków tablicy pamiątkowej.
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Drugi peron i tor zasadniczy, przy pierwszym peronie stoi pociąg specjalny, który przyjechał tu z Kępna.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Długi i pusty peron pierwszy, widok w kierunku Wielunia.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Choć typ tabliczek jest bardzo stary wciąż ta tablica jest użyteczna i pełni swoją rolę.
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Stary typ tabliczek z nazwą stacji.
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Rzadko wykorzystywana bocznica w Czastarach.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Widok w stronę Wieruszowa.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Okazjonalny rozkład jazdy pociągów obsługuje ŁKA i Koleje Śląskie.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 14 kwietnia 2024 |
Dworzec kolejowy w Sycowie od strony torów.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Budynek dworca jest częściowo zamieszkały, ale stan jego jest taki sobie.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Budynek dworca od strony podjazdu, bardzo czysto.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Tam jest wieża ciśnień, kolejowy budynek.
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Opuszczone ramię semafora kształtowego.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Zarośnięty peron, widok w stronę Kępna.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Wydeptana ścieżka służy jako przejście przez tory do innej części miasta.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Peron pierwszy stacji Syców.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Zarośnięta część pierwszego peronu stacji.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Dawne oznaczenie peronu, cały czas jest czytelne.
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Tablica z nazwą stacji na budynku dworca.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Syców w zaroślach, ledwo czytelna tabliczka z nazwą stacji.
Uploaded | 24 lipca 2023 |
"Zwiędły" semafor kształtowy na wyjeździe w stronę Kępna.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Widok w stronę Kępna.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Widok w stronę Oleśnicy.
Taken | 11 czerwca 2022 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Dworzec jest częściowo zamieszkały, opuszczona jest jedynie część kolejowa.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Widok na budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Magazyn niszczeje i powoli rozpada się.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Dawny magazyn za torami.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Linia 181 na odcinku Oleśnica - Kępno jest stosunkowo mało używana ale od czasu do czasu coś tu jeździ.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Zarośnięty peron na dawnej stacji.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
128,9 km od początku linii kolejowej 181. Tu zamiast słupków hektametrowych odległość została naniesiona na krawędzi peronowej.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Nieużywany peron, mieszkańcy dworca postawili sobie tutaj basen.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Brama dojazdowa do ... peronu.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Widok w stronę Oleśnicy.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Widok w stronę początku linii 181, w stronę Herbów Nowych i Sycowa.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Droga dojazdowa do dworca.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Dawna ładownia, dziś już nieużywana.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Stara nazwa stacji na budynku dawnego magazynu.
Taken | 25 lipca 2020 |
Uploaded | 24 lipca 2023 |
Paniki, dworzec zza torów od północnej strony.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok na budynek dworca kolejowego od strony torów.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Dworzec w Pankach od strony podjazdu.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Szalet na stacji, czynny jednak nie polecam użytkowania go.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Magazyn "drogowców", są tu składowane zarówno oznaczenia kolejowe jaki i sprzęt potrzebny do wykonania napraw.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Nowy peron i pustka.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron po mimo tego że jest długi ławki ma tak w zasadzie tylko w swoim początku (od wejścia), w południowej części przydały się choć i te betonowe ławki które, są tak liczne na pierwszej platformie.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron jest długi i posiada sporo oznaczeń, nie można się tu zgubić.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Nowy peron jest wysoki dzięki czemu do pociągu mogą w prosty sposób dostać się osoby z niepełnosprawnościami. A i osobą pełnosprawnym wejść do pociągu jest łatwej.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron z podkładów to to nie jest, długi szeroki, a i tak zatrzymują się tutaj tylko i wyłącznie jednostki typu EN57.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Nowoczesna wiata peronowa, z wytyczonym miejscem dla osoby niepełnosprawnej.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron drugi w całej okazałości, z małą architekturą i oznaczeniami.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron numer 2 zrobiony z podkładów odszedł w niepamięć, szkoda bo była to jedyna taka konstrukcja w kraju. Teraz jest nowoczesność.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Dwa tory choć widać że były ich co najmniej cztery, ruch jest tu mniejszy więc więcej torów nie potrzeba.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron pierwszy w swojej głównej części.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |