Test
Dworzec od strony peronów stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Kolejowa wieża ciśnień czeka aż ktoś ją rozbierze, albo sama się zawali.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Nieczynna i zdewastowana nastawnia w obrębie peronów stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Peron numer 1 widok na południe.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Nieczynny tor perzy pierwszym peronie.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Nieczynny semafor kształtowy na stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Przy tym torze jeździły pociągi z i do Złotowa, dziś trawa je zarasta.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
269,8 km od Oleśnicy i widok na drugą tablicę z nazwą stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Tabliczka z nazwą stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Peron numer 2 widok w kierunku Chojnic.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Perony na tej stacji są dwa oba od dawna pociągu osobowego nie widziały. Nie licząc oczywiście okolicznościowych przejazdów.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Magazyn dworcowy obecnie utrzymywany przez prywatną firmę.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Dawna bocznica stacyjna dziś kład węgla.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Widok na wyjazd w stronę Chojnic i Złotowa o ile do tego pierwszego miasta coś jeszcze jeździ (towarowego) o tyle do Złotowa przejazdu już nie ma.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Rok 2016 stacja węzłowa Więcbork i widok na wylot w stronę Nakła nad Notecią, w stronę Świecia tory są już nieprzejezdne.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Oznaczenie: E6ACTab-034
Rok produkcji: 2020
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACTa; ET43 (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTab
EVN i VKM: 91 51 3 160 460-4 PL-LOTOS
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
W jeździe nadzorowanej (tu jako zabezpieczenie lokomotywa serii 182) najnowszy dragon z Newagu jeździ dla Lotosu.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Oznaczenie: ET42-036 ex ET42-36
Rok produkcji: 1981
Producent: NEWZ Nowoczerkask (Rosja; ZSRR)
Elektrowozy Typu: ET42 (NEWZ Nowoczerkask)
EVN i VKM: 91 51 3 160 301-0 PL-PKPC ET42-036-A
Typ: ET42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Po naprawach w Karsznicach czapajew wrócił na szlak i czeka na wolną drogę. Choć na tym odcinku ciężko jest z przejazdem.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Oznaczenie: EU07-070
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 192-3 PL-KLP
Przewoźnik: Kolprem
------------------------------------------
Tą lokomotywę spotykałem kiedyś w barwach PKP IC. Dziś wysłużoną odkupił prywaciarz i dał jej jeszcze kilka lat życia.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Dworzec kolejowy od strony peronu drugiego.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Dworzec kolejowy od strony peronu drugiego.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Budynek dworca kolejowego w Terespolu Pomorskim, widok od strony drogi dojazdowej.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Budynek dworca kolejowego w Terespolu Pomorskim, widok od strony drogi dojazdowej.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Wiata przystanku autobusowego pod budynkiem dworca kolejowego.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Na stacji Terespol Pomorski od dawna jest sklep teraz doczekał się nazwy "Stacja Terespol".
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Po mimo tego że przy trzecim peronie nie zatrzymują się pociągi tablica z rozkładem wisi w gablocie.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Nieużywany peron numer 3, przy którym zatrzymują się głównie pociągi towarowe.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Bramka sieci trakcyjnej.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Peron drugi, widok na południe.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Peron numer 2, widok na północ.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Wiaty peronowe na drugim peronie.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
System nagłośnienia na stacji Terespol Pomorski.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Peron numer 2, widok na południe.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Budynek mieszkalny przy pierwszym peronie, używany jak widać zgodnie z przeznaczeniem.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Widok na zadaszenie wejścia podziemnego.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Stara nazwa stacji na elewacji budynku dworcowego.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Pierwszy peron, widok na południe.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Niszczejący budynek gospodarczy przy pierwszym peronie.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
410,8 km linii kolejowej 131.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Terespol Pomorski, widok ogólny na perony stacji.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Końcówka peronu numer 1, widok na południe.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Niszczejące zadaszenie zejścia podziemnego.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Wyjście na peron trzeci.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Przejście pod torami, dojście do peronów 2 i 3.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Zejście do podziemi umożliwia dojście do peronów 2 i 3.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Tablica informacyjna z numeracją peronów.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Tablica z nazwą stacji kolejowej.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Droga przed budynkiem dworca kolejowego.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Dojazd do części towarowej stacji.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Widok na południe w stronę Bydgoszczy Głównej.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Widok na północ, następna stacja Laskowice Pomorskie. Co ciekawe pierwsze tory po lewej stronie prowadzą do Świecia.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Rozkład jazdy na południe najdalej można dojechać do Bydgoszczy Głównej na północ najdalej jedzie się do Słupska.
Taken | 16 lipca 2020 |
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej do stacji.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Budynek dużego dworca w Terespolu Pomorskim od strony peronów.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Budynek gospodarczo-magazynowy obecnie nieużywany.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Peron pierwszy.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Tablice z oznaczeniem numeracji peronów.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Peron trzeci tory 6 i 10.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Widok do zejścia poziemnego na peronie trzecim.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Zadaszenie zejścia podziemnego na peronie trzecim. Peron trzeci jest w trakcie prac konserwacyjnych.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Tablica informacyjno-rozkładowa oraz widok do zejścia podziemnego.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Pojedyncze ławki dla podróżnych.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Widok na wiaty peronowe na drugim peronie stacji. Na linii 131 podobne wiaty znajdują się na stacji Zduńska Wola Karsznice.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Pierwszy peron stacji w Terespolu Pomorskim.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Tablica informacyjno-rozkładowa na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Wskaźnik W4 zamontowany najniżej jak się da.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Terespol Pomorski o porannym blasku.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Widok na północ w stronę Laskowic Pomorskich.
Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Dworzec od strony peronów, choć ich już nie widać bo zarosły. Dworzec niszczeje i popada w coraz większą ruinę.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 22 grudnia 2020 |
Widok na bok dworca od strony Złotowa, chaszcze stają się coraz większe.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 22 grudnia 2020 |
Zamknięty na głucho budynek dworca kolejowego Sypniewie, widok od podjazdu.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 22 grudnia 2020 |
Pozostałości po szalecie dworcowym.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 22 grudnia 2020 |
Droga dojazdowa do stacji nie jest taka najgorsza.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 22 grudnia 2020 |
Widok na chaszcze w stronę Złotowa, dojść tam nie było łatwo.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 22 grudnia 2020 |
Widok w stronę Więcborka.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 22 grudnia 2020 |
Tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Dworzec od strony placu przed dworcem.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Widok na budynek stacji w Terespolu Pomorskim od strony peronów.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Przejście podziemne pomiędzy peronami.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Wiaty peronowe na peronie 2.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Budynek stacyjny przy peronie 1, prawdopodobnie dawna toaleta.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Stylowy zegar dworcowy.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Odnowiona tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Widok na północ, w stronę Laskowic Pomorskich.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Widok na południe, w stronę Bydgoszczy.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Zabytkowy zegar na stacji.
Uploaded | 29 grudnia 2018 |