Test
Ujęcie na dworzec kolejowy w Złotowie od strony torów.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Bryła złotowskiego dworca od północnej części.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Dworzec w Złotowie od strony miasta.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Ujęcie na zagospodarowanie terenu przed budynkiem dworca.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Zamknięte na głucho drzwi do poczekalni.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Budynek dawnego szaletu oraz magazynu dworcowego.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Budynku dworcowe, ujęcie z drugiego peronu.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Budynek mieszkalny położony bezpośrednio przy pierwszym peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Dawna lokomotywownia, obecnie przeznaczenie nie jest mi znane ale raczej nie jest to stan agonalny.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Kolejowa wieża ciśnień i budynek (prawdopodobnie przepompowni).
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Kolejna wieża ciśnień na stacji w Złotowie, kiedyś był to duży węzeł dziś pozostały jedynie budynku upamiętniające dawną świetność.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Kształtowe semafory wyjazdowe w kierunku Chojnic.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Tu kończy się drugi tor przy drugim peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Znacznik W4 przy torze numer 2, zapomniano go zdemontować czy drugi tor jeszcze tu powróci ?
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Drugi peron, ujęcie w stronę południową.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Duża wiata przystankowa na drugim peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Podwójne ławki dla pasażerów czekających na pociąg.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Stary masywny kwietnik na drugim peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Czemu został rozebrany tor numer 2 tego nie wiem, ale wiem jakie ma oznaczenie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Przy torze numer 2 nie jest zaznaczona żółta linia bezpieczeństwa, nie ma toru więc po co to robić.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Tor numer jeden czyli główny tor przebiegający przez całą stację.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Peron drugi ma czynną jedynie jedną krawędź przy torze numer 2.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Oznaczenie pierwszego peronu i toru który jest przy tej krawędzi.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Południowa część pierwszego peronu.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Pod budynkiem dworca można znaleźć choć ławkę i gablotę z rozkładem jazdy.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Na pierwszym peronie nie ma zbyt dużo elementów dla pasażerów, można powiedzieć że ten peron jest nie wyposażony w ławki czy wiaty dla podróżnych, ale nie ma się czemu dziwić cały ruch prowadzony jest z drugiej platformy.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Ujęcie z południa na północ na pierwszy peron stacji.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Pierwszy peron, ujęcie z północy na południe.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Nieużywane przejście pod torami staje się powoli śmietnikiem.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Stan techniczny przejścia pod torami.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Najbardziej zdewastowana wiata przejścia pod torami jest na trzecim nieużywanym peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Zadaszona część drugiego peronu z przejściem do podziemnego labiryntu, zejście jest zabezpieczone jak widać.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Widok na nieczynne, zamknięte zejście do podziemnego labiryntu przy pierwszym peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
To przejście w środkowej części stacji łączy peron pierwszy i drugi.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Północne przejście przez tory umożliwia dojście do peronów stacyjnych.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Stary napis z nazwą stacji na budynku dworca kolejowego.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Współczesna tablica w pełnym (dużym) formacie na pierwszym peronie.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Kozioł oporowy przy torze z rampą ładunkową, za konstrukcją zaczyna się pierwszy peron.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Nieużywany tor przy nieużywanej rampie ładunkowej.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Semafory wyjazdowe w kierunku północnym (na Chojnice).
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Ujęcie na południe w stronę Piły.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Przez stacje przejeżdża kilka pociągów osobowych oraz jedna para pociągu pospiesznego.
| Uploaded | 22 czerwca 2025 |
Dworzec od strony peronów stacji.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Kolejowa wieża ciśnień czeka aż ktoś ją rozbierze, albo sama się zawali.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Nieczynna i zdewastowana nastawnia w obrębie peronów stacji.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Peron numer 1 widok na południe.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Nieczynny tor perzy pierwszym peronie.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Nieczynny semafor kształtowy na stacji.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Przy tym torze jeździły pociągi z i do Złotowa, dziś trawa je zarasta.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
269,8 km od Oleśnicy i widok na drugą tablicę z nazwą stacji.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Tabliczka z nazwą stacji.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Peron numer 2 widok w kierunku Chojnic.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Perony na tej stacji są dwa oba od dawna pociągu osobowego nie widziały. Nie licząc oczywiście okolicznościowych przejazdów.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Magazyn dworcowy obecnie utrzymywany przez prywatną firmę.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Dawna bocznica stacyjna dziś kład węgla.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Widok na wyjazd w stronę Chojnic i Złotowa o ile do tego pierwszego miasta coś jeszcze jeździ (towarowego) o tyle do Złotowa przejazdu już nie ma.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Rok 2016 stacja węzłowa Więcbork i widok na wylot w stronę Nakła nad Notecią, w stronę Świecia tory są już nieprzejezdne.
| Taken | 21 sierpnia 2016 |
| Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Oznaczenie: E6ACTab-034
Rok produkcji: 2020
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACTa; ET43 (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTab
EVN i VKM: 91 51 3 160 460-4 PL-LOTOS
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
W jeździe nadzorowanej (tu jako zabezpieczenie lokomotywa serii 182) najnowszy dragon z Newagu jeździ dla Lotosu.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Oznaczenie: ET42-036 ex ET42-36
Rok produkcji: 1981
Producent: NEWZ Nowoczerkask (Rosja; ZSRR)
Elektrowozy Typu: ET42 (NEWZ Nowoczerkask)
EVN i VKM: 91 51 3 160 301-0 PL-PKPC ET42-036-A
Typ: ET42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Po naprawach w Karsznicach czapajew wrócił na szlak i czeka na wolną drogę. Choć na tym odcinku ciężko jest z przejazdem.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Oznaczenie: EU07-070
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 192-3 PL-KLP
Przewoźnik: Kolprem
------------------------------------------
Tą lokomotywę spotykałem kiedyś w barwach PKP IC. Dziś wysłużoną odkupił prywaciarz i dał jej jeszcze kilka lat życia.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Dworzec kolejowy od strony peronu drugiego.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Dworzec kolejowy od strony peronu drugiego.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Budynek dworca kolejowego w Terespolu Pomorskim, widok od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Budynek dworca kolejowego w Terespolu Pomorskim, widok od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Wiata przystanku autobusowego pod budynkiem dworca kolejowego.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Na stacji Terespol Pomorski od dawna jest sklep teraz doczekał się nazwy "Stacja Terespol".
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Po mimo tego że przy trzecim peronie nie zatrzymują się pociągi tablica z rozkładem wisi w gablocie.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Nieużywany peron numer 3, przy którym zatrzymują się głównie pociągi towarowe.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Bramka sieci trakcyjnej.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Peron drugi, widok na południe.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Peron numer 2, widok na północ.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Wiaty peronowe na drugim peronie.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
System nagłośnienia na stacji Terespol Pomorski.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Peron numer 2, widok na południe.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Budynek mieszkalny przy pierwszym peronie, używany jak widać zgodnie z przeznaczeniem.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Widok na zadaszenie wejścia podziemnego.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Stara nazwa stacji na elewacji budynku dworcowego.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Pierwszy peron, widok na południe.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Niszczejący budynek gospodarczy przy pierwszym peronie.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
410,8 km linii kolejowej 131.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Terespol Pomorski, widok ogólny na perony stacji.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Końcówka peronu numer 1, widok na południe.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Niszczejące zadaszenie zejścia podziemnego.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Wyjście na peron trzeci.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Przejście pod torami, dojście do peronów 2 i 3.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Zejście do podziemi umożliwia dojście do peronów 2 i 3.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Tablica informacyjna z numeracją peronów.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Tablica z nazwą stacji kolejowej.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Droga przed budynkiem dworca kolejowego.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Dojazd do części towarowej stacji.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Widok na południe w stronę Bydgoszczy Głównej.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Widok na północ, następna stacja Laskowice Pomorskie. Co ciekawe pierwsze tory po lewej stronie prowadzą do Świecia.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Rozkład jazdy na południe najdalej można dojechać do Bydgoszczy Głównej na północ najdalej jedzie się do Słupska.
| Taken | 16 lipca 2020 |
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej do stacji.
| Uploaded | 30 grudnia 2020 |





