Test

Widok na budynek mieszkalny wybudowany w czasie budowy tej linii kolejowej.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok z wyjścia z budynku zza tory.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Wewnątrz budynku jest ławka do czekania na pociąg.
Uploaded | 16 marca 2025 |

Mały budynek bez okien i drzwi wejść tam ... trochę strach.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przy peronie nie ma żadnego parkingu dla samochodów, musiałem zostawić auto przy drodze przed przejazdem.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tor, krawędź peronowa oraz oświetlenie.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Jeżeli ktoś się boi wejść do budynku na zewnątrz jest ławka.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Dwie gabloty z informacjami dla pasażerów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Peron na całej swojej długości jest szutrowy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tablica kierunkowa wskazuje dwa główne kierunki jazdy do Leszna i do Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok w stronę wyjścia z peronu do drogi.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok od przejazdu w stronę małej wiaty przystankowej.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tablic z nazwą stacji w obszarze peronów są dwie sztuki.
Uploaded | 16 marca 2025 |

Duża tablica z nazwą stacji kolejowej. (Pierwsza tablica od wejścia).
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Na przystanku zamontowane są stojaki na rowery.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok na szlak w stronę Leszna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok w stronę Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przejazd na lokalnej drodze do miejscowości Nowawieś Mochy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Stare skrzynki do automatyki przejazdowej.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przez stację w ciągu dnia przejeżdża całkiem sporo pociągów osobowych.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przy peronie nie ma standardowej wiaty przystankowej, jest taka wiata murowana.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Prywatny budynek przy peronie (po drugiej stronie ulicy) prawdopodobnie były to dawne mieszkania kolejowe.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Wyjście z peronu jest "od tak" na ulicę.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Dwie gabloty informacyjne zawierają najważniejsze informacje dla pasażerów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Samotna ławka umożliwia "komfortowe" czekanie na pociąg.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Widok ze środka peronu w kierunku wyjścia, które znajduje się w północnej części.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Środkowa część peronu, widok na południe.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Cały peron jest szutrowy, widok na południową część.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Od początku linii 359 do tego przystanku jest blisko 42 kilometry.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Tablica z nazwą stacji w środkowej części platformy odjazdowej.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Tablica z nazwą stacji w południowej części peronu.
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Stojaki na rowery mają jakieś zastosowanie.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Tablica kierunkowa zamontowana na słupie oświetleniowym.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Koniec peronu, widok na północny zachód (na Wolsztyn).
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Widok na tory szlakowe w stronę Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Koniec peronu, widok na południowy wschód (na Leszno).
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Widok w stronę Leszna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Widok na przejazd, kierunek jazdy na Stary Widzim.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Rozkład jazdy pociągów osobowych na przystanku osobowym koło Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 28 lutego 2025 |

Dworzec kolejowy jest w złym stanie, widać to gołym okiem, szkoda.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Budynek dworca widok od przejazdu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Dworzec od strony podjazdu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok w stronę wyjścia do przejazdu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Mała gablota oraz ławka na wąskim peronie stacji.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na wiatę przystankową, jest to "główna" część peronu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na wiatę przystankową zza torów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Wiata przystankowa wzdłuż peronu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na tablicę z nazwą stacji z wąskiego peronu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Wąski peron ułożony z płyt chodnikowych.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Znacznik zatrzymania czoła pociągu w kierunku "na Leszno".
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Od Leszna do tej stacji jest 35,2 km.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Duża tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Dawny napis na na budynku dworca "Solecko" dziś stacja nazywa się Nowy Solec.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok z parkingu na wiatę przystankową.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na budynek dworca od wschodniej strony, z tej strony budynku jest wejście na peron.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Koniec peronu, widok w stronę Leszna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok z końca peronu w stronę południowego wschodu. W oddali widać semafor stacji Nowawieś Mochy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok w stronę Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok w stronę miejscowości Solec.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok w stronę wsi Solec Nowy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Droga do samej stacji jest szutrowa i odchodzi od głównej ulicy, na szczęście jest to dość krótki dojazd.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Rozkład jazdy pociągów osobowych zatrzymujących się na tym przystanku.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Mały dworzec kolejowy od strony torów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na budynek małego dworca od strony podjazdu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Kasa biletowa, kiedyś na każdej stacji była czynna dziś tylko zakratowane okno zabite dechą od środka.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

W budynku dworca jest otwarta poczekalnia dla pasażerów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Ustęp, zachowany murowany budynek.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Zasadnicze tory są dwa, choć jest jeszcze jeden dla pociągów towarowych (po lewej stronie) choć stan tego torowiska pozostawia wiele do życzenia.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Peron numer 2 widok w kierunku południowo wschodnim.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Obydwa perony są niskie i są to perony ziemne tak zwane szutrowe.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Peron drugi, część środkowa tu zatrzymuje się większość składów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Oznaczenie peronów na północno zachodnim krańcu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Ławka, kosz i gablota z rozkładem jazdy, na pierwszym peronie.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Szutrowy peron numer 1, ten peron służy głównie do mijania pociągów, podczas mojej sesji zdjęciowej zatrzymywał się tu jeden pociąg o godzinie 6:27.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Od początku linii 359 do tej stacji jest dokładnie 33 km.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Mały budynek gospodarczy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Druga tablica z nazwą stacji, ta znajduje się na wschód od budynku dworca.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Tablica z nazwą stacji, tu nazwa jest pisana łącznie "Nowawieś Mochy", za tablicą jest dawny szalet.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Kolejna tablica od wejścia na peron, ta również zawiera piktogram pociągu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Tablica z nazwą stacji od strony wejścia, od tej strony na tablicy jest dodatkowy piktogram pociągu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Stary napis na budynku dworca:
Nowa Wieś Mochy
pisane osobno, choć teraz wszędzie pisze się razem.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Przejście przez tory do szutrowych peronów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Wyjście za budynkiem dworca do wsi, jest tu nawet przenośna toaleta.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Jedno z kilku wejść do peronów stacji od strony wsi.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Stojaki na rowery używane zgodnie z przeznaczeniem.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Nieużywany plac ładunkowy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Dawna rampa ładunkowa obecnie zarządca zostawia tu podkłady.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Tor przy dawnej rampie załadunkowej, jak widać nieużywany.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Znaczniki W4 w kierunku północno zachodnim.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Semafory wyjazdowe i na horyzoncie wjazdowy w stronę Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na wyjazd w stronę Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Znacznik W4 w stronę południowego wschodu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok w stronę Leszna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Droga od stacji do wisi, jakiejś wsi.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Rozkład jazdy pociągów osobowych, szynobusów i składów wagonowych.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Oznaczenie: SA108-010
Rok produkcji: 2006
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 040-5 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Serią szynobusów SA108 można się przejechać licząc od lubuskiego Zbąszynka do Ostrowa Wielkopolskiego z przesiadką w Lesznie (w tym wypadku SA108-010 jedzie do Wolsztyna, a SA108-003 jedzie do Ostrowa Wielkopolskiego).
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 2 lutego 2025 |

Oznaczenie: SA108-010
Rok produkcji: 2006
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 039-7 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Pierwszy dzień zdjęciowy powoli chyli się ku końcowi, z tą jednostką będę często spotykać się podczas następnego dnia, jadąc w kierunku Zbąszynia.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 2 lutego 2025 |

Oznaczenie: SA108-003
Rok produkcji: 2003
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 031-4 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Główny potok pasażerskie jest na linii 271 w kierunku na Wrocław czy Poznań. Po "bocznych" liniach 14 i 359 potoki pasażerskie są dużo mniejsze stąd wykorzystuje się na nich małe pojazdy spalinowe.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 2 lutego 2025 |

Oznaczenie: SA108-003
Rok produkcji: 2003
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 032-2 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Choć na froncie tego członu jest oznaczenie 2 720 031-4 na bocznej ścianie tego członu jest oznaczenie 2 720 32-2 stąd też jest to człon "2" jednostki SA108-003.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 2 lutego 2025 |

Oznaczenie: EN76-036
Rok produkcji: 2013
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN62; EN76; EN96; 27WE i 27WEb (PESA ELF)
Typ: EN76
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Elf pierwszej generacji w malowaniu Kolei Wielkopolskich na torze numer 3 stacji w Lesznie.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 2 lutego 2025 |