Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: EN61; 14WE (Newag 14WE)
Typ: EN61
Typ: 14WE
Typ: 19WE
Peron numer 2 tory 3 i ... 14.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dawna wiata peronowa, czeka na wyburzenie i w tym miejscu powstanie nowa wiata.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kasa biletowa Kolei Mazowieckich na peronie 1.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Grodzisk Mazowiecki oraz logo wykonawcy peronów.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji kolejowej na jej wschodniej części.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Plac po zachodniej stronie dworca.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Skierniewic i na CMK. Z boku stoi Impuls w malowaniu Kolei Mazowieckich czyli 45WE.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ED250-006
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Nowa generacja na polskich torach czyli Pendolino, a ja i tak wolę rodzime Impulsy od Newagu.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Wskaźnik W4 w stronę Warszawy.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Szeroki peron na stacji w Brwinowie na linii 447 obok linia numer 1.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą przystanku.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Rozkłady jazdy pociągów.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Czynna poczekalnia i kasa.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Widok w stronę Grodziska Mazowieckiego.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |