Oznaczenie: ED160-013 Rok produkcji: 2015 Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska) EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3) Typ: ED160 Przewoźnik: PKP Intercity —————————————— 2016.12.11 Łódź Fabryczna 2019.06.08 Zosinów 2020.07.04 Sitkówka Nowiny 2020.10.04 Chechło 2022.07.29 Piotrków Trybunalski 2023.06.01 Piotrków Trybunalski 2023.07.21 Mława 2023.09.02 Kamieńsk 2023.10.13 Kamieńsk 2023.11.29 Milejów |
EP07-1012 | Stacja Krzewie
EP07-1012 | Stacja Krzewie
Oznaczenie: EP07-1012 ex EU07-021 Wyświetlenia
13
Linki
0
EU44-006 SIEMENS 5 370 006 1251 | Stacja Krzewie
EU44-006 SIEMENS 5 370 006 1251 | Stacja Krzewie
Oznaczenie: EU44-006 SIEMENS 5 370 006 1251 Wyświetlenia
18
Linki
0
EU44-003 SIEMENS 5 370 003 1251 | Stacja Krzewie
EU44-003 SIEMENS 5 370 003 1251 | Stacja Krzewie
Oznaczenie: EU44-003 SIEMENS 5 370 003 1251 Wyświetlenia
18
Linki
0
ED160-018 | Stacja Krzewie
ED160-018 | Stacja Krzewie
Oznaczenie: ED160-018 Wyświetlenia
22
Linki
0
ED160-008 | Stacja Krzewie
ED160-008 | Stacja Krzewie
Oznaczenie: ED160-008 Wyświetlenia
19
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Dworzec Krzewie od strony peronu pierwszego. Wyświetlenia
8
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Wejście do przejścia podziemnego na stacji Krzewie. Wyświetlenia
9
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Mały dworzec do wynajęcia. Obecnie znalazł się najemca w postaci firmy ... grupa ZUE, która obecnie wykonuje modernizacje LK3. Wyświetlenia
8
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Tablica pamiątkowa modernizacyjna na budynku małego dworca kolejowego Krzewie. Wyświetlenia
10
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Jest rok 2016 droga jest szutrowa, w 2012 roku też taka była w 2019 roku cały czas jest szutrowa. Chyba się to nie zmieni. Wyświetlenia
9
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Ławka peronowa charakterystyczne od granicy z Niemcami do granicy z Białorusią. Ta niestety jest uszkodzona. Wyświetlenia
9
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Ławki peronowe charakterystyczne od granicy z Niemcami do granicy z Białorusią. Wyświetlenia
10
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Wiata peronowa umożliwia podróżnym komfortowe oczekiwanie na pociąg zatrzymujący się przy torze czwartym peronu drugiego. Wyświetlenia
10
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Widok na wiaty peronowa na peronach 1 i 2. Wyświetlenia
10
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Wiata peronowa umożliwia podróżnym komfortowe oczekiwanie na pociąg zatrzymujący się przy torze trzecim peronu pierwszego. Wyświetlenia
9
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Przejście podziemne łączy dwa perony stacji Krzewie oraz umożliwia wyjście na drugą stronę stacji (dojście do stacji Krzewie Wąskotorowe) oraz przejście łączy się z budynkiem małego dworca. Wyświetlenia
11
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Peron 2 tory 2 i 4. Zejście do przejścia podziemnego. Wyświetlenia
11
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Peron 1 tory 1 i 3. Zejście do przejścia podziemnego. Wyświetlenia
8
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Przejście przez tory łączące dwie strony stacji jak i dwa perony. Wyświetlenia
10
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Tablice z nazwą stacji po zachodniej stronie stacji. Wyświetlenia
11
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Tablice z nazwą stacji z zadaszeniem :). Obecnie już ich nie ma (tablice po wschodniej stronie stacji). Wyświetlenia
12
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Widok na zachód, czyli w stronę Konina, Poznania. Wyświetlenia
11
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Widok w stronę Kutna, widoczny wiadukt to dawna DK1 obecnie DK91. Wyświetlenia
9
Linki
0
Stacja Krzewie
Stacja Krzewie
Łódzką stację Krzewie obsługują Koleje Wielkopolskie najdłuższa relacja to Zbąszynek na rok 2019 czas jazdy wynosi 4 godziny 16 minut, a kilometrów kolejowych jest 247. Wyświetlenia
13
Linki
0
EP07-388 | Stacja Błonie
EP07-388 | Stacja Błonie
Oznaczenie: EP07-388 ex EU07-388 Wyświetlenia
21
Linki
0
EN57AKM-1629 | Stacja Błonie
EN57AKM-1629 | Stacja Błonie
Oznaczenie: EN57AKM-1629 ex EN57-1629 Wyświetlenia
21
Linki
0
EN57AKM-1587 | Stacja Błonie
EN57AKM-1587 | Stacja Błonie
Oznaczenie: EN57AKM-1587 ex EN57-1587 Wyświetlenia
22
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Przejście podziemne na stacji. Wyświetlenia
7
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Nieczynne okienko kasowe. Wyświetlenia
11
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Kasa biletowa KM na zewnątrz dworca. Wyświetlenia
7
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Dworzec od strony miasta. Wyświetlenia
7
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Wiata przystankowa na stacji kolejowej. Wyświetlenia
5
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Oznaczenie peronu i torów do niego przyległych. Wyświetlenia
7
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Dworze z perspektywy peronu 1. Wyświetlenia
6
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Błonie, Błonie, Błonie w wydaniu PLK i Kolei Mazowieckich. Wyświetlenia
7
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Wiata przejścia podziemnego na peronie 1. Wyświetlenia
7
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Widok na część towarową stacji w Błoniu z wysokości budynku dworca. Wyświetlenia
5
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Widok w stronę Sochaczewa i Łowicza. Wyświetlenia
6
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Widok w stronę Warszawy Gołąbki. Wyświetlenia
6
Linki
0
Stacja Błonie
Stacja Błonie
Tablica informacyjna na przy budynku dworca na stacji w Błoniach: "W roku 1903 Błonie połączyła ze światem linia kolejowa Warszawa - Kalisz stanowiąca ważny odcinek wielkiego międzynarodowego przedsięwzięcia, jakim była kolej warszawsko-wiedeńska. W Błoniu powstała rozbudowana bocznica kolejowa, wzniesiono również dworzec, typowy, taki sam, jak w Sochaczewie, gdzie dotrwał w niemal niezmienionym kształcie do dziś: długi, parterowy budynek z czerwonej cegły, niewyszukany architektonicznie. Tak też wyglądał dworzec w Błoniu wysadzony 17 stycznia 1945 w powietrze przez uciekających Niemców. W roku 1952 linia kolejowa Warszawa - Błonie została zelektryfikowana, zaś dworzec odbudowano w innym kształcie, lecz również według typowego projektu: do głównego budynku umieszczonego centralnie, przylegają od wschodu i zachodu pawilony scalone łącznikami w jedną całośc z budynkiem centralnym. Z błońskiej bocznicy brała swój początek wąskotorowa kolej przewozowa biegnąca do cukrowni Michałów koło Leszna. Zbudowana w 1922 funkcjonowała do roku 1971, kiedy o rozebrano urządzenia stacyjne i tory." Wyświetlenia
11
Linki
0
EN57-1597 | Przystanek Seroki
EN57-1597 | Przystanek Seroki
Oznaczenie: EN57-1597 Wyświetlenia
22
Linki
0
Przystanek Seroki
Przystanek Seroki
Widok na Warszawę. Wyświetlenia
2
Linki
0
Przystanek Seroki
Przystanek Seroki
Mała wiata przystankowa służy miejscowym wandalom do wyżywania się :(. Wyświetlenia
3
Linki
0
Przystanek Seroki
Przystanek Seroki
Wejście na peron przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Wyświetlenia
2
Linki
0
Przystanek Seroki
Przystanek Seroki
Seroki tablica informacyjna postawiona przez spółkę Koleje Mazowieckie. Wyświetlenia
13
Linki
0
Przystanek Seroki
Przystanek Seroki
Tabliczka stojąca tu pewnie od początku istnienia "Seroki". Wyświetlenia
4
Linki
0
Przystanek Seroki
Przystanek Seroki
Widok w stronę Sochaczewa i Łowicza. Wyświetlenia
2
Linki
0
Przystanek Seroki
Przystanek Seroki
Przejazd drogowy przy stacji kolejowej. Wyświetlenia
3
Linki
0
|