Tablica informacyjna z oznaczeniami peronu oraz torów.
Uploaded | 17 września 2020 |
Stacja Sadurki z perspektywy peronu numer 2.
Uploaded | 17 września 2020 |
Widok na budynek dworcowy od strony drogi dojazdowej do stacji.
Uploaded | 17 września 2020 |
Poczekalnia dworcowa na stacji w Sadurkach.
Uploaded | 17 września 2020 |
Mały budynek przy peronie pierwszym, być może było to schronienie dla drogowców.
Uploaded | 17 września 2020 |
Szalety dworcowe od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 17 września 2020 |
Kolejowa wieża ciśnień, widok z końca pierwszego peronu.
Uploaded | 17 września 2020 |
Kręte schody będące wejściem do wieży ciśnień.
Uploaded | 17 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji po wschodniej stronie peronu 2.
Uploaded | 17 września 2020 |
Widok na stację (na zachodnią stronę) z końca peronu drugiego.
Uploaded | 17 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim.
Uploaded | 17 września 2020 |
Peron numer 2 tory 1 i 2. Widok na wschód.
Uploaded | 17 września 2020 |
Spalony magazyn przy peronie pierwszym.
Uploaded | 17 września 2020 |
Nieużywana peron pierwszy z pod budynku dworca.
Uploaded | 17 września 2020 |
Historia stacji w Sadurkach na plakacie przed samą stacją.
Uploaded | 17 września 2020 |
Widok z końca peronu w stronę Lublina.
Uploaded | 17 września 2020 |
Widok w stronę Puław.
Uploaded | 17 września 2020 |
Rozkład jazdy ze stacji Sadurki, najdłuższa trasa to Terespol.
Uploaded | 17 września 2020 |
Budynki magazynowe przy stacji od strony torów.
Uploaded | 17 września 2020 |
PKP PLK przeniosło obsługę pasażerską z tego dworca w nową lokalizację. Mimo to i tak postawiło stojaki na rowery. Gdzie tu sens i logika.
Uploaded | 17 września 2020 |
Zdewastowany dworzec od strony torów.
Uploaded | 17 września 2020 |
Dworzec w Rykach od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 17 września 2020 |
Plac dworcowy przed budynkiem dworca w Rykach.
Uploaded | 17 września 2020 |
Peron w Rykach widok na wschodnią stronę.
Uploaded | 17 września 2020 |
Peron w Rykach zrobiony jest z płyt. Dwa tory są zelektryfikowane, tor przy peronie pierwszym jest niezelektryfikowany.
Uploaded | 17 września 2020 |
Wąski peron na stacji w Rykach, przy którym zatrzymują się wszystkie pociągi.
Uploaded | 17 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim po zachodniej stronie.
Uploaded | 17 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim po wschodniej stronie.
Uploaded | 17 września 2020 |
Widok z końca peronu w stronę Dęblina.
Uploaded | 17 września 2020 |
Rozkład jazdy z roku 2017. Najdłuższa relacja to Terespol.
Uploaded | 17 września 2020 |
Stojaki na rowery pośród głuszy.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Drogi S12 i S17 w tym miejscu mogą mieć nawet po trzy pasy ruchu w obydwu kierunkach.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Dawny dworzec kolejowy, obecnie jak widać zabity dechami czeka aż ... się zawali.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Mały zabity dechami dworzec kolejowy.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Widok na wyjście z peronu stacji do drogi asfaltowej. Szkoda że nie pomyślano o tym żeby zrobić dobre dojście.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Tablica z nazwą przystanku kolejowego, widok na południe. Tuż za peronem biegnie trasa S12/S17.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Widok na jedyną ławkę na przystanku z pod wiaty.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Wiata peronowa jest mała ale spełnia swoją rolę.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Widok ogólny na całość, 102,3 to odległość od Łukowa, oczywiście jest to odległość kolejowa.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Estetyczny peron kolejowy na zmodernizowanej trasie.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Po szutrowym dojściu, wejście na przystanek wiedzie przez labirynt, a następnie na sam peron.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Dojście do peronu, jak widać nowoczesne.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Widok z peronu w stronę Lublina.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Lubartowa / Parczewa i Łukowa.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Najdłuższą relacją jaką można pojechać z tego przystanku to stacja Parczew Kolejowa.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Oznaczenie: SU160-004
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Spalinowozy Typu: Gama - Marathon (SU160; 111Db)
Typ: SU160
EVN i VKM: 92 51 5 650 004-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Na stację wjeżdża właśnie spalinowa gamma polskiej produkcji. Dobrze że nie zdefektowała.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok na trzy odnowione tory stacji, tyle wystarczy żeby prowadzić ruch kolejowy. Jednak torów na stacji jest nieco więcej.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Tablica rozkładowa (tu już z rozkładem jazdy) oraz wiata peronowa na szerokim drugim peronie stacji.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Rok produkcji: 2003 | Rok produkcji: 2005 |