Oznaczenie: EP07-1012 ex EU07-021
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 024-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa wyprodukowana w 1968 roku ciągle sprawnie jeździe po Polskich torach.
Uploaded | 10 czerwca 2019 |
Oznaczenie: EU44-006 SIEMENS 5 370 006 1251
Rok produkcji: 2010
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E189; 189 i EU44 (Siemens EuroSprinter ES64)
Typ: EU44 (5 370)
EVN i VKM: 91 51 5 370 006-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Różowa lokomotywa jedzie z krótkim składem do Warszawy.
Uploaded | 10 czerwca 2019 |
Oznaczenie: EU44-003 SIEMENS 5 370 003 1251
Rok produkcji: 2009
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E189; 189 i EU44 (Siemens EuroSprinter ES64)
Typ: EU44 (5 370)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Husarz jedzie w stronę Poznania i dalej do Niemiec.
Uploaded | 10 czerwca 2019 |
Oznaczenie: ED160-018
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: ED160
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Do Szczecina Głównego z Warszawy jedzie pociąg PKP IC.
Uploaded | 10 czerwca 2019 |
Oznaczenie: ED160-008
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: ED160
EVN i VKM: 94 51 2 150 110-6 PL-PKPIC b
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny PKP IC jedzie na biegu przez stację Krzewie.
Uploaded | 10 czerwca 2019 |
Dworzec Krzewie od strony peronu pierwszego.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Wejście do przejścia podziemnego na stacji Krzewie.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Mały dworzec do wynajęcia. Obecnie znalazł się najemca w postaci firmy ... grupa ZUE, która obecnie wykonuje modernizacje LK3.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Tablica pamiątkowa modernizacyjna na budynku małego dworca kolejowego Krzewie.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Jest rok 2016 droga jest szutrowa, w 2012 roku też taka była w 2019 roku cały czas jest szutrowa. Chyba się to nie zmieni.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Ławka peronowa charakterystyczne od granicy z Niemcami do granicy z Białorusią. Ta niestety jest uszkodzona.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Ławki peronowe charakterystyczne od granicy z Niemcami do granicy z Białorusią.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Wiata peronowa umożliwia podróżnym komfortowe oczekiwanie na pociąg zatrzymujący się przy torze czwartym peronu drugiego.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Widok na wiaty peronowa na peronach 1 i 2.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Wiata peronowa umożliwia podróżnym komfortowe oczekiwanie na pociąg zatrzymujący się przy torze trzecim peronu pierwszego.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Przejście podziemne łączy dwa perony stacji Krzewie oraz umożliwia wyjście na drugą stronę stacji (dojście do stacji Krzewie Wąskotorowe) oraz przejście łączy się z budynkiem małego dworca.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Peron 2 tory 2 i 4. Zejście do przejścia podziemnego.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Peron 1 tory 1 i 3. Zejście do przejścia podziemnego.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Przejście przez tory łączące dwie strony stacji jak i dwa perony.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Tablice z nazwą stacji po zachodniej stronie stacji.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Tablice z nazwą stacji z zadaszeniem :). Obecnie już ich nie ma (tablice po wschodniej stronie stacji).
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Widok na zachód, czyli w stronę Konina, Poznania.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Widok w stronę Kutna, widoczny wiadukt to dawna DK1 obecnie DK91.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Łódzką stację Krzewie obsługują Koleje Wielkopolskie najdłuższa relacja to Zbąszynek na rok 2019 czas jazdy wynosi 4 godziny 16 minut, a kilometrów kolejowych jest 247.
Uploaded | 9 czerwca 2019 |
Oznaczenie: EP07-388 ex EU07-388
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Baz zatrzymania na pełnym biegu przez stację przejeżdża pociąg pospieszny prowadzony przez lokomotywę EP07-388.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57AKM-1629 ex EN57-1629
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Do Sochaczewa jedzie pociąg osobowy Kolei Mazowieckich.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57AKM-1587 ex EN57-1587
Rok produkcji: 1984
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Z Warszawy do Sochaczewa zmierzają jednostki należące do Kolei Mazowieckich.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Przejście podziemne na stacji.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Nieczynne okienko kasowe.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Kasa biletowa KM na zewnątrz dworca.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Dworzec od strony miasta.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Wiata przystankowa na stacji kolejowej.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Oznaczenie peronu i torów do niego przyległych.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Dworze z perspektywy peronu 1.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Błonie, Błonie, Błonie w wydaniu PLK i Kolei Mazowieckich.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Wiata przejścia podziemnego na peronie 1.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Widok na część towarową stacji w Błoniu z wysokości budynku dworca.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Widok w stronę Sochaczewa i Łowicza.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy Gołąbki.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Tablica informacyjna na przy budynku dworca na stacji w Błoniach: "W roku 1903 Błonie połączyła ze światem linia kolejowa Warszawa - Kalisz stanowiąca ważny odcinek wielkiego międzynarodowego przedsięwzięcia, jakim była kolej warszawsko-wiedeńska. W Błoniu powstała rozbudowana bocznica kolejowa, wzniesiono również dworzec, typowy, taki sam, jak w Sochaczewie, gdzie dotrwał w niemal niezmienionym kształcie do dziś: długi, parterowy budynek z czerwonej cegły, niewyszukany architektonicznie. Tak też wyglądał dworzec w Błoniu wysadzony 17 stycznia 1945 w powietrze przez uciekających Niemców. W roku 1952 linia kolejowa Warszawa - Błonie została zelektryfikowana, zaś dworzec odbudowano w innym kształcie, lecz również według typowego projektu: do głównego budynku umieszczonego centralnie, przylegają od wschodu i zachodu pawilony scalone łącznikami w jedną całośc z budynkiem centralnym. Z błońskiej bocznicy brała swój początek wąskotorowa kolej przewozowa biegnąca do cukrowni Michałów koło Leszna. Zbudowana w 1922 funkcjonowała do roku 1971, kiedy o rozebrano urządzenia stacyjne i tory."
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1597
Rok produkcji: 1984
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Do Warszawy Zachodniej zmierza jednostka KM.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Widok na Warszawę.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Mała wiata przystankowa służy miejscowym wandalom do wyżywania się :(.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Wejście na peron przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Seroki tablica informacyjna postawiona przez spółkę Koleje Mazowieckie.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Tabliczka stojąca tu pewnie od początku istnienia "Seroki".
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Widok w stronę Sochaczewa i Łowicza.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Przejazd drogowy przy stacji kolejowej.
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Rok produkcji: 2009 | Rok produkcji: 2011 |