Stacja (01315): Tuchorza
Przystanek Tuchorza
Województwo: wielkopolskie
Gmina: Siedlec
Potencjalne kanały kolejowe
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R3 – 150.225
Siedlec wielkopolskie Polska POL
Linia 0359: Leszno – Zbąszyń
Normalnotorowe
Niezelektryfikowane
Zdjęcia:
Oznaczenie: SA108-010
Rok produkcji: 2006
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 040-5 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Kolejna mijanka z jednostką SA108 pracującą dla Kolej Wielkopolskich na odcinku Leszno - Zbąszynek.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Oznaczenie: SA108-010
Rok produkcji: 2006
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA108 (213M; 213Ma; 215M ZNTK Poznań Regio Tramp)
Typ: SA108
EVN i VKM: 95 51 2 720 039-7 PL-PLKW
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Na stacji nikt nie czeka na pociąg do Zbąszynka, pociągów jest mała, a pasażerów chyba jeszcze mniej.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Kadr z drugiego peronu na budynek dworca, część kolejowa dawno została opuszczona, część mieszkalna stacji nadal jest używana.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Budynek dworca jest zamieszkały, ujęcie od strony podjazdu.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Mały budynek mieszkalny przy drodze dojazdowej do stacji, jak widać własność prywatna i zamieszkała.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
To już bardziej współczesna konstrukcja magazynu przy stacji.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Dawny kolejowy budynek mieszkalny za przejazdem, o tym że jest to budynek, który został wybudowany w czasie oddania stacji do użytkowania świadczy ta sama cegła co pozostałe zabudowania dworcowe oraz napis z nazwą stacji.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Uszkodzona naprężnica służyła do podnoszenia i opuszczania ramion semaforów.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Choć peron jest wyłączony z użytkowania PKP PLK cały czas dba o ten peron żeby nie rosły na nim chwasty i cały czas można wejść na ten peron nie brodząc w krzakach.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Jedynym "nowym" choć lepiej napisać współczesnym elementem jest duża tablica z nazwą stacji.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Peron ten jest wyposażony w lampy oświetleniowe ale pewnie nie są one włączane w nocy.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Drugi peron podobnie jak pierwszy jest typu ziemnego na całej swojej długości.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Tor ten jest mocno zardzewiały co oznacza że nie jest używany. Peron drugi nie ma dojścia co oznacza że jest wyłączony z eksploatacji.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Tor przy drugim peronie jest zakończony kozłem oporowym, jeżeli tor jest zdatny do jazdy pociągi z drugiej platformy mogą odjeżdżać tylko w kierunku Wolsztyna.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Ujęcie w kierunku wyjścia z peronu (do przejazdu).
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Równie istotnym aspektem jest miejsce do oczekiwania na pociąg, dobrze że jest zadaszona ale można też wybrać miejsce niezadaszone.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Elementy małej architektury dla pasażerów, z perspektywy podróżnych najważniejsza gablota na stacji zawiera rozkład jazdy.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Krawędź peronowa jest wyraźnie zaznaczona, szkoda że peron jest ziemny.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Główna część peronu drugiego, widok na południowy wschód.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Peron ziemny w kierunku na Wolsztyn.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Bocznica jest w stanie, który na oko można by uznać za czynny, rzeczywistość jest inna bocznica jest od lat nieużywana.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji na nieużywanym peronie numer 2.
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Duża "Tuchorza" od wejścia na peron (od strony przejazdu).
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Na budynku stacji napis z jej nazwą jest zachowany w bardzo dobrym stanie.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Zlikwidowane przejście przez tory, czynny jest jeden peron.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Zamontowane stojaki na rowery jak widać nie są zbytnio oblegane.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Ujęcie z przejścia między peronami w kierunku na południowy wschód.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Kadr w kierunku na Wolsztyn.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Para nieczynnych semaforów wyjazdowych ulokowanych w kierunku północno zachodnim (na Zbąszyń).
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Ujęcie w stronę Zbąszynia.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Wejście od budynku dworca na perony.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Droga dojazdowa do stacji, szeroka ale brukowana.
| Taken | 23 lipca 2021 |
| Uploaded | 13 maja 2025 |
Wizyty na stacji na przestrzeni lat
1 23.07.2021 |


