ładowanie mapy - proszę czekać...
Oznaczenie: Class66-66220
Rok produkcji: 2000
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 220-9 GB-DBSRP
Przewoźnik: DB Schenker Rail (UK) Ltd
------------------------------------------
Zastępcza tabliczka znamionowa lokomotywy oznaczanej przeze mnie jako Class 66, jest to JT42CWR. Jednak ja jestem laik i będę oznaczał te lokomotywy jako wspomniana seria "Klasa 66".
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Oznaczenie: Class66-66220
Rok produkcji: 2000
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 220-9 GB-DBSRP
Przewoźnik: DB Schenker Rail (UK) Ltd
------------------------------------------
Ta lokomotywa najprawdopodobniej jest wypożyczona do przewoźnika KP Kotlarnia, jednak nie mam żadnych na to dowodów.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Widok na budynek dworca z góry, bramka sieci trakcyjnej psuje nieco kard na dworzec.
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie "z góry" na budynek dworca kolejowego.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Widok na dworzec od strony torów.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
W odnowionym budynku dworca swoją siedzibę znalazła biblioteka.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie na budynek dworca kolejowego od strony parkingu, ujęcie nieco krzywe z uwagi na słońce, które ograniczało wykonanie innego ujęcia.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Kasy biletowe w budynku dworca kolejowego.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ciekawe wykończenie kolumny wewnątrz budynku dworca. Obok znajdują się choć automaty z przekąskami.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Wnętrze dworca kolejowego, ujęcie w kierunku wyjścia do miasta.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Widok na wejście do budynku dworca od strony pierwszego peronu.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie na peron od strony południowej (na północ).
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
środkowe (główne) części peronów.
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie lotnicze na perony stacji w Gogolinie od strony północnej na południe.
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Północny koniec peronów jest zakończony semaforami wskazującymi drogę w części towarowej stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na drugim peronie.
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Kadr w kierunku końca drugiego peronu.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie w kierunku wyjścia z peronu.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Dalsza część drugiej platformy jest pusta, kierunek wyjścia jest wskazany za pomocą odpowiedniej tabliczki.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Na peronie w przedniej części są wyposażone w wiaty oraz ławki peronowe.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie na oznaczenie peronu i numeracja torów, 2 i 6.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Dodatkowa krawędź peronowa służy pociągom osobową do zatrzymania i przepuszczania pociągów pospiesznych.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Z drugiej platformy odjeżdżają pociągi jadące w kierunku Kędzierzyna-Koźla.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Rozkłady jazdy pociągów są w tej gablocie, ale po drugiej stronie.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Kard na peron od strony wejścia (od windy).
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Zejścia z peronu drugiego, obok zejście z drugiej strony miasta.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Na wprost wyjście na drugą stronę miasta, na prawo wyjście na drugą platformę odjazdową.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Podziemny labirynt.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Zejście do podziemnego labiryntu łączącego dwie strony miasta oraz umożliwiającym dostanie się na drugi peron.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące w kierunku opolskim.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Pierwszy peron stacji Gogolin, ujęcie z pod budynku dworca.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie od południa na peron numer 1.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Mały skwer przy stacji, jednym z elementów jest nieużywany żuraw wodny.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Nieczynna (lub przynajmniej tak wygląda) nastawnia Goglin.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Widok na południową część stacji w Gogolinie, po tej stronie są dodatkowe tory.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie na północ z końca drugiego peronu stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Po północnej stronie stacji są dodatkowe tory dla pociągów towarowych, które mogą tutaj przepuszczać inne składy lub mogą zostać tutaj zamknięte.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie lotnicze na południe.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Od początki linii czyli stacji Kędzierzyn-Koźle jest do Gogolina dokładnie 21,3 kilometra linii kolejowej.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie w kierunku Kędzierzyna-Koźla.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Dalej na peron nie można wjechać samochodem, i dobrze.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |



