ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
Oznaczenie: 754 015-6
Rok produkcji: 1978
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: 753 i 754 (ČKD Praga)
Typ: 754
EVN i VKM: 91 54 7 754 015-6 CZ-ČD
Przewoźnik: České Dráhy
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Nurek z Czech ciąga polskie składy nad morze.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Bardzo ładnie utrzymany budynek poczekalni.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Mała poczekalnia stoi w miejscu dawnego dworca.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Kosz na śmieci przy wyjściu z budynku.
Uploaded | 4 marca 2024 |
Mały budynek poczekalni (wnętrze pełni rolę poczekalni).
Uploaded | 4 marca 2024 |
Tu była kiedyś stacja dziś jest już przystanek.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Dawne rampy załadunkowe, po torach nie zostało już nic.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Tablica z nazwą stacji widok w kierunku północnym.
Uploaded | 4 marca 2024 |
Mała wiata na peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Tablica z informacjami dla podróżnych oraz mała wiata peronowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Na słupie oświetleniowym zawieszona jest obszerna tablica kierunkowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Tablica peronowa z nazwą stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Zejście z peronu i znacznik W4 w kierunku południowym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Znacznik W4 w kierunku północnym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Wejście na peron, tablica informacyjna oraz stojaki na rowery (jak widać używane).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Wysypany z białych kamyszków napis z nazwą miejscowości.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Przy dojściu do peronu są ustawione ławki ale to zrobiło raczej sołectwo.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Peron ie leży obecnie bezpośrednio przy przejeździe do peronu wiedzie ta ścieżka.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Widok w stronę Pucka, Władysławowa i innych kurortów na mierzei helskiej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Widok w stronę Redy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Przejazd drogowy, przy którym ulokowany jest przystanek.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Pociągów jest tu dużo stacja leży na linii, która wiedzie do kurortów wypoczynkowych.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 4 marca 2024 |
Dawny dworzec kolejowy od strony torów, nie jest to przyjemny widok.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zamknięty budynek dworca od strony drogi dojazdowej do stacji.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
W dawnym dworcu zabito dechami okna i drzwi dobrze że choć odmalowano budynek, straszy trochę mniej.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny za torami, utrzymany jest on w kolorystyce dawnego dworca, zapewne powstał w czasach budowy linii na Hel.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Takie jeszcze jedno ujęcie z sentymentu tu kiedyś fotografowałem lokomotywę SM42.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dawny plac, który był używany do remontu linii dziś niewykorzystywany.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Szersze ujęcie na dawną bocznicę stacyjną.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na wiatę z perspektywy dawnej ładowni, dziś już nie używana, a kiedyś można było tu wjechać składem wagonowym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wiata dla pasażerów na peronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji po północnej stronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Zejście i wejście na peron stacji jest możliwe zarówno od północnej jak i południowej strony. Tu zejście z peronu po północnej stronie.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji, widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron jest wyposażony w ławki i wiaty dla podróżnych nie zapomniano też od gablotach z rozkładami i koszach na śmieci.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tor oznaczony jako 1 jest torem zasadniczym czyli takim po którym, jadą pociągi nie muszące czekać na pociąg z naprzeciwka.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tor drugi jest wykorzystywany do mijania się składów, jest to w sumie jedyna mijanka na odcinku od Redy do Pucka.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok z peronu w stronę wyjścia.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na peronie mamy oznaczenie torów są dwa 1 i 2.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pociągi pospieszne zatrzymują się w Pucku i Władysławowie tu nie stają, na biegu przejeżdżają przez tą mijankę z prędkością do 90 km/h.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Nowe stojaki ale nie wiadomo po co są, lepiej użyć znanego płota :).
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wyjazd z mijanki w stronę Redy.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok w stronę Władysławowa.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Pociągów jest tu dużo szczególnie w okresie wakacyjnym.
Taken | 16 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
W4 w stronę Pucka i Redy.
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Tory prowadzą do Władysławowa, a ścieżka rowerowa to dawna linia do Krokowej.
Taken | 4 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Widok na jedyny czynny obecnie peron w Swarzewie.
Taken | 4 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Peron 2 obecnie już nieczynny od dłuższego czasu.
Taken | 4 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |
Linia Swarzewo - Krokowa została przekształcona w ścieżkę rowerową.
Taken | 4 kwietnia 2013 |
Uploaded | 10 grudnia 2018 |