ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
Oznaczenie: ET22-1139
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 068-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociągi towarowe z cysternami mają jeden cel Płock Trzepowo.
| Taken | 20 czerwca 2015 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Stacja Sierakówek.
| Taken | 20 czerwca 2015 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Płocka.
| Taken | 20 czerwca 2015 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok na wyjazd ze stacji w stronę Kutna.
| Taken | 20 czerwca 2015 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Szeroki peron na stacji.
| Taken | 20 czerwca 2015 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Krawędź peronowa dla pociągów jadących w stronę Płocka.
| Taken | 20 czerwca 2015 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dojście do stacji od strony wioski.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Krawędź peronowa.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Szeroki peron na stacji kolejowej.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica PLK na peronie stacyjnym.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji kolejowej.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
W4 i semafory wyjazdowe w stronę Płocka.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kutna.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Płocka.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec zza peronów stacji.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Odnowiony dworzec od strony miasta.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Szeroki peron numer 2.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tory towarowe stacji.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Odrestaurowana wieża ciśnień w Gostyninie obecnie ... nie jest wykorzystywana i niszczeje.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Peron numer 2 i dworcowy megafon.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kutna.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dawne nadal użyteczne oznaczenia peronów.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica informacyjna na peronie 2.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica PLK na peronie 1.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji kolejowej.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Znaczniki W4 na końcu peronów 1 i 2 w stronę Kutna.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Płocka.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Szeroki peron na przystanku kolejowym.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Peron w stronę Płocka.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok na stację z drogi dojazdowej.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Koniec peronu.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Pozostałości po torze numer 2 który od dawna jest rozebrany.
| Taken | 6 października 2013 |
| Uploaded | 6 stycznia 2019 |


