Test
Oznaczenie: ST48-041 ex SM48-054
Rok produkcji: 1977
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: ST48
EVN i VKM: 92 51 3 630 465-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Luzak leci przez stację na biegu.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Jeden z ładniejszych dworców, na których miałem przyjemność być z aparatem fotograficznym.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Imponujące wejście do dworca od strony miasta.
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Unijna tablica informacyjna.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
To jest herb miasta Świdnica, wewnątrz holu dworcowego.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Heraldyka nie jest moją mocną stronę, prawdopodobnie jest to herb województwa dolnośląskiego.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Okna kasowe wewnątrz dworca.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Środek holu stacji w Świdnicy.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Masywne drzwi do sekcji poczekalni.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Budynek dworca PKS-u utrzymany w stylistyce kolejowej.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Widok na dworzec PKS-u, tam też można wyjść, jako wyjście na drugą stronę miasta.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Świdnica to bardzo ładnie miasto pod względem budynków, niestety cały obraz burzą lokalni mieszkańcy.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Peron 2 widok na zachód.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Perony są niskie może to wiązać problemy z wejściem do pociągu, ale dzięki temu stacja ma swój urok, wysokie perony to zabijają.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
"Główna" część peronu numer 2 i mała architektura, kosze, ławki, gabloty informacyjne, wszystko co potrzeba pasażerowi.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Pod wiatą jest pusto cóż specyfika stacji.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Peron numer 2 od wschodniej strony i widok na zadaszenie tego peronu.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Wiata na peronie numer 1 od zachodniej strony stacji.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Widok na całą wiatą na peronie numer 1.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Zakaz przejścia przez tory między peronami 1 a, 2.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Winda na peronie numer 1.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Winda na peronie numer 2.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Pod torami estetycznie i nie śmierdzi.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Odnowione przejście pod torami z nowoczesnym systemem informacji pasażerskiej.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Zejście do podziemia umożliwiające wyjście na peron numer 2 oraz na drugą stronę miasta.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Wejście do hola dworcowego od strony peronów. Nad wejściem stara tablica z nazwą stacji.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Współczesna tablica z nazwą stacji montowana przez zarządcę.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Tablica z nazwą stacji na peronie numer 2.
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Widok na wyjazd w stronę zachodnią w stronę Dzierżoniowa Śląskiego.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |
Widok w stronę Jaworzyny Śląskiej.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 8 sierpnia 2023 |