Test
Oznaczenie: SM42-2227 (Nr fabryczny: 8818)
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 7 620 026-7 PL-TRSPE
Przewoźnik: TrainSpeed Sp.z.o.o.
Przewoźnik: Dolkom
------------------------------------------
Ledwo czytelna tabliczka znamionowa lokomotywy.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Oznaczenie: SM42-2227 (Nr fabryczny: 8818)
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 7 620 026-7 PL-TRSPE
Przewoźnik: TrainSpeed Sp.z.o.o.
Przewoźnik: Dolkom
------------------------------------------
Wyłączona lokomotywa manewrowa ze składem szutrówek.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Dworzec w Głuszycy od zachodniej strony.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Wschodnia strona dworca w Głuszycy.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej do stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Budynek dworca w Głuszycy jest bardzo duży, jest też częściowo zamieszkały.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Poczekalnia dworcowa, ciekawe że jest otwarta.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Wewnątrz dworca jest poczekalnia i nożna tu nawet usiąść na tych dawnych ławkach.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Na stacji były kiedyś semafory kształtowe o czym świadczą te dawne naprężnice, dziś są już semafory świetlne.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Szalet kolejowy jest też po części magazynem, ale raczej od dawna nieużywanym.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Dawny szalet stacyjny, dziś lepiej omijać z daleka.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
W tym miejscu przy drugim peronie najczęściej zatrzymują się autobusy szynowe Kolei Dolnośląskich żaden inny przewoźnik osobowy tu nie zagląda.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Jesteśmy na 42,3 km linii 286 stacja Głuszyca, obecnie w stronę Wałbrzycha trwa remont jedyny dojazd kolejowy do stacji wiedzie od strony Kłodzka.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Szutrowy peron drugi, widok w stronę Wałbrzycha.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Zachodnia część peronu pierwszego.
Uploaded | 26 maja 2023 |
Dawna świetność stacji ... kiedyś była dziś pozostałość po kwietniku.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Peron pierwszy widok w stronę Wałbrzycha (na zachód).
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Przejście przez to łączy ono dwa perony stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Montaż wiaty przystankowej wiązał się z koniecznością zamontowania płyt chodnikowych, ale tylko na tym małym fragmencie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Na pierwszym peronie zarządca zamontował małą wiatę przystankową.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Bocznica zarosła, plac ładunkowy używany jest jako parking dla samochodów osobowych.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Plac ładunkowy na stacji, duży ale mało używany.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Droga dojazdowa do stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Peron drugi i widok w stronę Wałbrzycha Głównego.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |
Widok w stronę Kłodzka Głównego.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 maja 2023 |