Test
Oznaczenie: EN57-1828 ex EN57-2003
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Od strony przystanku Gdynia Grabówek nadciągają dwa klasyczne kible, skończą bieg na przystanku Gdańsk Śródmieście.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57-1826 ex EN57-2001
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Klasyczny kibel zmierza w stronę Gdyni Głównej.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-1719 ex EN57-1719
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Jednym z moich pierwszych zdjęć jakie wykonałem będąc w Trójmieście ostatnim razem była jednostka EN57-1719. Teraz tamte zdjęcia są już po nie kont historyczne gdyż jednostka jak widać przeszła modernizację do standardu AKM.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-1135 ex EN57-1135
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Dwie jednostki EN57AKM jadą do Lęborka.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SU4210-010 ex SU42-1010 ex SM42-530
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 3 630 094-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Zmodernizowana lokomotywa spalinowa z SM42 ciągnie krótkie składy PKP IC albo na Hel albo w stronę Gorzowa Wielkopolskiego.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Północna wiata przystankowa na peronie.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Północna część torów SKM-ki. W tym miejscu linia 250 przebiega nad linią 202 i od tej stacji w stronę Rumi linia będzie ciągnąć się po zachodniej stronie od linii 202.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Można powiedzieć że peron został podzielony na dwie identyczne części, które są symetrycznie odbite względem siebie, punkt podziału to kładka nad torami. No może nie aż tak idealnie ale najważniejsze elementy są po obu stronach od zejścia.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Na każdym przystanku SKM-ki można gdzieś znaleźć biletomat nie inaczej jest i tutaj.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor 501 w kierunku na Rumię.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wysłużone ławki na peronie.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Północna część peronu i tablica z nazwą stacji utrzymana w stylizacji zarządcy obiektu.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Na peronie jest czysto, są kosze, ławki i oznakowania, ale sama platforma wymaga renowacji, choć lepiej zrobić gruntowny remont tego przystanku.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Elementy małej architektury pod wiatą.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Stare zadaszenie na wysłużonym peronie SKM Trójmiasto.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok w kierunku stacji Gdynia Główna czyli na południe od tego przystanku.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Stojaki na rowery tu znalazły w końcu swoje zastosowanie.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Koniec kładki po wschodniej stronie widoczna ulica to Janka Wiśniewskiego.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Na słupie od północnej strony jest numeracja torów 501 i 502.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor 501 dla pociągów, które jadą w kierunku północnym. Wejście na kładkę nad torami z poziomu peronu.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor numer 502, tym torem pociągi jeżdżą w kierunku na Gdańsk.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Podpory kładki nad torami, torów jest tu dużo.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Zejście z kładki w kierunku południowym, windy tu nie ma.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Zejście na peron w kierunku północnym.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Kładka nad torami szeroka ale osoby z niepełnosprawnościami nie mają tu czego szukać.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
No to idę na przystanek Gdynia Stocznia-Uniwersytet Morski. Zaparkowałem na ulicy Kapitańskiej idąc prosto muszę jeszcze przejść przez główną ulicę w Gdyni czyli ulicę Morską. Tuż za nią zaczyna się przejście nad torami, którym można zejść na peron wspomnianego przystanku.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |