Test
Oznaczenie: EN90-008
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN90
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pomorski Impuls pierwszej generacji jedzie z Tczewa do Gdyni Chyloni gdzie skończy swój bieg.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EP07-387 ex EU07-387 (Nr fabryczny: 287)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 082-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg dalekobieżny powoli zwalnia przed stacją końcową.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SA138-002
Rok produkcji: 2010
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA138
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
SA137 i SA138 to dla mnie najbardziej tajemnicza seria szynobusów w Polsce, mało ich jest i w dodatku obecnie wszystkie (SA137 i SA138) jeżdżą w rejonie Gdyni. Tu szynobus SA138 jedzie do Kartuz bez zatrzymania się na tej stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok z peronu na pierwszy tor stacji w stronę Gdyni Głównej.
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok na wiatę zadaszenia drugiego peronu stacji od południowej strony.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Południowa część peronu drugiego.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok z południowej strony stacji na północną część peronu (2).
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Gabloty informacyjne oraz klika ławek pod wiatą drugiego peronu stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Zawieszone pod wiatą oznaczenia informują pasażerów gdzie znajdują się tory 1 i 2 i na którym peronie jesteśmy obecnie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Jest godzina 5:55 za 11 minut wjedzie tu pociąg osobowy do Gdyni Chyloni.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Drugi peron jest w miarę dostosowany do współczesnych standardów PKP PLK.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok w stronę północną na drugim peronie stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Druga wiata na peronie pierwszym, lata świetności ta konstrukcja ma za sobą. Do niedawna takie wiaty można było spotkać na linii 131 między innymi na stacji Zduńska Wola Karsznice ale z początkiem 2024 roku zostały one rozebrane.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Wiaty na peronie SKM zdjęcie z drugiego peronu, widać że przydałby się remont tych elementów.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Ławki pod chmurką na pierwszym peronie stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Biletomaty SKM-ki przydatna rzecz jeżeli w inny sposób nie można nabyć biletu na pociąg.
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Gabloty rozkładowe na pierwszym peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Na drugim peronie mała tablica z nazwą stacji zamontowana przez ogólnopolskiego zarządcę.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie, pod nazwą stacji informacja gdzie można się z tego peronu udać, aby kontynuować swoją dalszą drogę.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Ujęcie na peron SKM-ki z kładki przejścia nad torami. Przydała by się modernizacja.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Peron pierwszy dla pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście zarządzany przez tą spółkę, peron jak widać wymaga remontu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Na zamkniętym budynku wywieszony jest rozkład jazdy, ten elektroniczny wyświetlacz chyba nie działa.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Zejście z kładki nad torami po wschodniej stronie, jest tu nieco skromniej nie ma stojaków na rowery.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Wyjście z drugiego peronu na kładkę nad torami.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Perony 1 i 2 różnią się od siebie (inni zarządcy) tu peron numer 2 zarządzany przez PKP PLK.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok z kładki na wschodnią stronę, po prawo schodzi się na drugi peron stacji (pociągi osobowe do Tczewa, Malborka, Bydgoszczy).
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok na zachodnią część kładki nad torami, kładka jest monitorowana kamerami, a może są to tylko atrapy.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok z kładki na południe, są tu daw perony jeden dla pociągów SKM drugi dla pociągów osobowych spółki Polregio (głównie).
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok z kładki nad torami na północną stronę.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Wejście na kładkę od zachodniej strony miasta, jest tu też winda, elektroniczny rozkład jazdy oraz stojaki zamontowane przez PKP PLK.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Te stojaki na rowery zamontowało tu miasto. Jak widać nie są zbytnio używane, może dlatego że było wcześnie rano jako robiłem te zdjęcia.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Spokojnie dojście od zachodniej strony na kładkę nad torami.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |