Test
Posterunek, dróżnika oznaczony jako P135.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Myląca tabliczka, na północ stacją gdzie można się przesiąść jest Słupsk, ale na południe Miastko nie jest stacją gdzie można się przesiąść na pociąg jadący w innym kierunku, tu zamiast Miastka powinien być Szczecinek.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pusty peron w kierunku południowym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Linie 405 i 202 powoli łączą się na chwilę, potem za Słupskiem znów biegną swoimi śladami.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wiata przystankowa na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wiata przystankowa na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Można powiedzieć że jest to klasyczny układ ławek na zmodernizowanej części pomorskiego odcinku linii 405.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zaraz gdy kończą się ławki peron zwęża się i nie ma tam już elementów ułatwiających pasażerom oczekiwanie na pociąg.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Północna część peronu, nieco szersza.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ta część peronu jest pozbawiona ławek i innych elementów małej infrastruktury.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok w kierunku północnym ze środkowej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji w środkowej części peronu.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Druga strona tablicy zawiera poza nazwą również symbol ułatwiający identyfikację kolei.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji po północnej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Tablica informacyjno rozkładowa na nowym peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zakończenie peronu i wyjście na północnej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Dojście na peron od ulicznego chodnika.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Stojaki na rowery, puste.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zakończenie peronu po południowej stronie, peron jest zlokalizowany w innym miejscu niż przed modernizacją.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Linia kolejowa 405 w kierunku południowym na Szczecinek, po prawej linia 202 w kierunku na Koszalin.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Druga strona przejazdu na ulicy Witosa w Kobylnicy Słupskiej, widok w kierunku dojazdu do Park Handlowy ,,Pod Wiatrakami’’.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przejazd przez dwie linie kolejowe na ulicy Witosa, widok w kierunku dojazdu do DK21.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przystanek ten jest położony na linii 405, teraz już całkowicie. Kiedyś można było jeszcze łączyć go z linią 202 (na upartego). Pociągi które się tu zatrzymują jadą jedynie do Szczecinka (przez Miastko).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN90-008
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN90
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pomorski Impuls pierwszej generacji jedzie z Tczewa do Gdyni Chyloni gdzie skończy swój bieg.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EP07-387 ex EU07-387 (Nr fabryczny: 287)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 082-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg dalekobieżny powoli zwalnia przed stacją końcową.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SA138-002
Rok produkcji: 2010
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA138
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
SA137 i SA138 to dla mnie najbardziej tajemnicza seria szynobusów w Polsce, mało ich jest i w dodatku obecnie wszystkie (SA137 i SA138) jeżdżą w rejonie Gdyni. Tu szynobus SA138 jedzie do Kartuz bez zatrzymania się na tej stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok z peronu na pierwszy tor stacji w stronę Gdyni Głównej.
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok na wiatę zadaszenia drugiego peronu stacji od południowej strony.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Południowa część peronu drugiego.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok z południowej strony stacji na północną część peronu (2).
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Gabloty informacyjne oraz klika ławek pod wiatą drugiego peronu stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Zawieszone pod wiatą oznaczenia informują pasażerów gdzie znajdują się tory 1 i 2 i na którym peronie jesteśmy obecnie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Jest godzina 5:55 za 11 minut wjedzie tu pociąg osobowy do Gdyni Chyloni.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Drugi peron jest w miarę dostosowany do współczesnych standardów PKP PLK.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok w stronę północną na drugim peronie stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Druga wiata na peronie pierwszym, lata świetności ta konstrukcja ma za sobą. Do niedawna takie wiaty można było spotkać na linii 131 między innymi na stacji Zduńska Wola Karsznice ale z początkiem 2024 roku zostały one rozebrane.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Wiaty na peronie SKM zdjęcie z drugiego peronu, widać że przydałby się remont tych elementów.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Ławki pod chmurką na pierwszym peronie stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Biletomaty SKM-ki przydatna rzecz jeżeli w inny sposób nie można nabyć biletu na pociąg.
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Gabloty rozkładowe na pierwszym peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Na drugim peronie mała tablica z nazwą stacji zamontowana przez ogólnopolskiego zarządcę.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie, pod nazwą stacji informacja gdzie można się z tego peronu udać, aby kontynuować swoją dalszą drogę.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Ujęcie na peron SKM-ki z kładki przejścia nad torami. Przydała by się modernizacja.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Peron pierwszy dla pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście zarządzany przez tą spółkę, peron jak widać wymaga remontu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Na zamkniętym budynku wywieszony jest rozkład jazdy, ten elektroniczny wyświetlacz chyba nie działa.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Zejście z kładki nad torami po wschodniej stronie, jest tu nieco skromniej nie ma stojaków na rowery.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Wyjście z drugiego peronu na kładkę nad torami.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Perony 1 i 2 różnią się od siebie (inni zarządcy) tu peron numer 2 zarządzany przez PKP PLK.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok z kładki na wschodnią stronę, po prawo schodzi się na drugi peron stacji (pociągi osobowe do Tczewa, Malborka, Bydgoszczy).
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok na zachodnią część kładki nad torami, kładka jest monitorowana kamerami, a może są to tylko atrapy.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok z kładki na południe, są tu daw perony jeden dla pociągów SKM drugi dla pociągów osobowych spółki Polregio (głównie).
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Widok z kładki nad torami na północną stronę.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Wejście na kładkę od zachodniej strony miasta, jest tu też winda, elektroniczny rozkład jazdy oraz stojaki zamontowane przez PKP PLK.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Te stojaki na rowery zamontowało tu miasto. Jak widać nie są zbytnio używane, może dlatego że było wcześnie rano jako robiłem te zdjęcia.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Spokojnie dojście od zachodniej strony na kładkę nad torami.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Spokojna ulica Inżynierska w Gdyni tu udało mi się zaparkować samochód i udać się na stację w Orłowie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SA138-005
Rok produkcji: 2012
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA138
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Jak dla mnie najbardziej tajemnicza seria pojazdów SZT, mało mam ich sfotografowanych do tego te pojazdy jeżdżą tylko na pomorzu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN90-006
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN90
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
EN90 to ostatnie Impulsy z pierwszej generacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EP07-400 ex EU07-400
Rok produkcji: 1986
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 090-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa po przyprowadzeniu składu odjeżdża do lokomotywowni.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EP09-024
Rok produkcji: 1992
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
EVN i VKM: 91 51 1 150 029-3 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg do Wrocławia Głównego dziś poprowadzi widoczna na fotografii dziewiątka.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SU42-534 ex SP42-194 (Nr fabryczny: 9619)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU42
EVN i VKM: 92 51 5 620 020-4 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Modernizację wykonały Zakłady Naprawy Taboru Kolejowego "Nowy Sącz" S.A. w skrócie współczesnym Newag.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SU42-534 ex SP42-194 (Nr fabryczny: 9619)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU42
EVN i VKM: 92 51 5 620 020-4 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Ledno czytelna tablica znamionowa zamontowana jeszcze przez producenta.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SU42-534 ex SP42-194 (Nr fabryczny: 9619)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU42
EVN i VKM: 92 51 5 620 020-4 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Tą lokomotywę fotografowałem blisko 10 lat temu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na budynek dworca od strony miasta.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na budynek dworca kolejowego od strony torów.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
TLK 420/45072 ROZEWIE
Žilina [SKV] - Gdynia Główna.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Zadaszenie trzeciego peronu od strony południowej (widok na północ).
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Pociągów jest tu dużo więc rozkład jazdy jest też obszerny, mieści się w trzech gablotach.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Gabloty z plakatami akcji bezpieczny przejazd.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Zegar analogowy na trzecim peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Elektroniczny rozkład jazdy pod wiata na peronie trzecim.
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na tor czwarty w kierunku południowym.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Zadaszenie na peronie trzecim.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Peron trzeci, po lewo przez stację przejeżdża pociąg intermodalny po prawo pociąg ze Słowackiej Žiliny skończył bieg i czeka na manewrówkę która odstawi skład na tory postojowe.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Pusty czwarty peron stacji, powoli podstawia się pociąg do Wrocławia.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Elektroniczny rozkład jazdy i podwieszana mała tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
O godzinie 7:37 z toru numer 6 odjedzie pociąg do Wrocławia Głównego, za chwilę pociąg podstawi się na peron.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Czwarty peron stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie wagonu: Bmnopux 16
EVN i VKM: 50 51 2 608 133-8 PL-PREG
Właściciel: Polregio
Kraj: Polska
Stacja: -
------------------------------------------
Piętrus jak boga kocham piętrowy :). Takie składy jeżdżą w Polsce już tylko na Hel.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Peron piąty w stacji Gdynia Główna.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na elektroniczne wyświetlacze informujące dokąd jedzie dany pociąg i o której godzinie odjeżdża.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Elektroniczny system informacji dla pasażerów.
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Oznaczenie torów i sektorów piątego peronu stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Pasażerowie czekają już na odjazd ławki na peronie są już puste.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Za parę minut pociąg z Chojnic ruszy w dalszą drogę na Hel.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Pusty piąty peron stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Zadaszenie przejścia podziemnego.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na wyjazd w stronę południową na Sopot.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Na trzecim peronie jest również mała wersja tablicy z nazwą stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Na ostatnim (piątym) peronie stacji Gdynia Główna zarządca zamontował również małą tabliczkę z nazwą stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Druga tablica z nazwą stacji na piątym peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Trzeci peron i tablica z nazwą stacji kolejowej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Tablica z nazwą stacji na piątym peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Przejście podziemne łączy dwie strony miasta i umożliwia wyjście na perony.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Główny hol dworca.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Widok na kasy biletowe, dużo ludzi a czynnych kas mało.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Wyjście z hali dworcowej na miasto.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 18 stycznia 2024 |
Wejście do budynku dworca.
Uploaded | 18 stycznia 2024 |