Test
Budynek dworca kolejowego zza torów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Dworzec od strony drogi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Rampa rozładunkowo/załadunkowa jedyne co pozostało po bocznicy w Białym Borze i tak więcej niż w Drzonowie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok na zakończenie dawnej bocznicy, nic już nie ma.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tu kiedyś była bocznica, wagony przyjeżdżały do magazynu żeby składować towary, teraz nie ma już nic.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Ostatnimi czasy podstawowa tablica kierunkowa montowana na stacjach, tylko po co?
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron pierwszy przy którym nie zatrzymują się żadne pociągi, a mogłyby.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica z nazwą stacji przy pierwszym peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Stary napis z nazwą stacji na elewacji budynku dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Odnowiony fragment peronu numer 2. Tu jeszcze jest zachodniopomorskie dalej w pomorskim linia 405 przeszła całkowitą odmianę. Perony są nowe wysokie. Co z tego skoro pociągów brak.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica rozkładowa na peronie pierwszym stacji w Białym Borze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron numer 2 widok w stronę Szczecinka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron 2 widok w stronę Miastka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Przejście przez tory do peronu drugiego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Dawny szalet (?). Ehh ... dziadek już nie żyje, a tata raczej nie pamięta co to było.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron numer 2, czyli to właśnie przy tym peronie odjeżdżają wszystkie pociągi. Jest to pierwsza mijanka od około czterdziestu kilometrów od Szczecinka, w drugą stronę jest nieco lepiej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Wyjście na plac dworcowy z peronów stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Stado stojaków na rowery, nikt z tego nie korzysta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Wieża ciśnień w Białym Borze mała i już nie funkcjonalna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Od Piły stacja Biały Bór jest oddalona o 98,3 km.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok na wyjazd w stronę Szczecinka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Najdalej można dojechać do Chojnic, choć Słupsk też leży dość daleko.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Oznaczenie: EN63A-039
Rok produkcji: 2017
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN63A
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Wyłączony Impuls oczekuje podjęcia pracy przewozowej.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Oznaczenie: WM 15P.00/HB Nr 07
Rok produkcji: 2010
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 071-1 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Tablica znamionowa na członie doczepnym podjazdu sieciowego.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Oznaczenie: WM 15P.00/HB Nr 07
Rok produkcji: 2010
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 071-1 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Pojazd sieciowców czeka na wolną drogę w stronę Szczecinka.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Oznaczenie: WM 15P.00/HB Nr 07
Rok produkcji: 2010
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 071-1 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Energetyka szykuje się do odjazdu na Szczecinek.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok na białogardzki dworzec od strony miasta.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Budynek administracyjny przy dworcu.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Nastawnia Bi2 przy peronie numer 3.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok na wiatę peronowa na peronie numer 2.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Bramka sieci trakcyjnej łącząca w sumie około ośmiu torów.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok ogólny z peronu numer 3 na wiaty peronowe oraz budynek dworca.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tory postojowe dla pociągów towarowych, linie 202 i 404 są jednotorowe i towarowe pociągi muszą czekać na wolny szlak.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Puste tory dla pociągów towarowych.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron numer 3 widok z końca wiaty w stronę Koszalina i Kołobrzegu.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron numer 3 i tory 3 i 5.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok z kładki przejścia nadziemnego na perony stacji w Białogardzie.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Przejście nad torami w Białogardzie, po stronie wyjazdu na Kołobrzeg i Koszalin.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron 3 i wejście do labiryntu przejścia podziemnego
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Obudowa zejścia do podziemi na peronie 2.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Przejście podziemne łączące perony 1,2 i 3. Umożliwia ono w sposób bezpieczny przejście pod torami.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Pierwszy peron stacji w Białogardzie po stronie wylotu na Runowo Pomorskie i Szczecinek.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica rozkładowa na pierwszym peronie.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica pamiątkowa wisząca na elewacji dworca przy peronie pierwszym pod wiatą.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Białogard 8:00 peron pierwszy i pociąg techniczny PKP Energetyki.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Podstawowy ostatnio element stawiany przez PKP PLK na stacjach kolejowych czyli tablica kierunkowa, według mnie zbędna tablica, ale z pasją stawiana.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok na peron pierwszy pod wiatą peronową.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica z nazwą stacji wisząca na wiacie peronu numer 1.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Zakończenie peronu numer 3, widok w stronę wyjazdu do Kołobrzegu oraz Koszalina.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok w stronę Szczecinka oraz Świdwina.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok na dworzec od strony peronów.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Budynek dworca jest częściowo zamieszkały, tu widok na wnętrze części kolejowej dworca.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Jeden tor i jeden peron, widok ze wschodniej strony peronu w stronę Kołobrzegu.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron przystanku osobowego, widok w stronę Kołobrzegu.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok na starotorze oraz peron, przy którym zatrzymują się pociągi osobowe.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Perony są dwa ale używany jest tylko jeden. Wejście na peron z pod budynku dworca.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica z nazwą przystanku od strony peronu.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica z nazwą przystanku od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica pokryła się poranną rosą.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok z peronu w stronę Koszalina.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Przejazd drogowy przy którym jest zlokalizowany przystanek, obok budynek który również mógł pełnić funkcję dworca.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Szutrowy peron numer 2 obecnie to już przeszłość. Linia 210 została zmodernizowana.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Niski szutrowy peron przystanku kolejowego został zastąpiony nową konstrukcją. Zdjęcia są już archiwalne kiedy będę tam następnym razem ... nie wiem.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Na zdjęciu ciekawe podkłady może łączone są głęboko w podsypce. Niestety nie miałem dość czasu żeby to sprawdzić.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Krawędź peronowa przy pierwszym peronie została zaznaczona żółtą farbą.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Czy to dawny dworzec? Tego nie wiem, ale obecnie jest to prywatne mieszkanie.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Infrastruktura stacji Bobrowo Pomorskie w całej swojej okazałości na jednej fotografii. Zdjęcie archiwalne.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Kiedyś ten mały pałąk pełnił funkcję tablicy taryfowej oraz tablicy rozkładowej i stosowany był tylko w województwie zachodniopomorskim i częściowo w wielkopolsce.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Nowa ławka przy peronie pierwszym, czy korzystają z niej podróżni tego nie wiem. Ale obecnie już jej tam nie powinno być.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Wiata peronowa i stojak rowerowy na jeden rower.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica z nazwą stacji na peronie numer 1.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
W dół :), jedziemy do Szczecinka.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok w stronę Runowa Pomorskiego.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych, najdalej można dojechać stąd do Szczecina Głównego.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Dworzec w Czaplinku od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Dworzec w Czaplinku od strony torów, obecnie trwają przygotowania do rozpoczęcia remontu. Obecnie już jest po remoncie :) Kiedyś tam pojadę.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Bok dworca kolejowego w Czaplinku.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Przejście przez dworzec, czyli dawna kasa biletowa oraz poczekalnia.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Droga dojazdowa do stacji.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron numer 2 i tory 2 i 6 przy tym peronie zatrzymują się pociągi jadące w stronę Szczecinka.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica z numeracją torów i oznaczeniem peronu. Przy torze numer 6 jest tymczasowa baza materiałowa.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
W tym miejscu było przejście podziemne, ale zostało zamknięte.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok na zamknięte przejście podziemne na peronie numer 1.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Pero numer 1 widok w kierunku na Szczecinek, przy tym peronie zatrzymują się pociągi jadące w stronę Szczecina Głównego.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Po zachodniej stronie peronu numer 1 można było znaleźć namiastkę cywilizacji czyli chodnik z kostki. Obecnie jest to już to zastąpione nową konstrukcją.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Choć peron numer 1 jest dość spory zatrzymują się ty prawie wyłącznie krótkie szynobusy. Stają one w wyznaczonej części peronu, dlatego trzeba tam dojść.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Zmagazynowane nowe płyty peronowe, które będą użyte jako nowa nawierzchnia.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Przejście przez tory do ... tłucznia.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tłucznia jest naprawdę sporo, remont linii 210 objął duży odcinek od Szczecinka do Runowa Pomorskiego.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Bocznica używana przy rozładunku tłucznia potrzebnego do modernizacji linii i całej stacji.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Od Chojnic jest tu prawie 100km.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica informacyjna z rozkładem jazdy na peronie 2.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Nieco nowszy wzór tablicy z nazwą stacji, ale ten już odchodzi do lamusa.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Stary Czaplinek na budynku dworca kolejowego.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica informacyjna, remont dzięki pieniędzy z Unii Europejskiej.
Uploaded | 6 grudnia 2018 |
Semafory kształtowe w Czaplinku wyglądają bardzo ładnie, jednak po remoncie raczej zostały zamienione na świetlne.
Uploaded | 24 lutego 2022 |