Test
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Oznaczenie tendra parowozu stojącego na terenie lokomotywowni w Szczecinku.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Oznaczenie parowozu na jego boku.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywa.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywa.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Parowóz jako pomnik przy lokomotywowni w Szczecinku.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Szczecinecki dworzec kolejowy popada w ruinę, szkoda bo to wizytówka miasta.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Budynek poczty kolejowej, o dziwo już nie jest to poczta kolejowa ale dalej funkcjonuje tutaj poczta.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie wagonu: Zas
EVN i VKM: 33 51 7 863 325-1 PL-KRCHE
Właściciel: Alfa Terminal Szczecin Sp.
Kraj: Polska
Stacja: Szczecinek
------------------------------------------
Cysterna przewoźnika Alfa Terminal Szczecin Sp. z o.o. stoi na stacji macierzystej, czyli Szczecinek, za przewoźnikiem Alfa Terminal stoi firma Kronospan.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Nieczynny budynek dyżurnego peronowego.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Linia 210 jest rewitalizowana od Szczecinka do Runowa Pomorskiego, sam szczecinek został nieco przerobiony, dodano windy na perony.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Z tego toru odjeżdżały pociągi do Szczecina i Chojnic.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tor numer 6 i widok w stronę Białogardu, Słupska i Chojnic.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron numer 3 tory 2 i 6.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica kierunkowa na drugim peronie co ciekawe nieco uboga, brakuje Białogardu (choć nie przypominam sobie żeby z tego peronu odjeżdżały tam pociągi) w drugą stronę brakuje kierunku Runowo Pomorskie.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zadaszenie pod peronem numer 2, tu odjeżdżały pociągi do Drzonowa ... znaczy do Słupska i Miastka.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tor numer 1 na peronie 2.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Nowy Szczecinek na peronie 2.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tor 1 widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Wchodzę na peron numer 3.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Odnowione przejście podziemne jest estetyczne i ładne.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Widok od wejścia do peronu numer 3.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zejście z peron numer 3 do podziemnego labiryntu.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Jak już się tu zeszło to odjeżdżałem do Słupska jak wychodziłem to jechałem na Łódź.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji na peronie numer 2.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji na peronie numer 3.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Część peronu numer 2 na północnej stronie bez zadaszenia.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron 3 tor numer 3 widok na południe.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica informacyjna na wąskim peronie przystanku.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Jasny peron.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Ciemny peron.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Jeden peron jeden tor, to linia 402 od Koszalina do Kołobrzegu.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Nocne zdjęcie przystanku kolejowego.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji w nocy.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji za dnia.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Wejście na peron przystanku kolejowego.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji oraz tablica kierunkowa, widok zza drogi DK11.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Wąski peron przy ruchliwej drodze, widok w stronę Kołobrzegu.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zamknięty na głucho dworzec kolejowy w Silnowie.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Dworzec od strony nowych peronów.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Magazyn przy budynku dworca, wewnątrz tego magazynu znajduje się waga.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Ładny dworzec zamknięty zabity na głucho, szkoda.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Waga wewnątrz budynku magazyny przy budynku stacyjnym.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Dawny magazyn stacyjny, dziś niszczeje.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Ruch w momencie wykonywania zdjęć odbywał się jedynie po pierwszym torze, drugi tor po mimo że był już ułożony nie był jeszcze odebrany i ruch po nim nie był prowadzony.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron drugi wraz z małą architekturą.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Wiata peronowa na drugim peronie, taka sama jak na pierwszym choć więcej osób jedzie do pracy czy szkoły do Szczecinka niż do Czaplinka czy Drawska Pomorskiego, o Szczecinie nie wspominając.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablice informacyjne na drugim peronie stacji.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Ławki peronowe na drugim peronie stacji.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron numer 1 widok na Runowo Pomorskie.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Mała wiata peronowa, funkcjonalna dobrze że stoi.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Mała architektura na peronie pierwszym przystanku osobowym.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron 1 kierunek Runowo Pomorskie.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablice kierunkowe, są namiętnie stawiane przez PKP PLK, po co? Tego nie wiem ale są stawiane, na zachód do Runowa Pomorskiego na wschód do Szczecinka.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron pierwszy, widok w stronę Szczecina.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Wskaźnik urowierowienia 5/0. Czyli pięć stojaków nikt nie korzysta.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Wejście na perony stacji, na wprost dojście przez tory do peronu pierwszego w prawo dojście do drugiego peronu stacji.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Stary napis z nazwą stacji na budynku dworca.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Stara tablica z nazwą stacji w obszarze gdzie kiedyś były perony.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Małe Silnowo na peronie numer 2.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Małe Silnowo na peronie numer 1.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji na peronie numer 1 z którego odjeżdżają pociągi jadące na Szczecin.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim z którego odjeżdżają pociągi jadące do Szczecinka.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Koniec peronu, widok w stronę Szczecinka. Stacja ta jest bardzo podobna do dolnośląskiego przystanku Przybyłowice. Zdjęcia z tej drugiej lokalizacji kiedyś wstawię :).
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Widok w stronę Szczecinka.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Odnowiony tor w stronę Runowa Pomorskiego, po prawo widać dawny peron przy którym do niedawna zatrzymywały się pociągi.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Widok w stronę Runowa Pomorskiego.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych odjeżdżających z tego przystanku.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: EN57AL-1519 ex EN57-1519
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Pociąg osobowy z Kołobrzegu wjechał na stację.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Opłakany stan dworca kolejowego od strony reprezentacyjnej czyli torów.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zdewastowany dworzec widok od strony torów.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Dworzec kolejowy Mścice, stan opłakany.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Budynek mieszkalny w obrębie stacji, widać od razu że jest to architektura kolejowa.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Nastawnia Ms obsługująca całą stację, jeżdżą tutaj pociągi towarowe, osobowe i pospieszne typu pendolino.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tory kolejowe w Mścicach.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zachodnia strona stacji i dość wąski peron kolejowy.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron pierwszy tor 1, widok w stronę zachodnią.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Semafor po zachodniej stronie stacji.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Wózek transportowy służy do przewozu ciężkich elementów po torach kolejowych: napęd ręczny pchany.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron numer 2 widok w stronę Koszalina.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron drugi tor numer 3.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Zachodnia strona stacji widok na tablicę z nazwą stacji na drugim peronie.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica z nazwą stacji po wschodniej strony pierwszego peronu.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Droga dojazdowa do dworca w Mścicach.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Stacja Mścice widok na wyjazd w stronę Kołobrzegu i Mielna.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Widok na wyjazd w stronę Koszalina.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Rozkład jazdy Tu można pojechać w trzy strony do Kołobrzegu (najdłuższa trasa) do Koszalina i do Mielna ale tylko w sezonie wakacyjnym.
Taken | 22 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: SA136-004
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Pociąg R 882222 ze Szczecina do Szczecinka wjeżdża na stację w Łubowie.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Pero numer 4 od lat jest niszczony i w końcu zostanie usunięty.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron numer 3 tor już nowy, ale sam peron pewnie zostanie zlikwidowany.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron drugi przed modernizacją.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Tablica informacyjna "unijna" z informacją że unia dała kasę. Dała kasę i dobrze ale skoro dała kasę to trzeba grać w grę unijną i dostosować się do ich wymogów.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Trochę nowoczesności czyli mała wiata peronowa na pierwszym peronie stacji kolejowej w Łubowie.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Mała architektura na stacji.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron pierwszy, widok w stronę wyjścia do ulicy dojazdowej.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Bocznica, a w zasadzie tor odstawczy, widok w stronę bocznicy ładunkowej.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Przejście na pozostałe perony, obecnie nie są już używane.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Peron drugi, w przypadku gdyby mijały się tu pociągi byłoby dość wąsko. Chyba się tam zmieniło ale dawno tam nie byłem.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Nowa tablica z nazwą stacji zgodna ze współczesnymi wymiarami.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Bocznica w Łubowie jest wykorzystywana sporadycznie do załadunku drewna.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Widok w stronę Szczecinka, kiedyś można było dojechać do tajnej stacji w Bornem Sulinowie. Ruskie tam miały swoją bazę. Na szczęście to już historia.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |