Test
Oznaczenie: EN57-2051 ex EN57-1204
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 849-4 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Korzystając z dłuższego postoju (około 3 minut), udało mi się sfotografować wnętrze (od wejścia).
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenie: EN57-2051 ex EN57-1204
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 849-4 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Wczesne popołudnie w dzień świąteczny pociąg do Katowic jedzie prawie cały pusty. Wsiadł jeden pasażer i nikt nie wysiadł.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Od strony torów zbyt dobrego zdjęcia tego dworca normalnymi metodami wykonać się nie da. Dron jest rozwiązaniem tego problemu.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Pierwsze co zobaczyłem jadąc do tej stacji to budynek dworca, jednak jak dość do peronów tego nie wiedziałem i pojechałem dalej.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Na tym zdjęciu po prawej stronie widać jak przechodzi normalny tor do bocznicy w Kluczach przez tor szeroki linii 65.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Zdjęcie na peron od strony południowej (na północ).
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Tu mamy pełen obraz wyjść/wejść do tunelu.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Zdjęcie przybliża bardziej używaną część peronu od północnej strony.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Widok na stację od północnej strony (widok na południowy zachód).
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Na stacji dobrze działa nagłośnienie, miałem okazję się o tym przekonać gdy najechał pociąg osobowy do Katowic.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Druga tabliczka z nazwą stacji na peronie jest położona bardziej na północny wschód peronu.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Od Hrubieszowa tutaj jest 368,4 km linii 65.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Za torami zelektryfikowanymi biegnie linia 65 (potem znów normalne tory).
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Dalej peron jest nieczynny o czym informuje nas ta wymowna tabliczka. Choć widać wyraźnie wydeptaną ścieżkę.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Znak informacyjny że sieć trakcyjna jest pod napięciem. Niby to oczywiste ale ...
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Dalsza część peronu już bez elementów małej architektury, jest oświetlenie i tyle.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Jedyna wiata przystankowa na peronie, praktyczna wstawienie większej wiaty byłoby problematyczne dla pasażerów.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Trochę nowości w elementach małej architektury czyli stosunkowo nowa gablota z informacjami dla podróżnych.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Wyblakła nieco już tablica kierunkowa, ale takie na niezmodernizowanych stacjach i przystankach są te tablice.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Tabliczka z nazwą stacji na peronie.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Że PKP PLK jeszcze gdzieś stosuje takie gabloty to jestem zdziwiony, tu znajduje się regulamin stacji oraz kilka innych przydatnych dla pasażerów informacji.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
w tych czarnych pojemnikach zarządca przechowuje piasek na zimę.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Oznaczenia peronu tu nie ma bo jest jeden są za to oznaczenia głównych torów oraz pozostałe elementy małej architektury.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Zejście do podziemnego labiryntu z peronu wyspowego.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Jakby ktoś się wybierał na grzyby to tu jest wyjście do lasu (jestem za torami w stosunku do budynku dworcowego i innych zabudowań).
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
W tym przejściu pod torami to można dostać "w łeb" oświetlenie nie działa jest ciemno, ale można dostać się do peronu i przejść za tory.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Wejście do przejścia podziemnego, nie wygląda zbyt zachęcająco.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Zdjęcie dworca kolejowego przedstawię później, ta droga przez las stanowi dojście od peronu (konkretnie od przejścia podziemnego, które umożliwia wyjście na peron) do budynku dworca, na zdjęciach satelitarnych tego nie zobaczysz gdyż las zasłania wszystko.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Widok na wylot w stronę Olkusza z góry.
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Zakończenie peronu po stronie południowo zachodniej (w kierunku Olkusza).
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Widok w kierunku Olkusza.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |
Po lewo tor linii 65 na wprost głowica wschodnia stacji.
Taken | 11 listopada 2023 |
Uploaded | 19 listopada 2023 |