Test
Kadr na budynek dworca od strony torów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Dworzec wygląda nieco jak niski blok mieszkalny, ujęcie od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Z tego peronu podróżni mogą dojechać między innymi do Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Drugi peron jest dość wąski i nie ma tu miejsca na elementy typu ławka, wiata czy kosze nie wspominając o gablotach z rozkładem jazdy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Krawędź peronowa przy drugim peronie jest dość długa, ale tylko w środkowej części peron jest wybrukowany.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Stara ławka na pierwszym peronie, tu kończy się wybrukowana część tej platformy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Perony są niskie brukowane z kostki, peron pierwszy jest dość szeroki, na drugim przydałoby się jakieś zabezpieczenie od toru gdzie nie ma krawędzi.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Skoro wrócił tu ruch pasażerski zarządca zamontował elementy informacji pasażerskiej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Bezpośrednio przy pierwszym peronie znajduje się magazyn kolejowy, choć w obecnym stanie to raczej ruina.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Ujęcie w kierunku końca pierwszego peronu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Przy pierwszym peronie jest słupek hektametrowy wskazujący odległość od początku linii, w tym wypadku jest to 148 kilometrów od Katowic.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Kadr w kierunku zachodnim na Otmuchów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Ujęcie z peronu w kierunku Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Między Kamieńcem Ząbkowickim, a Nysą wznowiono połączenia pasażerskie jednak nie jest ich zbyt dużo.
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Ten budynek mógł pełnić kiedyś rolę dróżnika przejazdowego, dziś jest to prywatne mieszkanie. Obiekt ten nie jest związany z przystankiem gdyż ten powstał około 2020 roku.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Ujęcie z końca peronu w kierunku wyjścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Końcowa część peronu jest tu kosz na odpadki oraz ławka.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Tablica na słupie oświetleniowym wskazuje kierunek wyjścia z peronu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Tabliczka z nazwą stacji w zminiaturyzowanej formie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Wiata przystankowa w założeniu ma ochronić podróżnego przed opadami atmosferycznymi i innymi zjawiskami pogodowymi.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Od wejścia podróżny informowany jest o kierunkach jazdy (Nysa, Opole Zachodnia) dalej znajdują się dwie gabloty oraz duża wiata peronowa.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Peron od wejścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Przy przystanku zarządca standardowo stawia stojaki na rowery.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Wejście na peron przystanku.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Ujęcie z drogi na cały przystanek kolejowy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
23,2 kilometr linii 287 i ujęcie w kierunku południowym.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Zdjęcie przedstawia kadr w kierunku Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Ujęcie z końca peronu w północną stronę.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Kadr w kierunku Opola (w kierunku początku linii).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Przejazd drogowy, przy którym ulokowany jest przystanek osobowy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Rozkład jazdy pociągów kursujących na wyremontowanej linii łączącej Nysę z Opolem.
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Oznaczenie: Class66-66220
Rok produkcji: 2000
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 220-9 GB-DBSRP
Przewoźnik: DB Schenker Rail (UK) Ltd
------------------------------------------
Zastępcza tabliczka znamionowa lokomotywy oznaczanej przeze mnie jako Class 66, jest to JT42CWR. Jednak ja jestem laik i będę oznaczał te lokomotywy jako wspomniana seria "Klasa 66".
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Oznaczenie: Class66-66220
Rok produkcji: 2000
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 220-9 GB-DBSRP
Przewoźnik: DB Schenker Rail (UK) Ltd
------------------------------------------
Ta lokomotywa najprawdopodobniej jest wypożyczona do przewoźnika KP Kotlarnia, jednak nie mam żadnych na to dowodów.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Widok na budynek dworca z góry, bramka sieci trakcyjnej psuje nieco kard na dworzec.
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie "z góry" na budynek dworca kolejowego.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Widok na dworzec od strony torów.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
W odnowionym budynku dworca swoją siedzibę znalazła biblioteka.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie na budynek dworca kolejowego od strony parkingu, ujęcie nieco krzywe z uwagi na słońce, które ograniczało wykonanie innego ujęcia.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Kasy biletowe w budynku dworca kolejowego.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ciekawe wykończenie kolumny wewnątrz budynku dworca. Obok znajdują się choć automaty z przekąskami.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Wnętrze dworca kolejowego, ujęcie w kierunku wyjścia do miasta.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Widok na wejście do budynku dworca od strony pierwszego peronu.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie na peron od strony południowej (na północ).
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
środkowe (główne) części peronów.
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie lotnicze na perony stacji w Gogolinie od strony północnej na południe.
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Północny koniec peronów jest zakończony semaforami wskazującymi drogę w części towarowej stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na drugim peronie.
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Kadr w kierunku końca drugiego peronu.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie w kierunku wyjścia z peronu.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Dalsza część drugiej platformy jest pusta, kierunek wyjścia jest wskazany za pomocą odpowiedniej tabliczki.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Na peronie w przedniej części są wyposażone w wiaty oraz ławki peronowe.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie na oznaczenie peronu i numeracja torów, 2 i 6.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Dodatkowa krawędź peronowa służy pociągom osobową do zatrzymania i przepuszczania pociągów pospiesznych.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Z drugiej platformy odjeżdżają pociągi jadące w kierunku Kędzierzyna-Koźla.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Rozkłady jazdy pociągów są w tej gablocie, ale po drugiej stronie.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Kard na peron od strony wejścia (od windy).
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Zejścia z peronu drugiego, obok zejście z drugiej strony miasta.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Na wprost wyjście na drugą stronę miasta, na prawo wyjście na drugą platformę odjazdową.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Podziemny labirynt.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Zejście do podziemnego labiryntu łączącego dwie strony miasta oraz umożliwiającym dostanie się na drugi peron.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące w kierunku opolskim.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Pierwszy peron stacji Gogolin, ujęcie z pod budynku dworca.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie od południa na peron numer 1.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Mały skwer przy stacji, jednym z elementów jest nieużywany żuraw wodny.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Nieczynna (lub przynajmniej tak wygląda) nastawnia Goglin.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Widok na południową część stacji w Gogolinie, po tej stronie są dodatkowe tory.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie na północ z końca drugiego peronu stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Po północnej stronie stacji są dodatkowe tory dla pociągów towarowych, które mogą tutaj przepuszczać inne składy lub mogą zostać tutaj zamknięte.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie lotnicze na południe.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Od początki linii czyli stacji Kędzierzyn-Koźle jest do Gogolina dokładnie 21,3 kilometra linii kolejowej.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie w kierunku Kędzierzyna-Koźla.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Dalej na peron nie można wjechać samochodem, i dobrze.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Nieużywane od lat tory w obrębie stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Bocznica na stacji Gogolin.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Dworzec od strony peronów, ujęcie od zachodniej strony.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Dworzec od strony peronów, ujęcie od wschodniej strony.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Budynek dworca kolejowego na stacji od strony podjazdu.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie z zachodniego końca drugiej platformy w stronę Opola.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Gdzie kończy się pierwszy peron i ciągnie się już tylko peron numer 2 jest on oddzielony od tory niskim płotkiem.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ujęcie z drugiego peronu w kierunku wschodnim.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Zarządca linii na drugiej platformie zamontował dużą tablicę z nazwą stacji.
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Peron drugi jest "pusty" nie ma tu elementów dla pasażerów.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Zachodnia część peronu pierwszego w tym miejscu się kończy, dalej ciągnie się już tylko peron numer 2.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Nad torami przebiega lokalna droga.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Schody umożliwiają dojście do poziomu ulicy, choć raczej nie są często wykorzystywane.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Pod wiatą są też ławki dla pasażerów.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Duża wiata peronowa przy pierwszym peronie, chroni nielicznych podróżnych przed opadami.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Początek drugiego peronu oraz przejście przez tor stanowiące dojście do omawianej platformy.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji przy pierwszym peronie.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Perony 1 i 2 nie są ułożone symetrycznie, peron pierwszy jest wysunięty na wschód, peron numer 2 jest wysunięty na zachód.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Przy tym peronie zatrzymują się pociągi jadące w stronę Opola.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Peron numer 1, ujęcie w kierunku wschodnim.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Stojaków na rowery jest więcej niż jeżdżących tędy pociągów osobowych.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Budynek magazynowy w obrębie stacji (przy wejściu na perony).
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 19 lipca 2025 |
Ta tablica unijna już powoli wyblakła, stoi tu od lat bo musi.
| Uploaded | 19 lipca 2025 |


