Test
Oznaczenie: ET22-1116
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 090-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Z Łasku w stronę Pabianic ruszył pociąg towarowy pod banderą PKP Cargo.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Oznaczenie: L-4268-007
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 355-0 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Jednostka Stadlera w okolicznościowej okleinie jedzie z Sieradza do Łodzi Widzewa.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Oznaczenie: EN57AL-1083 ex EN57-1083
Rok produkcji: 1975
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 121 731-5 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Na pierwszym peronie zatrzymał się pociąg osobowy do Poznania Głównego.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Oznaczenie dojścia do pierwszego peronu z drugiego. Potrzebne ? Jak już dojechałem to chyba nie chcę od razu wracać.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Peron drugi widok na wschód.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Krótko i na temat, tablica kierunkowa na Óć ... Łódź.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Od strony Łasku jedzie już pociąg towarowy, musi jeszcze minąć wiadukt pod trasą S14.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Widok na drugi peron.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Widok na pierwszy peron.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Tablica mówiąc o projekcie realizacji projektu przewozowego.
Taken | 1 lipca 2023 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Wspominałem już o rozebranej dużej budce dróżnika widać na zdjęciu że dopiero co zakończyły się prace związane z uporządkowaniem gruntu po wyburzeniu obiektu.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Drugi peron widok w kierunku zachodnim.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Oznaczenie zejścia z peronu.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Nie ma tu barier architektonicznych osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie dostać się na platformę odjazdową.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Podczas mojej ostatniej bytności nie ten peron nie był jeszcze czynny, dziś już można na niego się dostać od ulicy.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Tabliczka kierunkowa wskazuje najbliższą stację węzłową. Choć ta polityka jest delikatnie mówiąc różna w zależności jak się chce ustawić kierunek.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Z tej platformy odjeżdżają pociągi na Sieradz, Ostrów Wielkopolski czy Poznań.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Główny element peronu czyli zadaszona wiata dla podróżnych.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Elementy małej infrastruktury rzucają się w oczy są tu podpórki, kosze, gabloty informacyjne i ławki.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Oznaczenie pierwszego peronu.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Wejście na nowy pierwszy peron przystanku od strony ulicy.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Przejazd drogowy przy przystanku, czegoś tu brakuje. Zburzony został charakterystyczny budynek dróżnika.
Taken | 1 maja 2021 |
Uploaded | 27 marca 2024 |
Oznaczenie: ED160-013
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: ED160
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Już byłem w samochodzie gdy usłyszałem że rogatki przejazdu zaczynają bić na alarm. Udało mi się zrobić zdjęcie pociągu jadącego w kierunku Pabianic, docelowo do IC7320 jedzie do Krakowa Głównego.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Wyjście z pierwszego peronu, tablica sugeruje którędy można dojść do pierwszego peronu.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Na nowym peronie jest estetycznie to trzeba przyznać, ciekawe jak długo to potrwa.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Widok z końca peronu w stronę wyjścia.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Druga wiata w końcu peronu numer 1, zapewne po czasie będzie robić jako ławka dla pijaczków.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Mała tabliczka z nazwą stacji, takie tabliczki to obecnie robi się powoli standard.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Na peronie pierwszym jest sporo ławek.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Peron 1 tor 1 już gotowe, po tym torze jeżdżą pociągi w obydwu kierunkach tor numer 2 jest szykowany, tu słupy sieci trakcyjnej są już ustawione na cokołach.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Kosz, tablice i mała wiata, takich elementów wcześniej tu nie było ... nie licząc tablic z rozkładami.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Wejście na peron jest dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Peron numer 1 jest gotowy i oddany do użytku, zaczynamy od wejścia z pobliskiej drogi.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Nowe słupy do sieci trakcyjnej już czekają, na razie w krzakach ale wkrótce zostaną ustawione na pozycji roboczej.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Ze starymi słupami do sieci elektrycznej się nie patyczkowano.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Widok w stronę przystanku Dobroń.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Peron numer 2 jeszcze ciągle w budowie.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Budka dróżnika przy przystanku, gabarytami przypomina nastawnię lub posterunek ostępowy.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Przejazd przy przystanku w Chechle.
Taken | 4 października 2020 |
Uploaded | 3 lutego 2021 |
Nastawnia ... nie, dawny posterunek blokowy dziś pełni rolę jedynie budki dróżnika.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Peron drugi widok ogólny.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Wiata peronowa na drugim peronie, widok zza torów.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Wiata peronowa na peronie drugim, widok z perspektywy peronu.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Wyjście z peronu drugiego na ulicę przy stacji.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji, widok w stronę Zduńskiej Woli.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji, widok w stronę Pabianic.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Peron pierwszy (północny) widok na tablicę rozkładową PKP PLK.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Wejście na peron północny.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Widok w stronę Łasku.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Widok w stronę Pabianic.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Budka dróżnika sterującego szlabanem na przejeździe.
Taken | 9 lutego 2014 |
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Budynek przy przystanku.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Wiata peronowa na peronie pierwszym
Taken | 9 lutego 2014 |
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Widok w stronę Pabianic.
Taken | 9 lutego 2014 |
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Widok w stronę Łasku.
Taken | 9 lutego 2014 |
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Przejazd drogowy przy przystanku osobowym Chechło.
Taken | 9 lutego 2014 |
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Widok w stronę zachodnią.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |
Widok w stronę wschodnią.
Uploaded | 24 grudnia 2018 |