Test
Oznaczenie: SA136-017
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Ten pojazd jest w malowaniu Przewozów Regionalnych oddziału w Gdyni jednak kurs wykonuje SKM Trójmiasto sam pojazd należy do Urzędu Marszałkowskiego województwa pomorskiego.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 379
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 203-7 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Wyłączona drezyna PKP PLK na bocznych torach stacji.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Pierwszy peron stacji w kierunku wyjścia z peronu.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Budynek kościerskiego dworca od strony torów.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Znacznik zatrzymania czoła pociągu przy drugim torze w kierunku południowym, może sporadycznie jeżdżą tu pociągi pospieszne, które mogą wykorzystać całą długość tego peronu.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Widok z południowej części pierwszego peronu w kierunku północnym.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Pusta część pierwszego peronu stacji, peron drugi jak widać jest nieco krótszy.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Nieużywany tor drugi w kierunku Wierzchucina, na południe jeżdżą przeważnie pociągi towarowe, które korzystają z innych torów stacji.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Szynobusy nawet i trójczłonowe nie są w stanie wykorzystać całej długości peronu.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Pusty zmodernizowany peron, szkoda że tylko jeden.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Konduktor niecierpliwi się godziny odjazdu ze stacji w kierunku Gdyni.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Dworzec PKP w od strony pierwszego peronu.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Dworzec kolejowy w Kościerzynie ukazany z przejścia między torami.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Nieco inne ujęcie na sam budynek dworca od strony placu dworcowego, przyległych budynków nie udało mi się tu zamieścić.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Niestety w momencie wykonywania zdjęć nie dysponowałem jeszcze szerokim obiektywem, stąd też ujęcie na kościerski dworzec od strony placu dworcowego jest bardziej od boku dworca.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Od tej strony budynek dawnego magazynu nie prezentuje się okazale (najdelikatniej mówiąc).
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Widok na dawny magazyn od strony torów.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
W dawnym magazynie kolejowym mieści się dziś autoszkoła.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Kolejowa wieża ciśnień zyskała nowe życie, jest teraz masztem nadajnikowym różnych operatorów telefonicznych.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
O tym że kasa jest obsługiwana świadczy napis że prowadzi ona sprzedaż biletów SKM Trójmiasto.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Kasa biletowa wbrew pozorom jest czynna.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Wnętrze kościerskiego dworca kolejowego.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Tablica mówiąca o rewitalizacji i modernizacji tzw. Kościerskiego korytarza kolejowego.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Peron drugi jest ubogi w elementy dla pasażerów, ale po mimo tego jest zamontowane oświetlenie.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Drugi peron jest niski to nieco utrudnia pasażerom wsiadanie i wysiadanie z pociągu ale dla mnie z pewnych względów takie perony są dużo wygodniejsze niż współczesne konstrukcje.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Kosz i ławka na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Oznaczenie torów 1 i 2 na zmodernizowanym peronie, na drugi nie zmodernizowany peron podjeżdżają pociągi z i do Chojnic.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Wiata przystankowa dla podróżnych oczkujących na pociąg.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Widok w kierunku wyjścia z peronu.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Najwięcej elementów dla pasażerów jest od wejścia im dalej idzie się w peron tym ławek, koszy czy zadaszeń jest mniej.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Peron jest dość długi ale nie ma tu pociągów dalekobieżnych które, mogłyby wykorzystać potencjał tego peronu.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Zejście z głównego zmodernizowanego peronu stacji.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Pod zadaszeniem dochodzi godzina 12:30.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
W południowej części stacji są też odstawione stare wagony i chyba też jest kilka parowozów.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Ustawione gdzieś tam z boku stojaki na rowery.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Wyjazd na południe tu jedyny czynny wyjazd jest w kierunku stacji Bąk i dalej na Wierzchucin i do Maksymilianowa i na Bydgoszcz.
Uploaded | 15 lutego 2024 |
Semafory wyjazdowe w kierunku na Gdynię i Chojnice.
Uploaded | 15 lutego 2024 |