Test
Wiata przystankowa z nazwą stacji WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widoka na peron w stronę wschodnią.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Parking zorganizowany przez WKD w soboty bywa pusty.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron przystanku WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę końca linii czyli stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Przejazd kolejowy przy przystanku na linii WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-001
Rok produkcji: 2011
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Pierwszy z czternastu składów EN97 jedzie na stacje Grodzisk Mazowiecki Radońska.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wiata peronowa.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Monitoring na stacji.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron na przystanku osobowym.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Biletomat
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę końca linii.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-012
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Ławeczka obok nowoczesnego taboru.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-003
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
EN97 przyjechał właśnie z Warszawy.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron numer 1.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Z Grodziska Mazowieckiego do Warszawy to stała trasa EN97.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Semafor świetlny na peronie WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kozły oporowe oznaczające zakończenie linii.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Izba tradycji wstęp do niej jest możliwy od strony peronów stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica pamiątkowa przedstawiająca w skrócie historię WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1928
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Środkowa jednostka to EN57-1928.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1927
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 120 699-5 PL-KMKOL rb
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Ta jednostka uciekła mi podczas sesji na dworcu Warszawa Wschodnia.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1923
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
EN57x3 rozpoczyna jednostka o numerze 1923.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EU07-121
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 203-8 PL-ZPNT
Przewoźnik: Zakłady Produkcyjno-Naprawcze Taboru Maszyn i Urządzeń TABOR
------------------------------------------
Kiedyś ta lokomotywa była w barwach PKP dziś już jeździ pod prywatną banderą.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EP09-042
Rok produkcji: 1996
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
EVN i VKM: 91 51 1 150 041-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po torach dalekobieżnych w stronę CMK jedzie pociąg pospieszny prowadzony przez EP09.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 45WE-007
Rok produkcji: 2015
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: 45WE
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Impuls od Newagu z Nowego Sącza to w najszybszy obecnie pociąg w Polsce. Szybszy niż przereklamowane Pendolino.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 45WE-003
Rok produkcji: 2015
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: 45WE
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Nowoczesny tabor na polskich torach to coraz częstszy widok.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec od wschodu.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec od strony zachodniej.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wejście główne do dworca od strony miasta. Jeszcze zamknięte remont trwa wewnątrz.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kolejarzom mieszkańcy gminy Grodzisk Mazowiecki 1845-2015.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Pomnik kolejarza w Grodzisku Mazowieckim.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Czynna kasa biletowa wewnątrz odnawianego dworca kolejowego.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica pamiątkowa na froncie dworca.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron numer 1 tor 4.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Przejście nad ziemne na stacji.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec od strony torów.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Odnowiona wiata na peronie 2.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Ławeczki pod wiatą.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron numer 2 tory 3 i ... 14.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dawna wiata peronowa, czeka na wyburzenie i w tym miejscu powstanie nowa wiata.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kasa biletowa Kolei Mazowieckich na peronie 1.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Grodzisk Mazowiecki oraz logo wykonawcy peronów.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji kolejowej na jej wschodniej części.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Plac po zachodniej stronie dworca.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Skierniewic i na CMK. Z boku stoi Impuls w malowaniu Kolei Mazowieckich czyli 45WE.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wiata peronowa na przystanku WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Parking za przystankiem.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron przystanku zarządzanego przez WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron w stronę końca linii.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę końca linii czyli stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-014
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Ostatni z zakupionych w 2012 roku składów aczkolwiek WKD planuje zakup kolejnych jednostek.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-013
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Pechowa 13 ... chyba raczej nie.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-011
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Wszystkie EN97 są sprawne i w dni robocze kursują po linii należącej do WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-009
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
EN97 numer 9
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-008
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
WKD to chyba jeden z najlepszych przewoźników w Polsce.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-007
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Jednostka wyprodukowana w 2012 roku jeździ po szlaku Grodzisk Mazowiecki - Warszawa.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-006
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Szósty z czternastu jednostek EN97 oczekuje na pracę przewozową.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-004
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
EN97 to unikalne w Polsce pociągi.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN97-002
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
EZT Typu: EN97 (Pesa 33WE)
Typ: EN97
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Na terenie lokomotywowni można spotkać wyłączone jednostki EN97.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 401Da-314 (Nr fabryczny: 9475)
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Tablica znamionowa 401Da-314.
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 401Da-314 (Nr fabryczny: 9475)
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Lokomotywa w barwach WKD produkcji chrzanowskiego Fabloku stoi odstawiona na boczny tor.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-40
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Ostatnia jednostka z serii EN94 stoi na terenie lokomotywowni.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-39
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Tramwaj zwany EN94.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-37
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Obok kozła oporowego na koniec dni czeka EN94-37.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-35
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Na Warszawę przez lata.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-34
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Sprzęgnięta z inną jednostką EN34 oczekuje na kolejny przydział.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-33
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Pociąg służbowy WKD czasem jeździ po trasie do Warszawy.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-32
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Odstawiona jednostka EN94.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-26
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Zza krzaczka wyłania się EN94.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-25
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Jednostki EN94 niedługo znikną z naszego kraju może uda się choć jedną ocalić i usytuować jako pomnik, wszak przejechały kawał historii.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-23
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Ten EN94 może wyjechać na trasę z Grodziska Mazowieckiego do Warszawy o własnych siłach.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-18
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
EN94-18 oczekuje skreślenia ze stanu inwentarzowego.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-17
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
17 z 40 jednostka EN94 znajduje się obecnie w hali napraw WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-15
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Co ciekawe maszynista jednostki EN94 nie ma możliwości włączenia pantografu za pomocą włącznika, musi ręcznie podnosić pantograf za pomocą wajchy w kabinie.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-08
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Jednostki EN94 jeździły sprzęgnięte z reguły podwójnie. Tu widać sterowanie wielokrotne.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-04
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Niestety ta jednostka oczekuje wywiezienia i pocięcia na złom.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN94-03
Rok produkcji: 1972
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN94 (Pafawag 101N)
Typ: EN94
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
W 1972 roku zakłady wrocławskie PaFaWag wyprodukowały specjalnie na potrzeby Warszawskiej Kolej Dojazdowej (ówcześnie Elektryczna Kolej Dojazdowa) nowy tabor o oznaczeniach tramwajowych 101N oraz 101Na ... później zmieniono oznaczenie na kolejowe EN94.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 409Da-786
Rok produkcji: 1984
Producent: Myszkowskie Zakłady Metalurgiczne Mystal w Myszkowie (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D
Typ: 409Da
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Mała lokomotywa spalinowa czasami jest wykorzystywana do pchania składów.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 230
Rok produkcji: 1986
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Tablica znamionowa drezyny WKD.
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 230
Rok produkcji: 1986
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Wyprodukowana w 1986 roku drezyna w barwach WKD prezentuje się ciekawie.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EKD 16
Rok produkcji: 1926
Producent: English Electric (Anglia)
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Czynny zabytek czyli jedyna ocalała jednostka EDK o numerze 16 to szczególna perła w zasobach WKD dlatego jest trzymana pod dachem i wyjeżdża tylko na specjalne imprezy organizowane przez WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ASF EL-1604
Rok produkcji: 1988
Producent: LEW VEB Lokomotivbau Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf (NRD Niemiecka Republika Demokratyczna)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Wózek akumulatorowy ASF o oznaczeniu EL-1604 służy do przetaczania EN94 i EN97 oraz jednego EN95.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Droga do wejścia do izby tradycji wiedzie od peronu stacji WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica pamiątkowa na budynku izby tradycji WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
EKD czyli obecna WKD ta hala lokomotywowni jest już nieczynna.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Nowa hala lokomotywowni WKD.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wyjazd z hali na linię 47.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Hala napraw WKD to chyba jedna z lepiej utrzymanych hal w naszym kraju.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Kanał rewizyjny.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Kanał wraz z dźwigami służącymi do podnoszenia pudła pociągu.
| Taken | 8 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |

